En de jurk... Ik heb altijd geroepen dat ik in een eenvoudige zomerjurk wilde trouwen, maar schoonmams wilde hier niets van weten. Dus die nam me mee uit winkelen bij Bruidsmodezaak Angelique in Breda. Die beste man daar haalde van alles tevoorschijn, en ik maar nee schudden heel de tijd want de meeste van die jurken waren wel mooi maar daar zag ik mezelf gewoon echt niet in lopen! En toen zagen we de jurk zomaar hangen. Hij hing daar in donkergroen, dat vond ik eigenlijk meer iets voor een 'Maid of Honour' ofzo, dus wij vragen of hij nog andere kleuren had en dat hadden ze! Hij haalde 'm tevoorschijn en ik dacht echt jaaaa dat is hem! Dus ik gepast en toen de winkelmedewerkster het gordijn van het kleedhok opendeed begon mijn schoonmoeder spontaan te janken hahaha dus toen wist ik wel dat 'ie echt mooi was

Ik kan echt niet wachten!!! Ik ben 4 juli pas gevraagd, dus het is echt snel snel snel alles regelen. Als ik dan lees dat er mensen zijn die er meer dan een jaar over doen kan ik dat heel goed begrijpen