Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

arizonagreen

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 19:33

Ik herriner me ineens een jaar geleden een dronken avond hehe... Was verjaardag van een vriendin van me, iedereen stomdronken, en ja wij gingen met zn 5en even naar de nachtwinkel wandelen om sigaretten te halen... Alleen stonden er langs ze zijkant van de weg van die halve plaatjes, en ik zweer t je, die dingen waren magnetisch... Hele tijd werd k erheen getrokken, dan ging k weer even rechtlopen de andere kant op, en na 1 minuut ofzo ging ik weer, langzaam schuin op de paaltjes af, tot k ineens ploink onderuit lag :') Heb die paaltjes echt vervloekt.

19marjo90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 19:43

Wat een geweldige bloopers zeg!
Ik heb ook nog een domme actie. Na carnaval in het dorp een paar jaar geleden met een vriendin en twee vrienden. Er lag sneeuw dus alle straten zagen er hetzelfde uit. Wij dachten een shortcut te nemen, dus wij sloegen af en fietsten verder. De volgende seconde ging ik over de kop omdat ik zo´n sloot van een weiland in fietste. :+ We hebben echt 10 minuten op de grond zitten lachen.
Daarna verder gegaan door het weiland, omdat we toch de kortste en ´snelste´ route wilden. Wisten wij veel dat er hekken om dat weiland heen stonden waar we onze fietsen steeds overheen moesten tillen... lomp. :o

korrie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 13:57

hahahaha wat een geweldige bloopers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 14:11

Vorig jaar was een meisje uit m'n hockeyteam jarig. Flink gezellig, daarna uit. Toen heb ik gezoend met het neefje van iemand uit mijn hockeyteam en, oh wat erg, dat was ook nog eens een neefje van een jongen uit m'n klas/vriend van me.

De woensdag daarop had ik hockeytraining, maar ik was heel erg verkouden geworden en was net een zeehond, zo erg moest ik hoesten, dus ik was niet gegaan. De vrijdag daarop echter wèl, maar toen hoestte ik zo erg dat ik nauwelijks mee kon trainen. In elk geval, ze hadden het dus met z'n allen over mij gehad die woensdag want toen ik tijdens een uitleg weer lekker aan het hoesten was, draaide mijn trainer/coach (van een jaar of 55!!!!) zich om en zegt; ja dat krijg je er van als je zomaar zoent met jongens.

Ik heb zo hard gelachen dat ik toen al helemaal niet meer aan hockeyen toe kwam. :') :')

Oh en deze vond ik ook zo leuk. Was uit met een vriendinnetje. Waren we aan het roddelen, komt ineens het meisje waar we over aan het roddelen waren erbij staan en ik liep even weg, toen zei ze "Ja en *naam* ... ohhhhh grapje hoi!"

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 14:14

Op het moment geen bloopers maar nieuwjaar komt eraan dan zal ik er weer genoeg hebben!
Leuke bloopers trouwens xd

sorayamagic2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 14:50

Jammer dat er niet meer mensen zijn met bloopers..
carnavall komt er weer aan dus misschien nu wel meer mensen

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 14:52

Ik hoorde gisteren een collega die iets superergs vertelde over mij toen ik zat was haha, ik schaam me dood. :+

ferropaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 14:59

Everytime schreef:
Ik hoorde gisteren een collega die iets superergs vertelde over mij toen ik zat was haha, ik schaam me dood. :+

Nou vertel! :D

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 15:06

Nou we hadden dus een feestje van het werk.. en collega (30 jaar) kwam later binnen omdat hij eerst ergens heen moest. Dus ik was al dronken voordat hij binnenkwam. :') Dus hij kwam binnen toen rende ik op em af en kuste in zijn nek. :+ echt wtf. :')

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 15:13

Op de wc in slaap vallen met je wang tegen de muur geplakt en wc papier in m'n hand maar wel thuis gelukkig ;) m'n huisgenootje maakte me wakker :oo

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 15:42

Vorige week zondag meegelopen in de optocht...
Eerste blunder... Met de rolator over de kop... Nog niet eens heel erg dronken trouwens...
Vervolgens op 't feest op 'n missie gestuurd.... De prins afleiden zodat de scepter gejat kon worden.... De prins en ik scheelde zo'n 20 jaar dus daar had ik wat drank voor nodig... Al werd dat opeens erg veel drank en werd de prins toch wat interessanter....
Ik kan me weinig van de avond herinneren maar weet van horen zeggen dat ik geen afscheid wilde nemen van mijn prins....

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 23:38

Ik herinner me iets wat héél gênant is en bovendien best ranzig. Ik heb er lang over nagedacht of ik het wel of niet in dit topic ging zetten, maar aangezien het al een jaar of 8 geleden is durf ik het wel aan.

Ik was op een feestje van iemand en had ontzettend veel gezopen - veel te veel voor een meisje van 16 - en al gauw hing ik kotsend boven de plee. Daarna was ik nog steeds heel duizelig dus ik ging even in de tuin een frisse neus halen. In de tuin stond een jongen te pissen, en toen hij klaar was moest hij langs mij lopen om terug naar binnen te gaan. Hoe het gebeurde weet ik echt niet meer, maar op de één of andere manier stonden we nog geen seconde later te zoenen. Toen dat achter de rug was vroeg ik hem: "Waarom stond je in de tuin te pissen? Binnen is gewoon een wc!" Waarop hij antwoordde: "Ja maar daar heeft net iemand gekotst en dat vind ik smerig." Ik heb hem maar niet verteld dat ik dat was.

Voor de betreffende jongen zou het trouwens veel gênanter zijn als hij het wist :D

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 02:48

Ik kon gisteren geen bus ride of shame betalen en ik moest naar Nederland teruglopen -O-

SumSum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 04:56

Mijn ergste blooper; mijn nieuwe vriend voor stellen (nu ex) Dit is uhhh...Hoe genant... Iedereen moest heel erg lachen.. :+

En vanavand heb ik heel hard gelachen om een vrouw die net zo kon dansen als Romana ( van Rinus) ik zou het bijna filmen en dan plaatsen op youtube.. Sollicitatie standin Romana! Haha :') Te slecht..

Nwktje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 13:36

Wauuw gister was toch echt weer een sneuvel avond ik had dus de verjaardag van een vriend van mij en ik ging er met 2 andere vriendinnen heen we waren daar denk om half 11 en het was echt dood .. Komen we daar binnen cadeautje geven wat nergens op sloeg spiderman handdoek voor over je hoofd, een pyjama broek en een helm. Iedereen keek al ons zo aan van hmmm die zijn niet helemaal 100. We begonnen heel braaf aan de wijn en toen nog een wijn. Vriendin 1 was al aangeschoten en zat over al om te lachen en opmerkingen te maken. De mensen die er waren die gingen een beetje splitsen alle leuke mensen kwamen in ons kringetje zitten en de saaie mensen zaten er maar een beetje bij. Ronde 3 was iets zoets waarvan ik de naam even niet weet. Nou toen voelde ik en mn andere vriendin hem ook wel een beetje zitten. Daarna is er nog een el piqu (schrijf je dat zo) en een smirloff.

Nog steeds was de verjaardag dood alleen wij drie hadden de grootste lol. De rest zat ons maar een beetje aan te gapen. Omdat het zo saai was wouden we nog even naar de tap gaan en gingen om 12 uur weg. Is normaal een half uurtje fietsen dus waren we er half 1.

Toen begon de avond pas echt leuk te worden. Eerst moesten we nog even buiten in de bosjes plassen en pal voor dat huis. Vriendin 2 zag dat ze keken dus ging gillen en weg rennen met dr broek nog naar beneden, (niet tot dr enkels) Zo voor wat huizen langs. Toen keek ze naar de huizen zaten die mensen haar raar aan te kijken en er zaten 2 jongens boven en die keken dr echt naar. Wij hun nummer gevraagd. Nou fiets gepakt (eerst nog even alle fietsen op de grond gegooid omdat we onze fiets zoek waren) en we gingen fietsen. Ondertussen ging vriendin 2 die jongens bellen en vragen of ze haar billen had gezien. Ze zeiden nee dus ze legt dr fiets op de weg en gaat er weer langs. Omdat de jongen n niet voor het raam stonden ging ze dus bukken en deed ze dr broek naar beneden. Maar opeens stonden ze dus wel voor het raam. Owh wat had ik gelachen toen. Ging ze achter een auto zitten en hun opbellen van ja niet kijken ik moet mn broek ophijsen. Ondertussen kwam er een auto aan en had bijna over haar fiets gereden. whoops. Toen zijn we eindelijk naar huis gegaan al helemaal doorweekt maar goed. Tijdens het fietsen gingen we de domste liedjes zingen.

We fietste langs de mac dus dachten we laten we even macdrive gaan we hebben honger. We wouden 3 hamburgers bestellen zeggen we ja mogen wij 3 macdonalds. whooeps foutje die man zou wel denken. uiteindelijk wel onze burgers gekregen. We moesten weer plassen en de mac zelf was dicht, dus hebben we in de bosjes van de mac geplast hahaahah. Daarna zijn we als een speer naar huis gegaan want virendin 1 moest 1 uur thuis zijn en het was al 1 uur en we moesten nog 15 minuten fietsen. uiteindelijk waren we half 2 thuis. We hebben er 1,5 uur over gedaan wat normaal 30 minuten duurt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 19:41

+:)+ stoere avond man

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 21:03

Rebeccaa schreef:

Zo dacht ik dus ook :')

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 21:47

LisaaBloem schreef:
Rebeccaa schreef:

+1 :=

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 21:47

LisaaBloem schreef:
Rebeccaa schreef:

_O-

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 22:10

:')... Ohmy.. Was je nog aangeschoten toen je dit typte? Zelfs voor mensen die dronken zijn vind ik het asociaal gedrag.. Maargoed.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 21:47

AmyII, daar ben ik het helemaal mee eens. Dat het je een keer gebeurd is tot daar aan toe, maar het valt in mijn ogen op geen enkele manier onder de noemer, leukste blooper.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 18:39

ach ze wil ook gewoon der verhaal vertellen net als iedereen hier. als je dronken bent is het nou eenmaal grappiger als dat je er niet bij was. laat het en ga verder met verhalen vertellen :D

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 19:50

Ik ben ooit op mijn eigen feestje behoorlijk aangeschoten geworden... We gingen daarna door naar de kroeg, en wij stonden boven, en dan had je een soort balkon en kon je dus naar beneden kijken... Een collega had mij verteld dat ik kon vliegen, dus ik wilde van het balkon afspringen om te gaan vliegen... Ik stond serieus al bij die rand toen mijn 'baas', die er ook bij was, mij tegenhield, en verteld dat ik dus echt NIET kon gaan vliegen... Ik ben toen echt keihard in janken uitgebarsten, want ik wilde zooo graag vliegen.... En de dag erna mochten we weer heerlijk samen op de werkvloer staan :') :=

Noek_Bronco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:09

Ik heb er ook wel een paar hoor!
Ik ga heel vaak op kamp als animator of groom of keukenmeid, en 's avonds worden daar wel geregeld feestjes gehouden. -Voor ik hier half bokt over mij krijg, ik bezat me niet als ik daar als animator ben.- En er wordt dus ook tamelijk wat gedronken.
- De mensen daar kennen mij wel al een tijdje en weten dat ik niet zo tevreden was over mijn kleine boezem. Vorig jaar was ik daar en mijn boezem was aangekomen (HOERA VOOR MIJ), en in mijn zatte bui liet ik heeul trots aan iedereen weten dat ik wél al een C-cup heb hé, en of ze eens wouden voelen! :+
- Ik was na een goed feestje m'n bed in gekropen, maar daar dachten mijn mede feesters anders over. Zij kwamen mij uit mijn bed halen, elk een enkel vastgepakt en trekken maar (ik sliep toen vanboven in het stapelbed...). Nouja, terug mee naar beneden, verder feestje gevierd in mijn short en topje die dienst deden als pyama, tot er iemand mij op duidde dat ik daaronder geen BH aanhad.. Ik terug naar de kamer om een BH, deed ik die aan boven mijn pyamatopje :+

Mààr ik heb me toch goed geamuseerd!

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:27

Leuk topic.
Ik heb er ook nog een paar.

1x ging ik met een vriend uit, en mn ex stond achter de bar. Gratis drank voor ons dus. Die vriend bleek een oogje op me te hebben en ik vond hem ook al een tijdje leuk (hebben later een relatie gehad). Anyway. Flink bezopen.
Ik had een thuiskomtijd, 2uur.
Nou ja, wij ladderzat op de fiets. Zegt hij opeens al slingerend: "ligt het aan mij of komt de stoep op me afrennen" en klapt vol tegen de stoep aan. Ik hing slap over t stuur van de lach en viel uiteindelijk van de fiets.
Haha. T klinkt minder grappig als ik het vertel dan het was. Heb een uur gedaan over een ritje van 10 minuten, 2uur heb ik niet gehaald. Maar ik kreeg wel mn eerste kus van die jongen hahaha.

Ander keertje was ik met mn laatste ex uit.. in de 'voor relatie' periode. Na onze vaste uitgaansplek gingen we naar een cafe. Hij moest me haast dragen.
Zeg ik: " weeeeet je.. ik vind jou zoooo leuk he? Jij bent zooo leuk"
Zegt ie: "ja, ik vind jou ook wel aardig"
Heel fijn xD