Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loose schreef:heb me vandaag nog geergerd..kwam de (volle) trein binnen en op alle plekjes die nog vrij waren stonden tassen uitgestald of zat men half overheen (
). dus toen was er een meisje die met haar voeten (zonder schoenen, die lagen op de grond
) op de stoel naast dr zat en tas ook op de stoel die zat te bellen. dus ik vroeg of ik ernaast mocht. eerst geen reactie, vraag het nog een keer. dus ze haalde dr tas weg. be 3 seconden later toch maar ergens anders gaan zitten, vond het een beetje een vies idee dat iemand vlak dr voor nog met dr stinkpoten op die stoel had gezeten.
maar dat vind ik zo irritant, de stoel naast je bezet houden (en dan ook echt van die tassen die je makkelijk voor je of bovenop kan zetten) omdat je eigenlijk liever niet wil dat er iemand naast je komt zitten terwijl je ziet dat er allemaal mensen binnen lopen.
MJ__ schreef:Loose schreef:heb me vandaag nog geergerd..kwam de (volle) trein binnen en op alle plekjes die nog vrij waren stonden tassen uitgestald of zat men half overheen (
). dus toen was er een meisje die met haar voeten (zonder schoenen, die lagen op de grond
) op de stoel naast dr zat en tas ook op de stoel die zat te bellen. dus ik vroeg of ik ernaast mocht. eerst geen reactie, vraag het nog een keer. dus ze haalde dr tas weg. be 3 seconden later toch maar ergens anders gaan zitten, vond het een beetje een vies idee dat iemand vlak dr voor nog met dr stinkpoten op die stoel had gezeten.
maar dat vind ik zo irritant, de stoel naast je bezet houden (en dan ook echt van die tassen die je makkelijk voor je of bovenop kan zetten) omdat je eigenlijk liever niet wil dat er iemand naast je komt zitten terwijl je ziet dat er allemaal mensen binnen lopen.
Stonken haar voeten dan ook idd?
want anders vind ik dat niet zo heel erg goor,
ze doet haar schoenen al uit zodat ze niet met haar schoenen op die stoel zit,dat vind ik eig best lief ipv aso
Yellowcab schreef:Vjestagirl schreef:Alleen als je met je schoenen op de bank zit, ik kreeg juist n compliment omdat ik mijn schoenen laatst had uit gedaan.
Ik vind dat echt niet heel veel frisser dan met schoenen eigenlijk.
Yellowcab schreef:Ik heb dat een keer met een heeeeele grote koffer die niet in het bagagerek of onder de bank pasten. Vond het toen een beetje banketstaaf dat mensen juist aan mij gingen vragen of ze daar mochten zitten, ik zat al gewoon in de gang op zo'n krukje.. Maar gewoon een normale tas zou ik gewoon op schoot houden hoor, ze betalen toch ook niet voor die 2e stoel!
@Rachel_J kunnen jullie niet gezamenlijk naar de gemeente met deze klacht of zelf een net kopen voor eroverheen? Hadden wij vroeger op school ook last van.
meisje2000 schreef:wat ik aso vind is dat je als mijn zijnde met je zoontje van een jaar of vier op strat loopt en door een onbekende idioot een vuist op je hoofd gepland krijgt.
Ik heb dit meegemaakt en heb gelijk de politite gebeld.
Het jongetje was helemaal overstuur en de man had een gebroken neus.
Die man is later opgepakt en zijn reden was..... jaja hij had ruzie met zijn vriendin gekregen en was weggelopen met het idee dat hij de eerste de beste persoon een stuiter zou geven omdat hij daar zin in had.
Behoorlijk asociaal
lifaya schreef:Yellowcab schreef:Ik heb dat een keer met een heeeeele grote koffer die niet in het bagagerek of onder de bank pasten. Vond het toen een beetje banketstaaf dat mensen juist aan mij gingen vragen of ze daar mochten zitten, ik zat al gewoon in de gang op zo'n krukje.. Maar gewoon een normale tas zou ik gewoon op schoot houden hoor, ze betalen toch ook niet voor die 2e stoel!
@Rachel_J kunnen jullie niet gezamenlijk naar de gemeente met deze klacht of zelf een net kopen voor eroverheen? Hadden wij vroeger op school ook last van.
Ik heb een nogal grote cameratas, waar 3/4 kilo aan cameraspullen inzitten, en heb dan meestal ook nog een extra tas bij me met tuigage, reflectiescherm etc, en dat allemaal op mijn schoot houden is ook teveel van het goedeen ik ga mijn dure tas met inhoud echt niet in het bagage rek doen
als dat valt gaat mijn camera+lens ter waarde van ca 2500 eraan
dus die leg ik ook altijd naast mij. Heb 1 x meegemaakt dat iemand letterlijk zomaar op mijn tas ging zitten
kon hem net op tijd onder die dikke reet halen maar omygod, wat als ik het niet had gemerkt
?
lifaya schreef:als er echt geen plaats is, tuuuurlijk![]()
Maar reageer je ook zo als iemand enorm overgewicht heeft en 2 stoelen in beslag neemt? moet die dan ook van jou 2 kaartjes kopen?