Het meest asociale gedrag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 16:38

Mensen die asociaal blijven bellen of hun telefoon opnemen terwijl ze geholpen willen worden in een winkel. En dan wijzen zo van, "dat daar".. zucht..

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 18:10

Loose schreef:
heb me vandaag nog geergerd.. := kwam de (volle) trein binnen en op alle plekjes die nog vrij waren stonden tassen uitgestald of zat men half overheen ( :? ). dus toen was er een meisje die met haar voeten (zonder schoenen, die lagen op de grond :r ) op de stoel naast dr zat en tas ook op de stoel die zat te bellen. dus ik vroeg of ik ernaast mocht. eerst geen reactie, vraag het nog een keer. dus ze haalde dr tas weg. be 3 seconden later toch maar ergens anders gaan zitten, vond het een beetje een vies idee dat iemand vlak dr voor nog met dr stinkpoten op die stoel had gezeten. :r
maar dat vind ik zo irritant, de stoel naast je bezet houden (en dan ook echt van die tassen die je makkelijk voor je of bovenop kan zetten) omdat je eigenlijk liever niet wil dat er iemand naast je komt zitten terwijl je ziet dat er allemaal mensen binnen lopen.

Stonken haar voeten dan ook idd?
want anders vind ik dat niet zo heel erg goor,
ze doet haar schoenen al uit zodat ze niet met haar schoenen op die stoel zit,dat vind ik eig best lief ipv aso :')

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 20:25

MJ__ schreef:
Loose schreef:
heb me vandaag nog geergerd.. := kwam de (volle) trein binnen en op alle plekjes die nog vrij waren stonden tassen uitgestald of zat men half overheen ( :? ). dus toen was er een meisje die met haar voeten (zonder schoenen, die lagen op de grond :r ) op de stoel naast dr zat en tas ook op de stoel die zat te bellen. dus ik vroeg of ik ernaast mocht. eerst geen reactie, vraag het nog een keer. dus ze haalde dr tas weg. be 3 seconden later toch maar ergens anders gaan zitten, vond het een beetje een vies idee dat iemand vlak dr voor nog met dr stinkpoten op die stoel had gezeten. :r
maar dat vind ik zo irritant, de stoel naast je bezet houden (en dan ook echt van die tassen die je makkelijk voor je of bovenop kan zetten) omdat je eigenlijk liever niet wil dat er iemand naast je komt zitten terwijl je ziet dat er allemaal mensen binnen lopen.

Stonken haar voeten dan ook idd?
want anders vind ik dat niet zo heel erg goor,
ze doet haar schoenen al uit zodat ze niet met haar schoenen op die stoel zit,dat vind ik eig best lief ipv aso :')

Dat je je voeten thuis op de stoel, bank of tafel legt oke maar in het openbaar is dat niet echt netjes hoor ;)
Je kunt er in de trein zelfs een boete voor krijgen als je met je voeten op de bank voor je zit. Wat ik eigenlijk wel terecht vind.

Ra_chel

Re: Het meest asociale gedrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 20:26

vind dat ook een niet erg beschaafde actie eerlijk gezegd.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 20:42

Alleen als je met je schoenen op de bank zit, ik kreeg juist n compliment omdat ik mijn schoenen laatst had uit gedaan.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 21:51

Ik heb anders een keer gezien dat er van mensen ge-eist werd dat de voeten op de grond geplaatst werden, ze waren zonder schoeisel op de bank in de trein... Geen boete dan maar das misschien gewoon geluk hebben met conducteur...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 22:44

Ik Bedenk me nu net nog iets. Voor school heben wij over de hele breedte van het terrein een soort muurtje staan van ongeveer een halve meter hoog waarop je kan wachten als je opgehaald word. Op een stuk blijft een groepje altijd nog even wat praten. Halen verder geen rotzooi uit. Maar de overburen vinden het ineens sinds halverwege dit jaar niet meer leuk. Dus hebben ze over een heel groot stuk frietevet gegooid. Kan je dus niet meer zitten.

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 22:54

Vjestagirl schreef:
Alleen als je met je schoenen op de bank zit, ik kreeg juist n compliment omdat ik mijn schoenen laatst had uit gedaan.

Ik vind dat echt niet heel veel frisser dan met schoenen eigenlijk.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 00:25

Yellowcab schreef:
Vjestagirl schreef:

Ik vind dat echt niet heel veel frisser dan met schoenen eigenlijk.

Ik weet niet wat jij met je voeten/sokken doet :+ Maar die van mij zijn gewoon schoon hoor :j

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 00:39

Die van jou misschien wel dan nog hoef ik een ander zijn voeten niet op de bank hoor. Dat doe je thuis maar. Hoe schoon je voeten ook zijn het blijft onbeleefd.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 00:44

Yellowcab schreef:
Ik heb dat een keer met een heeeeele grote koffer die niet in het bagagerek of onder de bank pasten. Vond het toen een beetje banketstaaf dat mensen juist aan mij gingen vragen of ze daar mochten zitten, ik zat al gewoon in de gang op zo'n krukje.. Maar gewoon een normale tas zou ik gewoon op schoot houden hoor, ze betalen toch ook niet voor die 2e stoel!

@Rachel_J kunnen jullie niet gezamenlijk naar de gemeente met deze klacht of zelf een net kopen voor eroverheen? Hadden wij vroeger op school ook last van.

Ik heb een nogal grote cameratas, waar 3/4 kilo aan cameraspullen inzitten, en heb dan meestal ook nog een extra tas bij me met tuigage, reflectiescherm etc, en dat allemaal op mijn schoot houden is ook teveel van het goede :+ en ik ga mijn dure tas met inhoud echt niet in het bagage rek doen :') als dat valt gaat mijn camera+lens ter waarde van ca 2500 eraan :') dus die leg ik ook altijd naast mij. Heb 1 x meegemaakt dat iemand letterlijk zomaar op mijn tas ging zitten :oo kon hem net op tijd onder die dikke reet halen maar omygod, wat als ik het niet had gemerkt :oo ?

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 09:12

de gemeente maakt 1x per jaar de zandbak schoon, en meer doen ze niet , en om een net eroverheen te spannen is onmogeljk want er staat ook een glijbaan etc.
daarbij vind ik dan ook nog eens dat zij degene is die maatregelen zou moeten treffen om de overlast voar anderen te beperken. (t wordt trouwens een steeds gekker verhaal want gisteren zijn ze van de brabant water geweest om de boel af te sluiten, hebben ze buiten aan straat gedaan, heel de stoep opengebroken!)

meisje2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 09:19

wat ik aso vind is dat je als mijn zijnde met je zoontje van een jaar of vier op strat loopt en door een onbekende idioot een vuist op je hoofd gepland krijgt.
Ik heb dit meegemaakt en heb gelijk de politite gebeld.
Het jongetje was helemaal overstuur en de man had een gebroken neus.
Die man is later opgepakt en zijn reden was..... jaja hij had ruzie met zijn vriendin gekregen en was weggelopen met het idee dat hij de eerste de beste persoon een stuiter zou geven omdat hij daar zin in had.
Behoorlijk asociaal

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 20:01

meisje2000 schreef:
wat ik aso vind is dat je als mijn zijnde met je zoontje van een jaar of vier op strat loopt en door een onbekende idioot een vuist op je hoofd gepland krijgt.
Ik heb dit meegemaakt en heb gelijk de politite gebeld.
Het jongetje was helemaal overstuur en de man had een gebroken neus.
Die man is later opgepakt en zijn reden was..... jaja hij had ruzie met zijn vriendin gekregen en was weggelopen met het idee dat hij de eerste de beste persoon een stuiter zou geven omdat hij daar zin in had.
Behoorlijk asociaal

Die gast spoort van geen kant zeg, wat een idioot!

julius_juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 20:08

lifaya schreef:
Yellowcab schreef:
Ik heb dat een keer met een heeeeele grote koffer die niet in het bagagerek of onder de bank pasten. Vond het toen een beetje banketstaaf dat mensen juist aan mij gingen vragen of ze daar mochten zitten, ik zat al gewoon in de gang op zo'n krukje.. Maar gewoon een normale tas zou ik gewoon op schoot houden hoor, ze betalen toch ook niet voor die 2e stoel!

@Rachel_J kunnen jullie niet gezamenlijk naar de gemeente met deze klacht of zelf een net kopen voor eroverheen? Hadden wij vroeger op school ook last van.

Ik heb een nogal grote cameratas, waar 3/4 kilo aan cameraspullen inzitten, en heb dan meestal ook nog een extra tas bij me met tuigage, reflectiescherm etc, en dat allemaal op mijn schoot houden is ook teveel van het goede :+ en ik ga mijn dure tas met inhoud echt niet in het bagage rek doen :') als dat valt gaat mijn camera+lens ter waarde van ca 2500 eraan :') dus die leg ik ook altijd naast mij. Heb 1 x meegemaakt dat iemand letterlijk zomaar op mijn tas ging zitten :oo kon hem net op tijd onder die dikke reet halen maar omygod, wat als ik het niet had gemerkt :oo ?

Koop je dan ook twee kaartjes? Anders zul je toch echt gewoon je spullen op moeten ruimen wanneer iemand anders op de stoel wil zitten.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 20:11

als er echt geen plaats is, tuuuurlijk ;)
Maar reageer je ook zo als iemand enorm overgewicht heeft en 2 stoelen in beslag neemt? moet die dan ook van jou 2 kaartjes kopen?

Carlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 20:14

lifaya schreef:
als er echt geen plaats is, tuuuurlijk ;)
Maar reageer je ook zo als iemand enorm overgewicht heeft en 2 stoelen in beslag neemt? moet die dan ook van jou 2 kaartjes kopen?

Ja, diegene neemt toch twee plekken in? Lijkt me niet meer dan eerlijk dat je dan 2 kaartjes koopt.
Ik zet mijn cameratas ook altijd naast me neer, maar zodra ik iemand aan zie lopen en de coupé zit vol neem ik hem op mijn schoot. Iedereen blij. :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 20:15

Het vreemde alleen is dat die mensen dat niet doen :+ met vliegtuigen moet dat wel overigens :P

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 20:21

lifaya schreef:
Het vreemde alleen is dat die mensen dat niet doen :+ met vliegtuigen moet dat wel overigens :P

Moet eerlijk zeggen dat ik ook liever niet naast iemand zou zitten die 2 stoelen nodig heeft :o

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 20:23

nee ik ook niet :') ooit eens gehad dat er een vreselijk vette man naast me kwam zitten. ik ben al een klein persoon en werd haast claustofobisch (zat dus bij het raam) ...

randyLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 00:58

vandaag nog op mijn werk in de supermarkt een moeder met 5 kinderen. De appelflappen waren in de reclame dus hatzee moeder pakt 3 dozen en opent er alvast 1 en gaat lekker uitdelen aan haar kinderen en neemt zelf ook vrolijk een appelflap al 'vretend' de winkel door.. ik vind dat echt zeer aso.. :=

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 03:56

Dat de buren op dit moment een schilderij aan het ophamgen zijn.... En ik ze wel kan vermoorden

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 07:52

lovestimba schreef:
Dat de buren op dit moment een schilderij aan het ophamgen zijn.... En ik ze wel kan vermoorden

wat is daar associaal aan?? :?

Yviertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 08:13

carr-friesje kijk eens naar de tijd dat het gepost werd. Vind 4 uur s nachts aardig aso.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 08:14

oh ik zou ze ook kunnen vernoorden om die tijd ja :(
misshien waren ze dronken?