Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 20:45

Mowoah schreef:
Haha dat had mijn vriendje ook ooit bedacht, voor mij 's nachts na het uitgaan een tosti te maken.
En wij maar wachten, en wachten, tot die tosti een keertje klaar was. En kijken of de knop op de hoogste stand stond, want hij schoot maar niet op. Bleek uiteindelijk de stekker er niet ingezeten te hebben. :') Wij hebben daar serieus een half uur naar die tosti staan loeren. :P

Zal de drank zijn geweest. Of niet? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 20:47

smell you later!

Heb het met de rijschool gedaan, mijn rijbewijs met de 20u les die erbij hoorde. Heeft me ook net geen €100 gekost hoor, hangt sterk af per rijschool+regio. Ook nog geoefend met ouders rna en na 5 jaar nog steeds ongeval- en boetevrij :)

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 20:53

Ik herinner me nog wel een blunder van mezelf, nog niet zolang geleden met huidig vriendje..

Als ik gedronken heb kan ik behoorlijk jaloers uit de hoek komen doordat ik in het verleden op een behoorlijk gemene manier bedondert ben....

Afijn wij hadden dus een feestje, hij was al met een meisje aan het praten, en ze zaten samen op het biljart (opzich helemaal niet iets om jaloers om te worden) en ik liet hem al merken van een afstand dat ik het niet zo leuk vond en dat ik hem in de gaten hieldt....

Later zie ik hem weglopen, en ik was er echt serieus heilig van overtuigd dat hij bij een tafeltje aan het k*tten was met een stel meiden...

Dus ik storm met mijn woeste hoofd op hem af, knijp hem verrekte hard in zijn zij, en vraag waar hij in godsnaam mee bezig is?!?!?!?!
(ondertussen waren het gewoon zijn mannelijke collega's die daar aan het tafeltje stonden :+ )

Uiteraard werd hij ook kwaad (neem het hem eens kwalijk)
Dat resulteerde dus in een hoop geschreeuw en gebek op de wc.. Hebben daar zeker een half uur tegen elkaar staan brullen.

Toen kwam ik tot de conclusie dat we maar naar huis moesten gaan...

Thuis aangekomen vroeg hij waarom ik nou zo overstuur was?
Hoevaak ik nog wilde horen dat ie van mij hield en dat hij me niet zou bedriegen, dat hij anders is dan die ander...

Ow wat heb ik gejankt, ik voelde me zo ellendig..
De volgende dag werd ik wakker, misselijk van de hoeveelheid drank, met een enorm gevoel van F*CK wat heb ik nou weer allemaal gedaan, ik schaamde me echt dood...

Krijg het nog regelmatig van mijn vrienden te horen als er wat is... dan kijken ze me streng aan gevolgd met de zin ANDERS GAAN WE GEWOON FF NAAR DE WC HE!!!

En echt nuchter ben ik zo helemaal niet, vandaar dat ik ook bijna nooit meer drink iig niet zoveel...

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 21:32

Varekaj schreef:
Heb het met de rijschool gedaan, mijn rijbewijs met de 20u les die erbij hoorde. Heeft me ook net geen €100 gekost hoor, hangt sterk af per rijschool+regio. Ook nog geoefend met ouders rna en na 5 jaar nog steeds ongeval- en boetevrij :)

OMG, ik ben in totaal 2100 euro kwijt nu aan m'n rijbewijs (43 uur gereden + theorie + tussentijdse toets + 1x examen) :oo waarom woon ik niet in België? ;(

Ik heb niet echt blunders, wel een exscharrel die ooit zei dat ik biseksueel ben ''omdat ik gewoon nog geen echte vent heb gehad" (hij bakte er niks van overigens). Heb daar echt nog maaanden grapjes over gemaakt met vrienden :P

suikermeisje

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 21:41

ik ga nog aan mijn rijbewijs beginnen maar het gaat me rond de 1500 euro kosten :'( ik ga naar belgie verhuizen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 21:48

Tellie schreef:
Mowoah schreef:
Haha dat had mijn vriendje ook ooit bedacht, voor mij 's nachts na het uitgaan een tosti te maken.
En wij maar wachten, en wachten, tot die tosti een keertje klaar was. En kijken of de knop op de hoogste stand stond, want hij schoot maar niet op. Bleek uiteindelijk de stekker er niet ingezeten te hebben. :') Wij hebben daar serieus een half uur naar die tosti staan loeren. :P

Zal de drank zijn geweest. Of niet? :')

nou heb dat een x gehad met de waterkoker..hard gelachen, stekker erin.. Deed ie ht nog niet!! Had ik het knopje niet ingedrukt :o
of de oven aandoen terwijl er nog een brood in verpakking in ligt..oeps.. Heeft lekker gestonken en alles zat vastgeplakt.
Maar genoeg over mij :P

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 22:28

SunNDLM schreef:
Pascal schreef:
Oh jah ik krijg ook vaak kramp in mijn heup en mijn vriend is 14 jaar ouder en dan zeg komop ouwe ff ruilen :+

Dit moet je vooral niet te snel lezen :P

Ik las het snel en las: oja ik krijg ook vaak kramp in mijn heup, en mijn vriend is 14 jaar ouder en dan zeg ik kom op ff douwen _O-

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 22:30

Didoo: Jou naam snel lezen in dit topic werkt ook niet heel goed :+

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 22:32

galley schreef:

je bent niet de eerste die de grap maakt. ;)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 23:05

galley schreef:

Dat las ik dus ook :o

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 23:41

Oh this topic made my day!
Wat zeg ik; het heeft mijn hele week goedgemaakt! :D
Manmanman, wat heb ik gelachen zeg!

Zit steeds blunders van mijn exen te bedenken, maar kom er zo 1,2,3 niet op.. :+

SanneHeidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 00:33

ik moet toch ook eerlijk zeggen dat ik iedere dag bokt op start om even te genieten hier in dit topic :o ik lach me echt dood! <3

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 00:39

suikermeisje schreef:
@xlovelove
altijd leuk kleine kinderen :') :+

Hahah ja heá :+ Hij maar denken dat het een of ander rare gast was,
maar nee hoor al zen kleren waren opeens nat :+..

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-11 00:44

Mijn ex(andere) is ooit een keer superkwaad geworden,

Ik stond met een jongen te praten in een discotheek,
dus hij komt helemaal stoer en kwaad aan,
'WIE IS DAT?'
*euhh,mijn neefje..*
'OK,dan ga ik maar eens even drinken halen...!'

Ok :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 00:50

omg jij hebt wel leuke exen Fien :+

en ik lees dit topic ook elke keer bij hoor, echt geniaal!

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 01:06

Fien__ schreef:

'WIE IS DAT?'
*euhh,mijn neefje..*

OMG ik had dan gewoon gezegt me andere lover :P

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-11 01:17

Ja,het zijn er maar 2,maar beide brilliant met blunders :+

De 1ste weiger ik nog contact mee te hebben,
de 2de is wel een goede vriend van me nog steeds,
maar dat neemt niet weg dat ze leuke daden bijdragen aan het topic :')

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 03:30

Fien__ schreef:

'WIE IS DAT?'
*euhh,mijn neefje..*

Ik heb iets soortgelijks gehad, maar dan was ik zelf de blunderaar.. :=

Mijn ex had me nog niet voorgesteld aan zijn zusje. En toen we samen uitgingen met wat vrienden van hem en mij was er telkens een meisje die heel erg onze kant op keek. Ze kwam steeds dichterbij en ik nam uiteraard steeds meer een vijandelijke houding aan haha. Uiteindelijk ging ze met mijn ex praten, maar in de club kon ik niets verstaan van wat ze zijden dus ik legde alvast een veel betekenende hand op zijn arm. Zo van.. AFBLIJVEN. :+ Vervolgens ging ze samen met wat vriendinnen voor zijn neus staan dansen waarbij ze de hele tijd aan dr boobs zat en die ook telkens tegen elkaar aan drukte en omhoog duwde naar zijn gezicht toe. Heel bizar. Ik haar op mijn arrogantst aangekeken, vol walging en een arm om mijn ex zijn middel geslagen en tegen hem aan gaan leunen.. Als ik nu niet duidelijk was.. Meisje droop idd af, ik nog even venijnig naar haar gekeken. Eind goed al goed. Enfin, mijn ex ging eerder naar huis dan ik. Later die avond kwam er een vriend van mijn ex naar me toe, beetje dansen en praten enzo, heel gezellig. Ineens vraagt hij: "Weet je wie dat meisje is?" Ik zo: "Euh.. Nee..?" *Ging om het meisje die heel opdringerig deed naar mijn ex.* Hij zo: "Dat is het zusje van *ex*"
Kon wel door de grond zakken! _O- Nohhh. En dan moet je je dus nog gaan voorstellen ook. Mygoodness :o.

xHelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 03:35

hahah jaa dat is echt zoo ongemakkelijk!
Ik hoop dat ik dat nooit ga meemaken :')

vidya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 04:20

_AB_ schreef:
Hm, het valt me mee dat ik nog geen * door het bed gezakt * verhalen gelezen heb! :p

Wat dacht je van , door het bed gezakt en daarmee een tand door de 'lip'? .. tip: je moet even doordenken. Handdoeken vol bloed en een hysterisch vriendje...? :Y)

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 04:37

_O- schitterend!!! Ook nog laat op vidya ;)

vidya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 04:38

te laat, boeiend topic ;)

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 04:43

Whaha, ik zit te wachten tot mensen weer posten :+ Vind het geweldig om te lezen!
Vooral die van die sloffen _O- , ging um herhalen voor mn moeder, heeft ruim 12 minuten geduurd
voor ik alles voor hard gelezen, tranen over mn wangen!

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 10:30

Ik heb deze blunder ooit wel eens in een ander topic geplaatst.
Was met een ex wat toen nog scharrel was.

Kwam elkaar tegen op een feestje, en eind van de avond met hem mee naar huis.
Nou bij elkaar in bed beland en zo.
Ontzettend veel gedronken, en middenin de nacht moest ik zooooo nodig plassen.
En ik was er heilig van overtuigd dat meneer op zichzelf woonde, geen idee waarom maargoed ik dus op de blote kont richting wc!

Kom ik zijn moeder tegen op de trap!!!!!!!
Ben weg gegaan voordat hun wakker werden, heeft best een tijdje geduurd voordat ik me voor durfde te stellen!

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 11:51

DarkDreamer schreef:
Fien__ schreef:

'WIE IS DAT?'
*euhh,mijn neefje..*

Ik heb iets soortgelijks gehad, maar dan was ik zelf de blunderaar.. :=

Mijn ex had me nog niet voorgesteld aan zijn zusje. En toen we samen uitgingen met wat vrienden van hem en mij was er telkens een meisje die heel erg onze kant op keek. Ze kwam steeds dichterbij en ik nam uiteraard steeds meer een vijandelijke houding aan haha. Uiteindelijk ging ze met mijn ex praten, maar in de club kon ik niets verstaan van wat ze zijden dus ik legde alvast een veel betekenende hand op zijn arm. Zo van.. AFBLIJVEN. :+ Vervolgens ging ze samen met wat vriendinnen voor zijn neus staan dansen waarbij ze de hele tijd aan dr boobs zat en die ook telkens tegen elkaar aan drukte en omhoog duwde naar zijn gezicht toe. Heel bizar. Ik haar op mijn arrogantst aangekeken, vol walging en een arm om mijn ex zijn middel geslagen en tegen hem aan gaan leunen.. Als ik nu niet duidelijk was.. Meisje droop idd af, ik nog even venijnig naar haar gekeken. Eind goed al goed. Enfin, mijn ex ging eerder naar huis dan ik. Later die avond kwam er een vriend van mijn ex naar me toe, beetje dansen en praten enzo, heel gezellig. Ineens vraagt hij: "Weet je wie dat meisje is?" Ik zo: "Euh.. Nee..?" *Ging om het meisje die heel opdringerig deed naar mijn ex.* Hij zo: "Dat is het zusje van *ex*"
Kon wel door de grond zakken! _O- Nohhh. En dan moet je je dus nog gaan voorstellen ook. Mygoodness :o.

Waarom doet een zusje dat bij haar broer >;)