zow hier sneeuwt het als een gek inmiddels de 15 cm gepaseerd en het sneeuwt vrolijk door alle wegen zijn potdicht en spekglad ik ben wel blij dat ik lopend naar stal kan
Vanacht is er weer een aardige laag sneeuw gevallen hier, de wegen zijn zeer slecht begaanbaar, zowel op de fiets als met de auto. Op sommige wegen is er niet eens geschoven! Op andere wegen is er alleen maar derrie dat aan het aanvriezen is.
Hier ook heel de dag sneeuw. Vanochtend begon het al met de eerste vrachtwagen leeg laden en het is eigenlijk niet opgehouden. Nu vallen er weer grote vlokken naar beneden. Wegen zijn heel slecht, je schuift alle kanten op. Balen wil dadelijk eigenlijk nog wel even naar de paardjes die ik al 3 dagen niet heb gezien door de verhuizing. Ik hoop dat het te doen is.
de sneeuw komt weer akelig dichtbij....... ik wil niet, ik wil niet, ik wil niet dat het gaat sneeuwen....
gohya
Geplaatst: 19-12-10 18:47
Je moet net doen of het niet glad is,als je té voorzichtig gaat rijden,dan slip/glij je vaak wel. Ik ga op de fiets naar me paardjes en dat is [op enkele glibbers na] heel goed te doen.
Barbabientje
Geplaatst: 19-12-10 18:47
hier sneeuw sneeuw sneeuw sneeuw sneeuw, minstens 10 cm en het houdt niet op