Sneeuw (met de daarbijhorende gladheid), gisteren zouden we met het vliegtuig naar Afrika vertrekken. Door de sneeuw was het te gevaarlijk en kunnen we nu pas de 27e vertrekken ! Dus in plaats van 3 weken vakantie, nu nog maar 2 weken door die sneeuw
De sneeuw, en dat ik net keihard mijn hoofd stootte en ik nu dus hoofdpijn heb en misselijk ben. Daarbij beet ik tegelijkertijd op mijn tong dus die bloed nu lekker. Pff heerlijk
Dat ik met het OV verschrikkelijk om moet rijden omdat er geen directe verbinding is tussen Wassenaar en het aangrenzende dorp. Normaal is het goed te fietsen, nu niet. En het kost me ontzettend veel strippen.
Dat mijn scooter gewoon niet vooruitkwam in de sneeuw en ik nu dus moet wachten totdat mijn moeder eindelijk zover is om me naar mijn paard te brengen. Ja, en tegen die tijd zal het wel weer ontzettend druk zijn op stal.
Sonja_
Geplaatst: 21-12-10 13:01
Dat ik financieel nog niet alles op tijd in orde krijg, ik er doorheen zit met stage, de boete die gaat komen.. en dat ik mezelf gek maak met stomme gedachtes. Oftewel, flinke baaldag.
StillAngel
Geplaatst: 21-12-10 13:03
Dat mijn ouders álles ongevraagd gaan doorzoeken en zelfs op mijn msn zitten en ik nooit normaal een vriendje kan hebben zonder gezeur. Merry christmas hier..
Kieffer
Geplaatst: 21-12-10 13:06
Al die sneeuw! Het is mooi, maar als je ergens heen moet vind ik het maar vervelend... Van mij mag het wel weer even klaar zijn met sneeuwen!
Everytime
Geplaatst: 21-12-10 13:09
Dat mijn moeder niet reageerd op een belangrijk smsje.
Muffin_
Geplaatst: 21-12-10 13:16
dat ik mijn mooie halsketting net kapot heb gemaakt...