volgens buienradar moet het hier nu gaan sneeuwen maar ik zie nog niks gelukkig! Ojeee maar haaksbergen ligt erg dichtbij! dus ben ban g dat het zo komt
saskiakefie
Geplaatst: 04-12-10 15:29
margreet4 schreef:
Inderdaad heb maar een klein stukje van filmpje gezien maar brrrr daar zit ik niet graag bij in
Het blijft hier ook maar sneeuwen. Ik spring zo nog even onder de douche, dan ga ik aankleden en toch maar even m'n pakketje retourneren en sigaretten kopen.
getver het sneeuwt hier, nouja meer stuifsneeuw maar toch!!
DendroFleur
Geplaatst: 04-12-10 15:39
Zit nog te dubben of ik naar de vereniging ga om te rijden. De wegen zijn niet echt schoon, en dat is niet fijn op smalle wegen met sloten. Ben net om boodschappen geweest en dat ging prima. Rustig rijden en niet remmen. Soms voelde ik hem even glibberen maar dat corrigeerde zich vanzelf. Gelukkig nog niet zulke duinen als vorig jaar, toen kon ik mijn erf niet af.
Ingmar_
Geplaatst: 04-12-10 15:40
Ik denk dat ik morgen vanuit m'n raam [eerste verdieping] naar buiten kan als het ook de hele avond en nacht door blijft sneeuwen.
Hier ook zeker wel 15 cm sneeuw.. Moet nog naar stal maar denk dat ik dat even oversla.. dan maar 1 dag niet uitmesten heeft ponybeest maar even pech..
Veulen84
Geplaatst: 04-12-10 15:45
Net een heuse sneeuwlawine van me dak af... Kan nu wel uit het raam kijken.
Het sneeuwt zo hard niet meer trouwens. Maar voor vanavond voorspellen ze nog wel sneeuw. Zou dit de eerste keer in me leven worden dat we in nederland de 25cm gaan halen?