Omdat ze een eetstoornis heeft/had. Nu die onder controle was, kon ze geopereerd worden.
geerke
Geplaatst: 09-05-13 13:17
Klasien schreef:
Omdat ze een eetstoornis heeft/had. Nu die onder controle was, kon ze geopereerd worden.
Ik weet er weinig van...maar als ze de eetstoornis onder controle heeft dan kan ze toch zonder operatie gewicht verliezen?Of denk ik te simpel?
Mischa
Geplaatst: 16-05-13 13:12
Yvette is zeker veranderd zeg, goed hoor, wel of zonder operatie! Jammer dat Laura d'r doel niet gehaald heeft, echt zonde van zo'n jong meisje. Ben heel benieuwd naar de andere deelnemers
Van Laura was idd erg jammer, ze was wel ontzettend aangekomen, zo zonde. Yvet is een topper, ben blij dat ze de operatie uiteindelijk toch gehad heeft. Heb ook nog niks van Robin gezien verder en van Tom ook niet. Ik heb via de mail mijn aflevering gehad, maar nog niet gekeken, denk dat ik wacht tot het op tv komt.
Ja zal zeker meespelen. Ik had ook wel zoiets van die beelden van hun gezonde kookavond, spinazie a la creme en braadworst in de boter is echt noet zo gezond, dan kan je beter verse spinazie pakken. Dus denk dat ze het ook niet helemaal snappen.
Ik denk dat ze het aan de ene kant ook best snappen, maar dat hun voorkeur ergens anders ligt. Vond het sbeu voor Laura. Lieve en leuke meid, maar wel met een lichaam dat haar toch in de weg moet zitten, geestelijk vooral.
Wat een leuke aflevering! Echt respect voor je hoe je je hier doorheen hebt geslagen! Je ziet er super uit, en ik wil je veel geluk en liefde toewensen met je vriend!
Moet het nog terug kijken, al weet ik natuurlijk door dit topic hoe het ongeveer met je gaat! Gelukkig is het bij jou wel gelukt, laatst fragmenten gezien van het meisje dat slank naar de brugklas wilde en die leek juist zwaarder. Ga het binnenkort wel terugkijken, hoe was het krantenartikel?
rockwitch
Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-13 13:48
Ja Laura is idd een heel stuk zwaarder geworden in de tussentijd. Artikel was leuk, zal ff kijken of ik em hier kan uploaden.
Janneke_Tri
Geplaatst: 30-05-13 13:56
Ik heb het net ook terug gekeken, leuke uitzending! Idd wel jammer dat ze minder van het 2 jaar later hebben laten zien...