Het is zaterdag inderdaad een jaar geleden.. Ik denk nog zo vaak aan haar! Ik hoop dat ze dr rust gevonden heeft.. Lieve Daan, ik mis je!
fargo
Geplaatst: 11-08-11 09:29
Ik denk eigenlijk altijd aan haar als ik een nummer van Blof hoor. Zeker nu de laatste tijd die liedjes over positiviteit gaan, geeft me dan zo'n dubbel gevoel. Liedjes als "Hou vol hou vast" en "Beter" hadden haar misschien een hart onder de riem kunnen steken indertijd.
wendyP
Geplaatst: 11-08-11 18:13
Lees het topic nu pas, maar echt vreselijk dit . Hoop dat ze nu rust heeft.. Iedereen nog heel veel sterkte, na een jaar..
Jeetje wat gaat de tijd toch hard.. Ik heb haar nooit gekend, maar toen ik dit topic zag heeft het me heel erg aangegrepen.
Vorig jaar zat ik al enige tijd niet lekker in mijn vel. Ik heb toen met hele verkeerde gedachtes rond gelopen en wilde eerst eigenlijk geen hulp zoeken. Toen ik dit topic las ben ik in een topic hier op bokt gegaan en door dat topic ben ik toch hulp gaan zoeken..
Tijd gaat snel he! alweer een jaar...............hoop dat het met de familie ook goed gaat!! Blij dat je toen hulp hebt gezocht lieszje! dat is trouwens het topic waar Daan ook in zat hoor! En mis Daantje indd nog steeds!
HeleneDas
Geplaatst: 11-08-11 22:54
een jaar geleden alweer, ik kende er niet persoonlijk, maar maakt het natuurlijk niet minder erg Dan lees je haar laatste berichtjes, die van de mensen in hun hk,
Lieve PW, alweer een jaar geleden & ik weet zeker dat iedereen die je lief had je vreselijk mist en je herinnerd als een heel dapper en special iemand! Ik hoop dat je eindelijk rust hebt gevonden
Heel veel liefs, sterkte en knuffels allemaal!
Change_
Geplaatst: 11-08-11 23:36
jeetje, een jaar al weer.. Hoop nog steeds dat ze de rust heeft gekregen die ze wou..
Familie en bekende heel veel sterkte de komende dagen.
grid
Geplaatst: 12-08-11 11:44
Jeetje waar gaat de tijd toch heen zo snel alweer een jr geleden... idd hopelijk heeft ze der rust gevonden en aan iedereen die haar gekend nog steeds Heel Veel Sterkte
Mavelle
Geplaatst: 12-08-11 22:31
Jeetje, een jaar geleden alweer. Ik ken haar helemaal niet, maar moet er toch nog redelijk regelmatig aandenken.. Zo zonde dat ze niet meer heeft kunnen zien hoe mooi het leven eigenlijk kan zijn.
Spookt bij mij ook al enkele dagen door me hoofd, dat het alweer een jaar geleden is. Weet nog precies als de dag van gister dat ik bij Daan en haar vriend en Droef op bezoek ging!
Pff een jaar alweer.... Ik heb een kaarsje voor haar aangestoken... Heel veel sterkte voor iedereen die dicht bij haar stond en het vandaag nodig heeft!