Heino schreef:Tallie: In het partijprogramma staan anders genoeg voorwaardelijke vrijheden. Kijk eens naar het stukje over geloof en school. Ja, Christelijk/Katholiek onderwijs mag, maar koranlessen?? Nee, dat mag niet volgens de PVV. Dat is dan toch voorwaardelijke vrijheid? Het gaat nu toch om de partijprogramma's, niet om wat ze er van waar kunnen maken? Want dat weten we immers nog niet. Dus oordelen we nu op basis van de programma's.
En nogmaals:
En is het geen feit dat bepaalde partijen nog nooit de kans gehad te hebben te regeren en toch weggezet worden als "prutsers"? En is er dan wél sprake van democratie bij de PVV zelf? En is het dan niet waar dat de PVV sterk overeenkomt met bijvoorbeeld de SP?
Ik zie nog steeds niks over voorwaardelijke vrijheid hierin.. Sorry.. Koranlessen verbieden is voorwaardelijke vrijheid? Wat dachten de mensen die de koranlessen willen volgen er dan van om dit gewoon in hun land van herkomst te doen? Of in hun moskee? Of gewoon lekker thuis? Geen samenscholing/broednest van slechte radicale moslims door ze gewoon uit elkaar te houden.. Ik zie het probleem niet zo

Kijk, ik ben totaal niet gelovig. Daarnaast heb ik ook geen kinderen en geen plannen om kinderen te krijgen. Het stukje school is voor mij dus letterlijk een "ver van mijn bed show"
En je blijft nu hameren op iets over prutsende partijen.. Is dat iets wat ik heb gezegd of heeft Wilders zoiets gezegd?