Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
danielle_x schreef:Ookal leg je het op de metalen kant (wat ik altidj doe ook met glazen flessen;) ) heb je nog dat als er veel spullen zijn dat het geplet wordt.
Als je nieuw bent moet je op zoveel dingen letten dat er altijd wel iets ff bij in schiet en een normale reactie vind ik best mogen dan
Denicee_x schreef:vandaag in de winkel, zon hele luidruchtige vieze man met een dochter. dochter wou schoenen heel graag hebben omdat ze ze leuk vond om mee uit te gaan, Meneer zijn antwoord;
'Ik vind dit meisje ook leuk*wijst naar mij* en ik zou ook heel graag met haar uitgaan en ik wil haar ook hebben, toch gebeurt het niet.'
-Ik ben 16 en die man was 40 ofzo.-
Ik dacht echt ewwww.. en heb maar gezegd 'Sorry meneer, ik ben al bezet'
Vjestagirl schreef:Ergens vind ik dat ook wel logisch, dat mensen daar boos om worden. Je ziet zelf dat je eerst de lichte spullen krijgt en dan de zware, dan kun je dus op je vingers natellen dat als je de band aanzet er dingen geplet gaan worden. Dan kun je toch beter mensen vragen of ze wat spullen weg willen halen omdat je het niet meer kwijt kunt...
milatje schreef:danielle_x schreef:Wat ik zo irritant vind is als mensen een volle kar hebben en alles rustig op de band leggen waardoor de achterband zo vol als het maar kan is.
En dan gaan ze staan wachten tot ik klaar ben met scannen(!!) wat natuurlijk niet snel gaat ik moet elk gaatje vinden om nog wat kwijt te kunnen op die achterband..
Dan heb ik soms echt iets van... een beetje nadenken mag best
En dan vooral als ze de chips etc. vooraan leggen en de pakken melk en sixpacks achteraan.chaatje16 schreef:Word je niet gek van dat gepiep.. lijkt mij dat je dat in de slaap nog hoort
Als ik te lang werk heb ik daar serieus last van. >.<
Vjestagirl schreef:Ergens vind ik dat ook wel logisch, dat mensen daar boos om worden. Je ziet zelf dat je eerst de lichte spullen krijgt en dan de zware, dan kun je dus op je vingers natellen dat als je de band aanzet er dingen geplet gaan worden. Dan kun je toch beter mensen vragen of ze wat spullen weg willen halen omdat je het niet meer kwijt kunt...
AhvG schreef:okee, er was een vrouw die had een stuk of 8 pakjes sigaretten gekocht. De man die achter haar stond en aan de beurt was,
zei heel hard en uit het niets: MIJN SCHOONZUS IS DOOD !
nou wat moet je daar nou op zeggen xd
hij vertelde dat zijn schoonzus rookte, en reageerde op de vrouw met de 8 pakjes. maarja, ik wist even niet wat ik moest zeggen xd
Trouwens,
valt het jullie ook altijd op, dat als je vraagt of ze de bon willen dat echt heeeel erg veel mensen zeggen: ik krijg het toch niet terug
xd
Chrissy_ schreef:Vjestagirl schreef:Ergens vind ik dat ook wel logisch, dat mensen daar boos om worden. Je ziet zelf dat je eerst de lichte spullen krijgt en dan de zware, dan kun je dus op je vingers natellen dat als je de band aanzet er dingen geplet gaan worden. Dan kun je toch beter mensen vragen of ze wat spullen weg willen halen omdat je het niet meer kwijt kunt...
geloof me, dat is af en toe echt heel moeilijk
ik heb heel vaak dat het als volgt gaat:
Klant legt in totaal onlogische volgorde de enorme lading boodschappen op de band, ik doe mijn best ze zo praktisch mogelijk neer te leggen en op te stapelen: zachte dingen achteraan en aan de zijkant.
Vervolgens maakt de klant totaal geen haast met inpakken maar gaat zich ipv dat nog even uitgebreid met zijn of haar kinderen/mobieltje enz. bezighouden.
Ik scan door, want er staan nog meer klanten te wachten, bovendien wordt de scansnelheid van elke cassière bijgehouden (ja echt waar)
Op een gegeven moment raakt de band dus vol en gaan er dingen geplet worden.
Toch maar gaan inpakken dan, en dan halverwege het inpakken op een boze manier vragen of ik misschien de band even kan stilzetten want de boodschappen worden geplet.
Dit terwijl ik met een stilstaande band geen volgende klanten kan helpen, erg irritant dus. Ik vind het altijd erg prettig als mensen gelijk even beginnen met inpakken, of in elk geval niet klagen over geplette boodschappen.
ShannonJuul schreef:AhvG schreef:Trouwens,
valt het jullie ook altijd op, dat als je vraagt of ze de bon willen dat echt heeeel erg veel mensen zeggen: ik krijg het toch niet terug
xd
Jepof: Ik krijg het niet terug van de belasting, hang maar boven je bed, is voor je verzameling en nog wel meer!