Gisteren heeft het hier de hele tijd gesneeuwd. Eerst alleen maar nat en opeens was het droog, ging het vriezen en nu is het spekglad en ligt er weer nieuwe sneeuw.
Hier scheen het zonnetje,opeens betrekt de lucht,dikke wolken. Nu zit de lucht helemaal dicht,ziet er erg sneeuwachtig uit. Ik hoop het niet,maar ben bang dat er straks een lading sneeuw uit gaat vallen.Oeps, op het moment dat ik typ,ja hoor het begint al te sneeuwen.Zijn nu nog kleine vlokjes! Ermelo.
magic_lover
Geplaatst: 15-02-10 17:29
Het is echt ontzettend koud buiten, vriest wellicht niet eens zoveel maar gevoelstemp -15 ofzo?
wel droog, met af en toe heeeeele lichte sneeuw, echt minivlokjes. Morgen willen ze ook nog weer een slechte dag hebben hoorde ik.. Maar het lijkt nogsteeds donderdag beter te worden (kwa temperaturen dan) daar houden we ons dan maar even aan vast....
Sleeper
Geplaatst: 15-02-10 19:00
Net thuis loop al vanaf elf uur in de kou. Mijn tenen doen het niet meer .... maar ik klaag niet. Geen sneeuw! Straks gaan de temperaturen omhoog en dan krijgen we natuurlijk ..... regen
Dan is het wel erg koud in het noorden,hier valt het wel mee met de kou.Ik heb nog helemaal geen last gehad v.d kou,maar komt denk ik omdat ik me goed kleed?Krijg het altijd warm als ik op het land bezig ben,moet zelfs me jas uit doen,anders zweet ik te erg.