Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chann schreef:Ik hoop voor je dat het doorgaat!
En ook ik spreek m'n instructeur aan met je, maar hij is ook nog best jong, jaar of 30 geloof ik. Heeft 2 jonge zoontjes en een vriendin (tenminste, volgens mij zijn ze niet getrouwd maar ik weet niet zeker eigenlijk) en ik heb het meestal wel gezellig met 'm, heb er überhaupt nooit aan gedacht om hem met U aan te spreken.
Chann schreef:Ik hoop voor je dat het doorgaat!
En ook ik spreek m'n instructeur aan met je, maar hij is ook nog best jong, jaar of 30 geloof ik. Heeft 2 jonge zoontjes en een vriendin (tenminste, volgens mij zijn ze niet getrouwd maar ik weet niet zeker eigenlijk) en ik heb het meestal wel gezellig met 'm, heb er überhaupt nooit aan gedacht om hem met U aan te spreken.
SuperLiesje schreef:Nou jongens.. vandaag is mijn grote dag.. SPANNENDMoet trouwens zeggen dat het met de stress reuze meevalt
Behalve dan dat stemmetje in mij dat de hele tijd bang is dat het niet doorgaat
Ga om een uur of 10 instructrice even sms-en of er vanochtend al wel examens zijn doorgegaan.. Heb nog het geluk dat ik om 14.00 uur pas moet.. en ik wordt echt boos als het niet doorgaat
Maargoed.. zo eerst nog even op school een tentamen verklotenDaar heb ik nu echt geen concentratie voor
Annn schreef:Succes superliesje, zal aan je denken als ik om 2 uur moet lessen
Pluutje, ik ben al vanaf juli bezig
Maar wel met een maand ertussen door vakantie van instructeur en ikzelf. Ook nog een aantal keer af moeten zeggen (ziek/school/sneeuw) en ik les maar 1 keer per week..
5 maart mijn TTT, en ben 13 feb tot 1 maart wss nog op vakantie
Schiet niet echt op zo, maar komt al dichter in de buurt! Hoe veel lessen heb je nu gehad?