Alleen bedacht ik me nu, dat het soms ook wel eens lekker zou zijn om voor grotere afstanden niet van vriendlief of het OV afhankelijk te zijn

En toen kwam het punt dat ik het toch ook eigenlijk best leuk vond

Balen Tassie!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__inge__ schreef:Lekker Maaike, gefeliciteerd!
Heb je het in een dag gedaan? En hoe lang heb je je gewone rijbewijs?
Annn schreef:Ik vind alleen wel dat je het sowieso al verpest voor jezelf als je bij je eerste les al met een negatieve instelling zit.
Judith_M schreef:Demone schreef:Ooooooh, ik meld mij ook! Volgende week vrijdag is de dag dat ik..... Moet afrijden... Snif!
Vind het doodeng en droom er steeds over..
Ik kom gewoon ook weer binnenvallen, ik moet ook volgende week vrijdag! *AAAAH*
ik vind hjet ook heel eng, heb volgende week ook nog best wat lessen. Maandag 1, dinsdag nog een dubbele en vrijdag vlak voor het examen nog 1Dan moet ik er toch klaar voor zijn. Dit weekend nog ff thuis oefenen met achteruit inparkeren, dat is het enige dat ik gewoon echt moeilijk kan inschatten.
Hoe laat moet je?
Plien91 schreef:Tassie, wat balen dat je gezakt bent.
Jetske wat fijn dat je mag afrijden!
Mijn rijles vandaag ging netjes, kreeg nog een complimentje van instructeur. Ik kijk netjes en beheers de auto eindelijk ook goed.
't waren wel allemaal kamikaze-mensen/dieren vandaag. Eerst gooit een fietser zich praktisch weer voor mijn auto (welkom in Groningen) en later plette ik bijna een duif.
Judith_M schreef:Beters dat je een TTT hebt gehad, heb ik het eigenlijk nooit over gehad met mijn instructrice, misschien doet mijn rijschool dit niet? Heb er nooit naar gevraagd..
Ik kan ook al helemaal stressen als ik er aan denk, gelukkig heb ik het volgende week donderdag druk met school dus niet veel tijd om er aan te denken.
ik moet om kwart voor elf examen doen, word half tien opgehaald.