Het Rijles & Afrijstress topic [5]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 13:43

Toen ik begon met lessen vond ik het doodeng.. ik heb het ook vanaf mn 18e steeds uitgesteld (ook om financien hoor) omdat ik het gewoon echt niet wilde. ik kwam namelijk overal waar ik komen moest :)

Alleen bedacht ik me nu, dat het soms ook wel eens lekker zou zijn om voor grotere afstanden niet van vriendlief of het OV afhankelijk te zijn :) Dus mijn eerste 10 lessen had ik helemaal geen motivatie. Maar toen ging het beter, en beter en ondanks dat mijn instructeur niet snel complimentjes maakt, kreeg ik aan het einde van de lessen te horen, dat hij vond dat ik het goed oppakte en dat het echt vooruit ging met sprongen!

En toen kwam het punt dat ik het toch ook eigenlijk best leuk vond :j

Balen Tassie! :(:) Zeker als je zelf vind dat je een goede rit hebt gehad.

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 13:49

Wat jammer Tassie! Hopelijk kan je instructeur je hier goed bij helpen.

SuperLiesje

Re: Het Rijles & Afrijstress topic [5]

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 14:19

Balen Tassie!!

Ik mag als het goed is ook na de kerstvakantie afrijden :D

Maaike_Ma

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 14:21

__inge__ schreef:
Lekker Maaike, gefeliciteerd!
Heb je het in een dag gedaan? En hoe lang heb je je gewone rijbewijs?

Nee ik heb gewoon ongeveer 10 lessen gehad en dat 1 keer per week 1 dag dat is te vermoeiend en dat blijft toch niet hangen :P
Gewone rijbewijs heb ik vanaf 30 maart dat is dus precies 8 maandjes :D

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 16:14

zoo ik ben weer terug :D

mocht eindelijk gassen remmen koppeling en schakelen... vond het best lastig in het begin maar kreeg het goed door :D haha

Er zat ook iemand achterin en je merkt er idd niks van :D

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 16:48

Pffff ben gezakt voor theorie met 1 foutje teveel, zo balen !
Nu mag ik volgende week dinsdag nog een keertje op, hopelijk heb ik hem dan wel... Vond het ook echt moeilijk, al had ik wel goed geleerd... :')

_Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 16:50

Middag!
@Tassie: Jammer zeg! Nou volgende keer weer!
@Smiek: Gefeliciteerd! :D
@Chann: Nee ik kan het me ook bijna niet voorstellen. Ik vind het ook super leuk om te doen. Maar heb er wel begrip voor, en snap wel dat het moeilijk is voor iemand die het niet leuk vind.

@Stephaniiee_: Fijn dat het zo goed ging! Ik had met mn 2e les ook iemand achterin en ja ach je doet net of die er niet is. :+
@Mowoah: Jammer zeg! Balen! Ik moet donderdag, schijt 7 kleuren! haha Wil het zo graag halen! :D

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 16:52

@mowoah; jammer :(:) altijd rot als je 1 fout teveel hebt!
@kikkygirl13; jaa ik was eerst soort ''bang'' om iemand achterin te hebben.. maar alles valt reuze mee gelukkig! Merkte niet eens dat zij er was.. instructeur had alle aandacht op mij gelukkig en zij bemoeide zich ook nergens mee :=

Vond deze instructeur een stuk fijner dan die mij eigelijk les geeft.. dus ik ga denk ik maar overstappen :=

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 16:55

Ooooooh, ik meld mij ook! Volgende week vrijdag is de dag dat ik..... Moet afrijden... Snif!

Vind het doodeng en droom er steeds over..

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 16:56

Spannend! Succes alvast :D

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 17:02

Ik kom eens binnen vallen, ik ben Véronique (21 jaar). Ik heb vorige week mijn TTT gehad en volgende week donderdag mijn examen..en ik schijt 'm best wel :P haha. De theorie heb ik overigens in 1 x gehaald.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 17:39

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-07-23 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 17:51

Annn schreef:
Ik vind alleen wel dat je het sowieso al verpest voor jezelf als je bij je eerste les al met een negatieve instelling zit.

Ik ging er niet met een negatieve instelling heen.. dus ik vind ook niet dat ik iets verpest heb.
Het kan toch dat iemand iets niet zo leuk vind, niet iedereen kan hetzelfde leuk vinden.
Maar een rijbewijs is wel iets wat je nodig hebt, dus wat je wel moet doen ook al heb je er geen zin in..

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 17:53

Tassie en Mowoah, balen! :\

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 17:56

ik kan enkel moment worden opgehaald, weer een uurtje in het donker :) Ben benieuwd

Tommy_hvj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 17:58

Wat een leuk topic:d
Ik ben ook sinds September bezig met me rijlessen. Het gaat best goed op wat dingetjes na.. heb nu 19 uur gelest. En moet morgen voor mijn theorie.. Dus dat is wel spannend.. Ik kom nu pas dit topic tegen haha :P

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 18:12

Succes met je theorie morgen!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 18:34

Tassie, wat balen dat je gezakt bent. :(:)
Jetske wat fijn dat je mag afrijden!

Mijn rijles vandaag ging netjes, kreeg nog een complimentje van instructeur. Ik kijk netjes en beheers de auto eindelijk ook goed. :j
't waren wel allemaal kamikaze-mensen/dieren vandaag. Eerst gooit een fietser zich praktisch weer voor mijn auto (welkom in Groningen) en later plette ik bijna een duif.

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 18:36

Judith_M schreef:
Demone schreef:
Ooooooh, ik meld mij ook! Volgende week vrijdag is de dag dat ik..... Moet afrijden... Snif!

Vind het doodeng en droom er steeds over..

Ik kom gewoon ook weer binnenvallen, ik moet ook volgende week vrijdag! *AAAAH*

ik vind hjet ook heel eng, heb volgende week ook nog best wat lessen. Maandag 1, dinsdag nog een dubbele en vrijdag vlak voor het examen nog 1 :+ Dan moet ik er toch klaar voor zijn. Dit weekend nog ff thuis oefenen met achteruit inparkeren, dat is het enige dat ik gewoon echt moeilijk kan inschatten.

Hoe laat moet je?

Achteruit inparkeren etc. heb ik *thank God* al gehaald op mij TussenTijdse Toets... _/-\o_
Ik heb hetzelfde als jij hebt qua lessen! Maandag een uur, dinsdag een uur en voor het examen ook nog een uur.... Het komt echt dichtbij nu! Rij liever morgen af, dan was ik er maar vanaf geweest (het stressen van tevoren).

Ik moet om 09.50 uur... Opzich wel een relaxte tijd, mijn rijschool probeert zoveel mogelijk examens buiten de spits te plannen, maar TTT juist in de spits (die had ik om 08.00 uur). Ze hebben een slagingspercentage van 80% eerste examen. *\o/*

Hoelaat moet jij?? We kunnen samen zenuwachtig zijn. :+

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 18:49

Gefeliciteerd geslaagden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 18:53

A

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 19:03

Plien91 schreef:
Tassie, wat balen dat je gezakt bent. :(:)
Jetske wat fijn dat je mag afrijden!

Mijn rijles vandaag ging netjes, kreeg nog een complimentje van instructeur. Ik kijk netjes en beheers de auto eindelijk ook goed. :j
't waren wel allemaal kamikaze-mensen/dieren vandaag. Eerst gooit een fietser zich praktisch weer voor mijn auto (welkom in Groningen) en later plette ik bijna een duif.

Dat komt me wel heel bekend voor _O-
Laatst was er geloof ik een hondje weggelopen ofzo.. en zo'n klein zwart bruin schoothondje. En toen reed ik die bijna aan! Was druk, op een 80 weg ongeveer in een bocht.. gelukkig zag ik 'm op tijd.
En die fietser heb ik ook al eens gehad.. :Z

jammer voor de gezakten!

Ik had vandaag de gemeente gebeld maar ze hadden mn pasje nog niet. Nu moet ik het denk ik morgen halen, maar dan is er geen auto... dus kan ik pas donderdag na stage gaan rijden.. :') M'n geduld is echt op. :P wil nu echt rijden.. in mn eentje. :P

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 19:15

Judith_M schreef:
Beters dat je een TTT hebt gehad, heb ik het eigenlijk nooit over gehad met mijn instructrice, misschien doet mijn rijschool dit niet? Heb er nooit naar gevraagd..

Ik kan ook al helemaal stressen als ik er aan denk, gelukkig heb ik het volgende week donderdag druk met school dus niet veel tijd om er aan te denken.

ik moet om kwart voor elf examen doen, word half tien opgehaald.

Ooh opzich... Die bijzondere manoeuvres deed mijn examinator toen heel relaxed over, ik moet fileparkeren maar dat ging niet heeeel erg geweldig goed, toen vroeg de examinator of ik dit over zou doen als ik daar moest zijn.... Ik zei ja, en dat was allemaal prima.

Maar wel jammer zeg, dat je geen TTT hebt gehad.

Hoeveel lessen heb je nu gehad?

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 20:13

Balen Tassie en Mowoah.

Ik mag morgen weer lessen. Ben benieuwd hoe het gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 20:18

A