Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Annn schreef:Sterkte Rana, en alvast succes met de spoedcursus!
Ik ga mijn theorie ook maar eens aanvragen, de komende 2 weken nog geen tijd, maar daarna moet het er toch echt eens van komen
Hoe lang duurde het bij jullie dat je voor je theorie mocht nadat je aangevraagt had?
Mientjeuh schreef:Pluutje, heb jij ook in de regen gereden? Ik ben net een uurtje gaan rijden en teeeeringEcht niet normaal veel regen, wegen stonden onder 10cm water, we hadden zelfs ergens een plas van 30cm diep. Opspattend water tot 2m hoog en zelfs ergens een bus die moest omkeren omdat hij gewoon niet verder kon. En dan natuurlijk die toffe bliksem. Echt leuk hoor, 's avonds in de regen rijden. Lekker reflecterend wegdek
En onze ruitenwissers konden zelfs in de hoogste stand de regen niet aan
Rana schreef:Hoi meiden,
ik kom me ook even aanmelden hier. (als dat mag en ik welkom ben natuurlijk)
Een paar weken geleden geleden is er bij mijn vriend een hersetumor gevonden en mag hij niet meer autorijden. Staat verder in mijn onderschrift.
Maaaaaaaar, dat betekend dat ik zo snel als het kan een rijbewijs moet hebben, ga dus een spoed cursus volgen. en woensdag om 8 uur s oachtend moet ik al op de rij school zijn voor een twee uur duurende in test.
Heeft 1 van jullie dit ook gedaan?
Pasamba schreef:Ik heb morgenmiddag weer les om 5 uur! Lekker druk op vrijdagmiddag..