Ik heb inderdaad al een tijdje niets gepost, dat komt omdat ik het erg druk had met school (bijna alle dagen tot half 5). Maar met Steven gaat het nu allemaal wel, beter dan een paar dagen terug in ieder geval. Toen had hij erg veel last van zijn mond, omdat door de bestraling zijn speekselklieren kapot zijn gegaan, en daardoor voelt het bij hem een beetje alsof het een grote afte is. Maar daar krijgt hij nu morfine tegen, dus heeft hij er alleen last van in vlagen. Maar ik, als optimist, vind dat het nog heel erg meevalt alles bij elkaar, de kans was groot dat hij nu al koorts zou hebben (kan altijd nog wel komen) maar iedere dag dat hij het niet heeft is mooi meegenomen! Ondertussen zijn we al een beetje begonnen met aftellen, omdat na 21 dagen er vooruitgang zou komen, en we nu al op dag 11 zitten. Dus nog maar ongeveer 10 dagjes!
Verder gaat het met mij weer helemaal goed! De wonden genezen mooi, en ik heb geen last meer van mijn rug, tenzij er iets tegenaankomt. Gisteren heb ik ook weer paardgereden, wat echt weer heerlijk was
Het ging nog niet helemaal als voor de operatie, maar dat komt wel weer.
Laatst bijgewerkt door Polly_ op 20-09-09 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt