Prio 1 (NB.: reddingsbrigade) HELMWEG BERGEN NH Duinbrand SRL110 0201251 Brandweer Bergen Reddingsbrigade Schoorl 0201252 Brandweer Bergen Monitor reddingsbrigade Schoorl 0201258 Brandweer Bergen Monitor reddingsbrigade 0202997 Brandweer RAC NHN GMS koppelingscode meldkamer
Jeetje ik hoorde vandaag al helicopters, ben benieuwd naar de grote van de brand. Het is vandaag wel donderdag, dat is afwijkend van het woensdag-vrijdag patroon ..
Verdorie, hebben ze die pyromaan nog niet te pakken?die vent of vrouw heeft echt een serieus probleem zeg
Noujah zeg... Schrok al dat het topic weer omhoog was... Bah, hoop dat ze die pyromaan toch snel te pakken hebben..
Onvoorstelbaar... die persoon moet toch écht zwaar gestoord zijn Hoop voor iedereen daar dat het "meevalt", er is al genoeg verwoest....
gelukkig ik zag dat er weeer gereageerd was en ik dacht neeee niet weer :S wie doet er nou zow iets... wat geeft het je om iest in de fik te steken...
het gaat bijna wennen... bijna het voelt een beetje alsof we in een soort permanent oorlogsgebied wonen ofzo
Ne is het ook niet mijn paardje staat in bergen zometeen ben je aan t buitenrijden en staat de boel voor je ineens in lichte laaie
haha ik dacht ok al twas gister toch woensdag? nu ist ook al op dodnerdag :S of die pyromaan heeft zich in de dag vergist