hier zijn we getuige gweest van een koude front botsend op een warme front ruig om te zien hoor ik heb er ook foto's van ik zal ze in linken zetten brb
zap
Geplaatst: 21-07-09 21:35
onley schreef:
hier zijn we getuige gweest van een koude front botsend op een warme front ruig om te zien hoor ik heb er ook foto's van ik zal ze in linken zetten brb
Apart, ben benieuwd naar de foto's
Hier net een heavy bui met heeeeel veel regen en een beetje onweer met rake klappen
af en toe regen en soms wat donders hiero rond een uur of 6 uur - half 7 was het heel hard aan het regenen met veel donders maar al heel snel scheen de zon weer
S_uus
Stalgenootje heeft ook een foto gemaakt van de lucht daar.. Was heel apart om te zien hoe snel dat verschoof.. De wolk viel als het ware uiteen, en toen werd het een hele donkere sliert.. We vonden het echt zo'n orkaan lucht
Hier vanavond 2 buien gehad, met in de 2e bui zelfs zoveel regen dat er enkele straten blank stonden. Ook veel wind, onweer viel op zich nog wel mee.
Ikima
Geplaatst: 22-07-09 01:02
Mooie foto's onley, die foto met die rare blauwe plek is wel heel apart. Hier heeft het behoorlijk gehoosd vanavond.
jesito
Geplaatst: 22-07-09 07:31
onley schreef:
het heeft trouwens niet fel geregend of zo dit waren echt een paar druppels plus die hagelsteentjes
Jij woont niet zo gek ver van mij vandaan, wij hadden ook zo'n mooie lucht daarna is die naar duisland getrokken. Maar hier heeft het echt flink geregend en in karken- heinsberg stonden de straten blank. Ook die hagelstenen hebben we gehad.
Vanmorgen ook alweer wat harde regen gehad en het waait vooral heel hard. En het onweerde een beetje.