Ben bijna in heel Nederland te vinden overigens, dus zal vast wel een keertje bij 'KRABBEGAT'

Vanwaar trouwens je mobiele nummer in je pro?? Ben niet nieuwsgierig hoor!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Klaasje schreef:Zover weg? Hallo, ik ben de wereld nog niet uit hoor! Hahaha...
Ben bijna in heel Nederland te vinden overigens, dus zal vast wel een keertje bij 'KRABBEGAT'in de buurt zijn. Lief aanbod, haha, maar waar heb ik dat aan te danken?? Mag ook via PB hoor
Vanwaar trouwens je mobiele nummer in je pro?? Ben niet nieuwsgierig hoor!
Dirkje25 schreef:Heb je dan moeilijkheden met het oprijden en bepalen van de voorrang en kijken waar je je evt. op kunt stellen als je moet stoppen of juist bij het verlaten ervan en wederom het bepalen van de voorrang als je de rotonde verlaat ? Die bij het city hebben toch duidelijke haaientanden voor zowel de fietspaden als rijbanen zelf. Je moet alleen ff oppassen met die stomme bussen. En goed kijken of je je evt. tussen het fietspad en de rotonde op kunt stellen zonder het fietspad te blokeren dat kan daar dacht ik wel ( weet niet zeker)
Dirkje25 schreef:Unwritten schreef:Fietsers denken dat ze alleen op de wereld zijngewoon negeren
Tja uuuh het blijven toch bestuurders met de daarbij behorende te krijgen voorrang.
ziatje schreef:Helphelphelp ik heb morgen tussentijdse toets en vandaag ging de rijles echt he-le-maal niet goed gewoon
Dus iemand tips?!
Unwritten schreef:Jep morgenavond
Mijn rijleraar had het er zelf over, dat het wel wat voor mij is om ook daadwerkelijk verder te gaan met de auto, in de vorm van lesgeven. En op zich wil ik dat ook graag, maar dan niet als fulltime baan. Want ik ben tenslotte over een goed jaar afgestudeerd fulltime vormgever. Maar ik heb met hem overlegd en het is gewoon prima te combineren, dan zou ik eventueel in de avonduren les kunnen geven, of als ik een 32 uur contract krijg als fulltimer dat ik mijn overige dag les zou gaan geven.
Motorrijbewijs is ook al een tijdje passie van me
Vrijdag ga ik met de auto een rit van 2 uur maken
Volgens mij moet je wel de nodige praktijkervaring hebben inderdaad, maar daarom zeg ik ook, nu hoeft het van mij nog niet. Ik wil eerst rijden, ervaring op doen en de motor erbij halen