Zumba!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nell_

Re: Zumba!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:23

Ik ga woensdag voor het eerst naar Zumba! Ik heb er erg veel zin in, en ben erg benieuwd hoe ik het ga vinden :D

mepril

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:24

succes met je eerste les

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:24

Het is heel gaaf hoor! :D Je krijgt het gauw warm , dus niet teveel kleren aan. (je hoeft ook niet in je bh te staan maar gewoon kort sportshirtje) :+
ik mag vrijdag eindelijk weer :D

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:28

haha, met sporten heb ik het zoiezo snel warm, dus trek een 3kwarts trainingsbroek aan, en een dun shirtje :j

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 21:39

Wij doen nu die van Shakira - Bamboo, die is ook wel leuk. Verder hebben we allemaal nieuwe, helaas. Vond die 'oude' veel leuker.

Momenteel is de favoriet (nog steeds) Single ladies van Beyoncé en die met die hoorn erdoor heen :j weet zo gauw de naam niet meer.

Bij ons in de eerste les was het maar wat duidelijk dat iedereen hetzelfde nieuwe voornemen had genomen: meer Zumba :+ hele zaal stond vol, hutje mutje Zumba-en is toch minder leuk..

annutjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 22:12

Ik mag maandag eindelijk weer! Heb eerst 6 weken in de ziektewet gezeten vanwege een klap van een paard en daarna was het vakantie... Dus heb er wel weer zin in! Denk wel dat ik mijn spiertjes ga voelen aangezien ik dus zo'n 6 weken niks heb mogen doen. :P

Niffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 21:10

Ik ga morgen weer na 2 weken. Tenminste, als ik er weer niet 2 uur over doe om naar huis te komen!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 21:21

Roxxiejj schreef:
Bij ons in de eerste les was het maar wat duidelijk dat iedereen hetzelfde nieuwe voornemen had genomen: meer Zumba :+ hele zaal stond vol, hutje mutje Zumba-en is toch minder leuk..

Bij ons ook!

Normaal zijn we met 15 ongeveer en nu waren er gewoon zoveel dat het niet meer te doen was. En dan ook nog nieuwe dansjes leren maar ik zag degene die de les geeft niet eens! En toen het dansje begon botste iedereen tegen elkaar aan.. Nou ik ben na 1 liedje weggegaan en gewoon gaan fitnessen want het werkte voor geen meter zo. Echt super jammer! Maar volgens mijn vriend is dat begin januari altijd zo op die sportschool door de goede voornemens en is dat met 2/3 weken al minder. :D

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 21:24

Roxxiejj schreef:
Wij doen nu die van Shakira - Bamboo, die is ook wel leuk. Verder hebben we allemaal nieuwe, helaas. Vond die 'oude' veel leuker.

Momenteel is de favoriet (nog steeds) Single ladies van Beyoncé en die met die hoorn erdoor heen :j weet zo gauw de naam niet meer.

Die van shakira doen wij ook!
En bij ons was het ook zo super druk! niet normaal..
Kon bijna mn armen niet kwijt :+

wij hebben ook een nieuw nummer sinds 3 weken vind hem heerlijk! Maar heb echt geen idee hoe die heet :')

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 21:26

Ik ken alleen het spelletje Zumba? :D

Mistralleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 21:33

Dinsdag eindelijk weer Zumba (vakantiestop van 2 weken).. en het was echt moeilijk! We hadden allerlei nieuwe choreografieën.. wel weer heel leuk.

Vrijdag weer hopelijk! 8-)

Niffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 21:33

Wij hadden ook weer nieuwe choreo's. Echt vet leuk en zwaar vermoeiend. Nu maar lekker op de bank met de beentjes omhoog!

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 21:34

Ik ga vanavond weer na echt 4 weken. Ben benieuwd. :')

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:00

Ben vanavond weer geweest. Ik vind de nieuwe choreo wel heel erg leuk. Vooral Bamboo van Shakira vind ik heel leuk.
@ Roxxiej, ik denk dat ik een nieuwe specialiteit heb :P dat 2 stapjes link en 2 rechts met je armen in de lucht aan t begin van Bamboo :D Moest wat nieuws vinden na dat andere pasje die we nooit meer doen ;)

Vanavond was alleen niet zo'n succes, ben half ziek en vanmiddag was m'n rug voor t eerst gekraakt bij de fysio. :s Moest eigenlijk even rust houden, maar ik verveelde me..

adnariM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:03

Ik heb gisterochtend mijn 2e les gehad... het is echt leuk!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 23:01

Ik heb net 2 proeflessen achter de rug. Ik heb veel gedanst, vandaar dat ik bij Zombu uit kwam, leuk, maar wel heel anders, iig goed intensief! Nu dus nog even twijfel naar welke dansschool ik ga voor mijn lessen...

Lessen jullie 1x per week of 2x? Want ik zit te denken, bij die ene school zijn er echt een stuk of 10 lesmomenten en een tweede cursus is de helft van de prijs. Dus 15 weken lang, 2x week voor 150 euro... Maar ik vraag me af of het dan niet te veel wordt. Hoewel 1x in de week me qua conditie weer wat weinig lijkt. Moeilijk...

Niffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 23:03

Verschillend, soms 1, soms 2 of soms 3 x per week. Bij ons op de sportschool is het namelijk elke avond en ook nog 2 x in de week 's morgens!

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 23:04

Ik ben ook weer terug van zumba! Een aantal nieuwe (leuke) choreo's En lekker vertrouwde :) Ramon was weer errug hyperactief en we hebben maar 1 rustig nummer gedaan :+ Morgen lekker spierpijn dus waarschijnlijk :P

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 23:05

Ik heb net ook weer gezumba't.

Vind het zo leuk en lekker.
Ga het vanaf nu 2x in de week doen :)

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 23:09

Ik ben gisteren voor het eerst geweest!
Echt heel leuk! :j
Heb nu een abbo van 1 keer in de week!

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 23:12

Zo, was lekker net. Ook een battle gedaan, haha. :D

Ging alleen helemaal warm en zwetend de kou weer in, dat was niet zo goed. :=

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 23:15

Nou ik ga zondag kijken bij een sportschool in de buurt... en als ik het dan leuk vind dan ga ik maandag meteen beginnen het is 2x per week dus moet te doen zijn heb altijd gedanst dus hoop niet dat het een tegenvaller zal zijn... Maar denk het niet als ik de reactie's zo lees... Heb er eigenlijk wel een beetje veel zin in :P

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 23:18

arabcarla schreef:
Nou ik ga zondag kijken bij een sportschool in de buurt... en als ik het dan leuk vind dan ga ik maandag meteen beginnen het is 2x per week dus moet te doen zijn heb altijd gedanst dus hoop niet dat het een tegenvaller zal zijn... Maar denk het niet als ik de reactie's zo lees... Heb er eigenlijk wel een beetje veel zin in :P

Machteld Stins in Bovenkarspel toevallig? (Oke, niet heel erg in de buurt maar mss toch?)

Niffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 23:20

arabcarla schreef:

Dat denk ik ook niet! Alhoewel het wel erg ligt aan wie er les geeft. Wij hebben een keer een invaller gehad en die vond ik echt stom. Hij vond zichzelf te leuk en z'n spiegelbeeld nog leuker. Wij hebben normaal bepaalde choreografien en daar zit een herkenbare lijn in. Hij zei letterlijk ik heb geen choreografien en doe maar wat en jullie doen me gewoon na. Dacht na 5 minuten al... pfff! Als hij dit voor altijd hier gaat doen dan stop ik meteen. Geef mij maar lekker Dylana! Die gooit er tenminste een beetje actie in.

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 23:34

@ Jolienn ..... Nee het is schagen haha maakt ni uit hoor... Ja ze houden een marathon en er word van alles gedaan waaronder zumba... dus kijken of het was is maandag misschien ff een proeflesje doen inderd... Maar ik hoop ni inderd dat je met 20/30 man in een les bent en je niks kan zien dan wacht ik nog ff tot iedereen weer van de goede voornemens af is