Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roxxiejj schreef:Bij ons in de eerste les was het maar wat duidelijk dat iedereen hetzelfde nieuwe voornemen had genomen: meer Zumbahele zaal stond vol, hutje mutje Zumba-en is toch minder leuk..
Roxxiejj schreef:Wij doen nu die van Shakira - Bamboo, die is ook wel leuk. Verder hebben we allemaal nieuwe, helaas. Vond die 'oude' veel leuker.
Momenteel is de favoriet (nog steeds) Single ladies van Beyoncé en die met die hoorn erdoor heenweet zo gauw de naam niet meer.
Bij ons in de eerste les was het maar wat duidelijk dat iedereen hetzelfde nieuwe voornemen had genomen: meer Zumbahele zaal stond vol, hutje mutje Zumba-en is toch minder leuk..
arabcarla schreef:Nou ik ga zondag kijken bij een sportschool in de buurt... en als ik het dan leuk vind dan ga ik maandag meteen beginnen het is 2x per week dus moet te doen zijn heb altijd gedanst dus hoop niet dat het een tegenvaller zal zijn... Maar denk het niet als ik de reactie's zo lees... Heb er eigenlijk wel een beetje veel zin in
arabcarla schreef:Nou ik ga zondag kijken bij een sportschool in de buurt... en als ik het dan leuk vind dan ga ik maandag meteen beginnen het is 2x per week dus moet te doen zijn heb altijd gedanst dus hoop niet dat het een tegenvaller zal zijn... Maar denk het niet als ik de reactie's zo lees... Heb er eigenlijk wel een beetje veel zin in