sjeempie, ook nog jarig in al die drukte, maar van harte hoor! jammer dat het met school nu allemaal niet loopt. Je kunt niet overl optimaal presteren he... soms wil het gewoon niet hopelijk is Ruben snel weer stabiel! toch een fijne dag gewenst!
gefeliciteerd met je verjaardag meid. zouden ze er op school geen begrip voor hebben en een uitzondering maken voor je als je uitleg dat je minder presteer als zou moeten doordat je pleegbroertje ernstig ziek is?
Gefeliciteerd met je verjaardag, hoop dat je toch een leuke dag hebt. Wel weer jammer dat Ruben weer terug naar het zh moet. Ook van mij een dikke knuffel en kus voor Ruben en voor jou.
Wbt je school: ga iig met je mentor praten en leg het hele verhaal uit. Als men op school niks van de problemen thuis weten, kan je natuurlijk ook gee hulp/symphatie van die kant verwachten . Sterkte weer met het kleine mannetje !!
okee, goed dat je het toch nog probeert... als ze je inzet zien zullen ze dat misschien meenemen in hun overweging... Ik heb diep respect voor je! Houd vol!
Gefeliciteerd Winxz!! Wat balen dat Ruben weer ziek is geworden, is hij gaan overgeven door de zondevoeding, krijgt hij wel eens normaal eten of kan hij dat niet verdragen? Wat een zorgen zeg allemaal kan me dat goed voorstellen. Wbt je school, meis je kan geen ijzer met handen breken. Ik ben zelf op een putn een jaar teruggeggaan van de HAVo naar de MAVO ws niet anders. Baalde ook hoor, voelde dat ik gefaald had maar zat net als jou niet thuis lekker. Soms is het niet anders neemt niet weg dat ik me je gevoel natuurlijk wel voor kan stellen!!
WinSel
Geplaatst: 06-06-09 18:58
`Haay roosje Van harte gefeliciteerd Leuke dag gehad ? EN wat heb je nou gekrgen ??? kusje
Nieeenkeee
Geplaatst: 06-06-09 20:57
Het moet goed komen! echt heeel veeel sterkte toe gewenst. Hij moet sterk blijven, en het gaat hem lukken! Hij verdiend een super leven, zo lang gevochten. Hij vecht omdat ie het waard is. hou vol kleine jongen!
ja ik hoop het. ik zit nu 5 uur per dag aan het leerwerk, morgen mijn 1e toets engels. hopen dat dat goed gaat, daar wil ik graag een 5 op staan en geen 4... :|