Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 00:24

Nu is het wel zo dat Kiwiko en deze meneer in het verleden een relatie hebben gehad. Ik ga het niet recht praten, dat niet maar ik vind het moeilijk om er iets objectiefs over te melden.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 00:25

suleilitha schreef:
Nu is het wel zo dat Kiwiko en deze meneer in het verleden een relatie hebben gehad. Ik ga het niet recht praten, dat niet maar ik vind het moeilijk om er iets objectiefs over te melden.

Jawel, maar verleden is niet t heden, toch?

Ook al denk ik dat levenservaring misschien ook wel een nuance kan aanbrengen in hoe je over zoiets denkt, ik ben opzich ook nog maar n broekie Knipoog

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 00:25

Tja, mijn ding is het ook niet, rotzooien met een kerel die een relatie heeft. Ook niet als er een gezamenlijk verleden is.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 00:27

suleilitha schreef:

Dat ze een relatie hebben gehad, maakt dat het niet juist erger? Zou er niet meer spelen bij een van beide partijen? Elkaar niet los kunnen laten mss?

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 00:28

suleilitha schreef:

En dan is vreemdgaan wel okeey ??
Raar hoor, de gedachtengangen van de bokkers hier.

Wie is Kiwiko eigenlijk, de Boktheilige van 2008 ??
Alles wat ze doet is goed, tof mens en als ze er niet is praten ander het wel goed voor haar, hoe kom je aan zo'n status ?

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 00:34

Haha, kiwiko is boktheilige van 2008 Haha!

Wie praat dit goed dan? Er zijn er meerdere die aangegeven hebben het niet zo te zullen doen maar ik zie niemand die zegt dat ze 't moet blijven doen. Degene die jij quote zegt zelfs expliciet niets te willen goedpraten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 00:35

Volgens mij wordt het niet echt goed gepraat Kavama! Niet van mijn kant tenminste. Maar ik ben wel iets voorzichtig, want ik ben zelf ook niet altijd braaf geweest.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 00:38

Seks hebben is niet verboden toch? Vreemdgaan ook niet volgens mij.
Seks met minderjarigen daarentegen wel.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 00:39

Och, ik ben ook niet heilig. Als jong studentje heb ik ook wel eens gerotzooid met een kerel die al jaren samenwoonde. Onder het motto 'zijn probleem, niet het mijne'. Tot ik me realiseerde hoe het zou zijn als ik in de schoenen van die vriendin zou staan. Toen hoefde ik echt niet meer. Dat is jaren geleden en 'gelukkig' zijn sindsdien bij mij (beginnende) gevoelens direct over zodra mij duidelijk wordt dat de man in kwestie al voorzien is. Heel prettig voor mezelf en de buitenwereld hoor, het bespaart me een hoop energie en ander gedonder.

Vreemdgaan is niet verboden nee. Maar ergens heb ik nog wel wat moreel besef. Lachen

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 00:41

Naar mijn idee is de discussie wel een beetje sexgericht geworden de laatste 5 pagina's. Bloos

Een relatie is toch meer dan dat?

Tussen mij en m'n vriend zit ookeen behoorlijk leeftijdsverschil, maar ik ben echt niet verliefd geworden op hem omdat ik oudere mannen geil vind of zo, dat was meer vanwege zijn persoonlijkheid.
Die nestgedachte die een paar pagina's terug werd geformuleerd door HC daar zie ik ook niet echt iets in (tenminste voorlopig heb ik geen kinderwens). Ik denk dat als mijn vriend 10 jaar jonger was geweest, dat ik hem dan ook leuk had gevonden bij wijze van spreken.

Wat mij wel opvalt is dat hier de meeste mensen zeggen 'als je volwassen bent dan is het geaccepteerd om een relatie te hebben met een leeftijdsverschil', maar als ik dan naar de reacties in de praktijk kijk...dan is het echt niet zo geaccepteerd, tenminste ik ben wel geschrokken van de reactie van mensen in mijn omgeving.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 00:45

Mijn moeder moest echt moeite doen om kalm te blijven toen ze hoorde dat ik (al) 2 maanden wat had met een man van 50 (inmiddels 52). Nagelbijten / Gniffelen

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 00:46

kavama schreef:
suleilitha schreef:

En dan is vreemdgaan wel okeey ??
Raar hoor, de gedachtengangen van de bokkers hier.

Wie is Kiwiko eigenlijk, de Boktheilige van 2008 ??
Alles wat ze doet is goed, tof mens en als ze er niet is praten ander het wel goed voor haar, hoe kom je aan zo'n status ?

Afgod we zouden mariabeeldjes ala Kiwiko moeten verkopen op bokt, gaat als een tierelier! Haha!

je hoeft het niet overal met iemand eens te zijn om diegene een leuk mens te vinden (uit dr posts dan) plus dat ik het er maar bij zeg voordat ik slaag krijg..

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 00:57

kavama schreef:
Nou ben benieuwd wat voor een wending dit weer aan het topic geeft,..
Groot leeftijds verschil is smerig, maar een man met een relatie,.. nee pfffff, dat is zijn probleem.

Het voorbeeld van Kim geeft aan dat moraliteit veel gezichten kent.
Ze wil niet dat haar dochter 'ts onderwerp' is. Zij accepteert zelf bedrog omdat in háár behoefte voorzien wordt.
Is haar keuze in haar situatie en heb ik geen mening over. Het zijn de verschillende gezichten van moraliteit.

Over de 'bedrogen' vrouw wordt opgemekt dat die wellicht prima op de hoogte is. Dat is heel waarschijnlijk; mannen zijn niet zo handig Haha!
Denkt íemand dat alleen niet gehuwde mannen de prostitutie in stand houden? Of dat de echtgenotes niet weten dat er budget 'mist'? Ik niet.
Vrouwen geven graag af over het gebrek aan zelfrespect van mannen, doch wie is er met die mannen gehuwd? Hoe zit het met het zelfrespect van de vrouwen die preferen te doen of ze van niets weten?
Wie bedriegt dan wie en ook geeft dat 'bedrog' een nog veel zorgelijker kant: moraliteit kent veel maskers.

Dan ben ik liever kort door de bocht; wysiwyg Pling

hc

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 00:58

lor1_1984 schreef:
Mijn moeder moest echt moeite doen om kalm te blijven toen ze hoorde dat ik (al) 2 maanden wat had met een man van 50 (inmiddels 52). Nagelbijten / Gniffelen

Mijn moeder leeft niet meer, maar die zou mij nooit kunnen aanspreken op zoiets omdat ze zelf 17 jaar scheelde met mijn vader Haha!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 00:59

Wie bedriegt dan wie? Lijkt me toch wel duidelijk.
Bovendien; mannen mogen onhandig zijn, als ze maar willen kunnen ze echt wel.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 01:01

Mijn opa was woest. Nagelbijten / Gniffelen
En toen zijn vrouw hem op hun leeftijdsverschil wees, was hij verdacht stil. Vork

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 01:10

suleilitha schreef:
Betaalde liefde is in het geval van HC ook nog een optie Clown

Waarom een Clown ?
Als jij duurzaam geen sex kan bieden en jouw vriend zo in een natuurlijke behoefte kan/wil voorzien voorkomt dat potentiële complicaties die een minnares kan geven.
Of heb je liever dat hij het geheim houdt zoals bij Kim? Dat lijk je te respecteren omdat het Kím betreft.

Kim is heel toevallig 1 van de slechts 2 vrouwen op Bokt die mij persoonlijk kennen.

hc

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 01:12

Wat is er mis met je eigen hand HC in tijden dat het even niet met je partner kan?

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 01:12

Als je een gezonde relatie hebt en een van beide kan/wil/mag geen seks hebben dan 'wacht' de ander daarop, er zijn andere manieren om je behoefte's te botvieren zonder daarvoor vreemd te moeten gaan.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 01:13

Pipo schreef:
Wat is er mis met je eigen hand HC in tijden dat het even niet met je partner kan?

Haha! Zo kun je 't ook zeggen ja Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 01:15

Ik had je post nog niet gezien Annelies Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 01:19

Om op dat verhaal minnares terug te komen, ik heb mijn vent waar ik heel veel van hou, twee jaar lang geen pret in bed kunnen bezorgen omdat ik ernstig ziek ben geweest.
Als hij in die tijd een minnares had genomen had ik hem denk ik erg paard aangepakt en de deur uitgedaan. Ik weet het wel zeker!

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 01:21

anneliesdj schreef:
Als je een gezonde relatie hebt en een van beide kan/wil/mag geen seks hebben dan 'wacht' de ander daarop, er zijn andere manieren om je behoefte's te botvieren zonder daarvoor vreemd te moeten gaan.

Tijdelijk zeker. Duurzaam? Wellicht. Ik zou het er niet op laten aankomen; daar is het werkelijk belangrijke in mijn relatie veel te.... belangrijk voor.
Ik en mijn partner erkennen 'levende' sex als een natuurlijke behoefte, net als Kim. Kim geeft daar op haar manier invulling aan. Wij vinden openheid belangrijk.
'Jullie' vinden dat onthouding of surrogaat maar goed genoeg moet zijn. 'Botvieren' vind ik trouwens een tekenend woordgebruik.

hc

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 01:25

Openheid? Terwijl de partner van niets weet (of de man in kwestie doet alsof de partner van niets weet)? Dat noem ik geen openheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 01:27

Huertecilla schreef:
[

Tijdelijk zeker. Duurzaam? Wellicht. Ik zou het er niet op laten aankomen; daar is het werkelijk belangrijke in mijn relatie veel te.... belangrijk voor.
Ik en mijn partner erkennen 'levende' sex als een natuurlijke behoefte, net als Kim. Kim geeft daar op haar manier invulling aan. Wij vinden openheid belangrijk.
'Jullie' vinden dat onthouding of surrogaat maar goed genoeg moet zijn. 'Botvieren' vind ik trouwens een tekenend woordgebruik.

hc

Voor iedereen is sex een natuurlijke behoefte, echter als je partner door wat voor reden dan ook tijdelijk niet beschikbaar is voor sex, betekent niet dat je gelijk naar een ander hoeft te zoeken. Zoals ik al zei je hebt je eigen handen ook nog als je je niet kan inhouden.

Wat doe je als je vrijgezel bent dan, wip je dan ook alles wat los en vast zit omdat je toevallig de natuurlijke behoefte hebt?
De mens heeft heel veel natuurlijke behoeftes, maar sinds de oertijd hebben we onze instincten behoorlijk aangepast naar normaal gedrag.