Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suleilitha schreef:Nu is het wel zo dat Kiwiko en deze meneer in het verleden een relatie hebben gehad. Ik ga het niet recht praten, dat niet maar ik vind het moeilijk om er iets objectiefs over te melden.
suleilitha schreef:Nu is het wel zo dat Kiwiko en deze meneer in het verleden een relatie hebben gehad. Ik ga het niet recht praten, dat niet maar ik vind het moeilijk om er iets objectiefs over te melden.
kavama schreef:suleilitha schreef:Nu is het wel zo dat Kiwiko en deze meneer in het verleden een relatie hebben gehad. Ik ga het niet recht praten, dat niet maar ik vind het moeilijk om er iets objectiefs over te melden.
En dan is vreemdgaan wel okeey ??
Raar hoor, de gedachtengangen van de bokkers hier.
Wie is Kiwiko eigenlijk, de Boktheilige van 2008 ??
Alles wat ze doet is goed, tof mens en als ze er niet is praten ander het wel goed voor haar, hoe kom je aan zo'n status ?
kavama schreef:Nou ben benieuwd wat voor een wending dit weer aan het topic geeft,..
Groot leeftijds verschil is smerig, maar een man met een relatie,.. nee pfffff, dat is zijn probleem.
lor1_1984 schreef:Mijn moeder moest echt moeite doen om kalm te blijven toen ze hoorde dat ik (al) 2 maanden wat had met een man van 50 (inmiddels 52).
suleilitha schreef:Betaalde liefde is in het geval van HC ook nog een optie
Pipo schreef:Wat is er mis met je eigen hand HC in tijden dat het even niet met je partner kan?
anneliesdj schreef:Als je een gezonde relatie hebt en een van beide kan/wil/mag geen seks hebben dan 'wacht' de ander daarop, er zijn andere manieren om je behoefte's te botvieren zonder daarvoor vreemd te moeten gaan.
Huertecilla schreef:[
Tijdelijk zeker. Duurzaam? Wellicht. Ik zou het er niet op laten aankomen; daar is het werkelijk belangrijke in mijn relatie veel te.... belangrijk voor.
Ik en mijn partner erkennen 'levende' sex als een natuurlijke behoefte, net als Kim. Kim geeft daar op haar manier invulling aan. Wij vinden openheid belangrijk.
'Jullie' vinden dat onthouding of surrogaat maar goed genoeg moet zijn. 'Botvieren' vind ik trouwens een tekenend woordgebruik.
hc