Celinee_ schreef:zit ik hier geinstalleerd met m'n laptop in de tuin en met korte broek aan, zon weg was ik weer binnen, scheen 'ie weer
Ha ik ben net terug van een weekje skiën @ Zwitserland. Héérlijk weer erbij, geen moment het Nederlandse weer gemist.
Nueve schreef:Ha ik ben net terug van een weekje skiën @ Zwitserland. Héérlijk weer erbij, geen moment het Nederlandse weer gemist. Je hebt wat gemist hoor!
Nouks schreef:Nueve schreef:Ha ik ben net terug van een weekje skiën @ Zwitserland. Héérlijk weer erbij, geen moment het Nederlandse weer gemist. Je hebt wat gemist hoor! Ja, aan de telefoon hoorde ik al "Het is hier 25 graden hoor ", maar geloof me, Zwitserland was beter.
Ik ken het gevoel............ ik was tot half 6 bezig met mijn werkMaar toen ik eenmaal buiten was, voelde het geweldig aan
Vandaag heerlijk weer, was lekker vrij.Morgen word het nog lekkerder weer, moet ik leuk examens maken.
idd heerlijk weer, heb gereden in een tshirt zonder mouwtjes!Morgen ook vrij en weer lekker van t weer genieten, heb idd ook gehoord dat t op kan lopen tot een graadje of 25 Daarna zakken de temperaturen weer en wordt t weer klote
Hier ook super lekker weer, maar mag weer lekker de hele dag werken... dat is dan weer een beetje jammer Geniet in m'n pauzes maar ff van de zon!
Het is echt zooo heerlijk, schijnt wel weer snel afgelopen te zijn, maarja, het is ook wel Nederland hè, en bovendien is het April!