Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
overal fotootjes maken en posten zelfs vanuit de trein
ik kom idd ook veel onbeveiligde netwerken tegen, maar mijn eigen netwerk (met een Hi-abbo) is toch wel het prettigst...
en het heeft te maken met de treinen. Ik ga namelijk een schrift kopen en deze voorkant/achterkant zo versieren dat het duidelijk is waarvoor het dient (en dat het niet weggegooid mag worden!). Ook komt op de voorkant (of achterkant) een e-mailadres te staan waarin men gevraagd worden om reactie te mailen naar deze emailadres (een nieuwe verzonnen emailadres natuurlijk
) waar ze wat in schrift hebben geschreven met evt een fotootje & wat ze hebben geschreven. Ben benieuwd hoever dat gaat
zou wel erg leuk zijn als ik hem tegenkom in de trein

vivalavida_ schreef:Heel leuk idee!! zou idd grappig zijn dat je dat dan weer tegenkomt in de trein!
Ik ben alleen wel bang dat de schoonmaaksters hem net als alle andere kranten en dingen gewoon zo pakken en weggooien.
Flosje446 schreef:Ik moet van de week wel heel erg lang reizen. Er is een trein ontspoord tussen Woerden en Utrecht en het repareren gaat nog wel een paar dagen duren en ik heb precies woensdag, donderdag en vrijdag verplicht les. Ik moet normaal al meer dan 1,5 reizen (enkel) en dat kan nu weleens 2,5 uur gaan worden. Pfffooee.
aangezien ik niet via breukelen kon ivm de storing bij breukelen, en de ontspoorde trein zodat ik niet via mn gebruikelijke Utrecht route kon
.