Vriend wil afspreken met ex, wat nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miracle_

Re: Vriend wil afspreken met ex, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 12:19

_Skess_ schreef:
Hij heeft haar recht in haar gezicht met mij erbij verteld dat hij geen zin heeft om haar s*ksmaatje te zijn voor een week...Dus denk dat hij het nu wel uit zijn hoofd haalt om nog met haar af te spreken..

Maar het gaat niet alleen om haar, het gaat ook om hem toch. Als hij dadelijk weer in zo'n streek trapt, maar dan van een ander. Ik bedoel dus, hij is snel te misleiden blijkt wel weer.
Ik wil je helemaal niet het mooie stukje weer ontnemen, alleen ik heb ervaring.. En het kan zo weer mis gaan,,helaas.

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 12:20

Ik ben bang dat ik Miracle_ volledig begrijp.

Ik hoop trouwens voor jou dat hij niet al een seksmaatje voor een week is geweest..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 12:21

Yvonniej schreef:
Ik ben bang dat ik Miracle_ volledig begrijp.

Ik hoop trouwens voor jou dat hij niet al een seksmaatje voor een week is geweest..

Daarom vroeg ik ook of hij met haar heeft liggen krikken in die week tijd.
Dan zou het echt wel een viezerd zijn hoor om dan weer bij jou aan te komen.

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 12:22

Ja precies maar ik hoop voor Skess dat dat niet het geval is. (maar je gooit toch niet zomaar zo'n uitspraak eruit)

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 12:24

Het gaat voornamelijk om hem inderdaad. Natuurlijk is dat domme wijf ook hartstikke schuldig want van een bezette kerel hoor je af te blijven.
Maar je weet nu wel dat je 'vriend' je vrij makkelijk aan de kant zet. Dus ook ik ben het met bovenstaanden eens

Hoeveel moeite heeft hij al gedaan om te laten zien dat hij er ontzettend veel spijt van heeft?

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 12:26

Miracle_ schreef:
_Skess_ schreef:
Hij heeft haar recht in haar gezicht met mij erbij verteld dat hij geen zin heeft om haar s*ksmaatje te zijn voor een week...Dus denk dat hij het nu wel uit zijn hoofd haalt om nog met haar af te spreken..

Maar het gaat niet alleen om haar, het gaat ook om hem toch. Als hij dadelijk weer in zo'n streek trapt, maar dan van een ander. Ik bedoel dus, hij is snel te misleiden blijkt wel weer.
Ik wil je helemaal niet het mooie stukje weer ontnemen, alleen ik heb ervaring.. En het kan zo weer mis gaan,,helaas.

Ja Been there, done that.
Je vriend heeft al laten blijken dat hij toch maar zwak vlees is. Ik wil je niet ontmoedigen maar dit zal echt wel nog eens gaan gebeuren. Wil je dit scenario nog eens meemaken, ga dan vooral met hem door. Vind je dat je beter verdient, begin dan zo snel mogelijk je eigen leventje. Zo'n zwakke vent kan je missen als kiespijn!
Laatst bijgewerkt door Precious20 op 14-11-08 12:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 12:27

Hij heeft sex gehad met haar???

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 12:29

Als hij seks heeft gehad met haar dan komt het op mij over van; Ja had zin in een avontuurtje en dus even vriendin gedumpt legaal geneúkt en met de instelling van als ik daarna de ex dump en spijt betuig neemt mijn vriendin me toch wel terug!

Sorry ik wil je echt niet voor het hoofd stoten. Maar pas heel erg op met wat je doet en wees op je hoede. Mannen zijn vies en achterbaks in zulke situaties

Sterkte met wat je ook kiest en doet. Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 12:31

Precies.. Als hij sex met haar gehad heeft zit er iets niet goed in z'n kop. Dat is wel héél f*cking makkelijk, en als je hem dan terugneemt máák je het makkelijk voor hem om het nog eens te flikken.....

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 13:04

Dacht hetzelfde als Kana & Juul, alleen is het toch echt aan TS om te beslissen wat ze doet. Hopelijk pakt het goed uit en heeft hij nu beseft wat hij op het spel heeft gezet.
Wat ik wel heel belangrijk vind is dat hij weet hoe kwetsend hij bezig is geweest (ook al is de voorzet afgekomen van die ander, hij is er wel met zijn volle verstand in mee gegaan..).

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 13:12

Ik hoop echt van harte dat het goed uitpakt, mijn vriend heeft ook een periode gehad (5 maanden) dat hij vrijgezel wou zijn & ik vond dat stiekem ook helemaal niet erg haha. We hebben toen allebei 'geleefd' en uiteindelijk eracher gekomen dat het zonder elkaar toch niks is. En nu gaat het weer heel goed. Dus tja, soms hebben mensen zoiets gewoon nodig om te weten wat ze wél willen.

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 13:14

ik vind het wel knap van je dat je hem niet zo weer 1,2,3 terug neemt! sorry dat moest ik toch wel even zeggen Knipoog

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-08 13:59

Hij heeft helemaal geen seks met haar gehad Knipoog Hij weet alleen maar dat ze zo in elkaar steekt en een jongen na een week weer dumpt "omdat het haar niet bevalt" of omdat mevrouw weer wat anders wilt. Ze is puur alleen op dat gebied uit bij een man en daar heeft mijn vriend geen zin in!

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 14:03

Chikiboy schreef:
Maak je geen zorgen Skess...we staan klaar om je binnen onafzienbare tijd weer op te vangen...als je weer bedrogen wordt...
Maar bon dat moet je nu eenmaal zelf meemaken om het "licht" te zien...

Maar ik denk dat het topic dan minder populair zal zijn.

Ik dé-abonneer me van dit topic ondertussen Cool

Ik ook.

Seriously... Ziek

Viootjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 14:05

Hey,

Fijn dat jullie het weer gaan proberen. Wat ik me afvraag: als dat meisje nou niet alleen maar op seks uit was, was hij dan wel met haar verder gegaan?

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 14:06

Als je hem dan toch terugneemt, laat ie zich in ieder geval maar even testen. Hij zal natuurlijk niet tegen je zeggen als hij wel sex heeft gehad. A small price to pay.

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 14:06

Viootjuh schreef:
Hey,

Fijn dat jullie het weer gaan proberen. Wat ik me afvraag: als dat meisje nou niet alleen maar op seks uit was, was hij dan wel met haar verder gegaan?

Inderdaad, zo komt het wel op mij over uit je laatste reactie Skess_.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 14:07

_Skess_ schreef:
Hij heeft helemaal geen seks met haar gehad Knipoog Hij weet alleen maar dat ze zo in elkaar steekt en een jongen na een week weer dumpt "omdat het haar niet bevalt" of omdat mevrouw weer wat anders wilt. Ze is puur alleen op dat gebied uit bij een man en daar heeft mijn vriend geen zin in!

Echt waar? Dat vond hij vorige week anders helemaal niet erg.

Of hij wel of geen sex met haar heeft gehad, gaat hij je natuurlijk niet vertellen. Niet nu jij op het punt staat hem weer terug te nemen.
Meid, je laat je veel te makkelijk verleiden, je bent erg gek op hem he?

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 14:13

Weetje, ik heb het al eerder gezegd maar ik vind alles zo impulsief gaan.
Hij heeft een gesprek met haar, dumpt jou, heeft een paar afspraakjes, bedenkt zich dat het mss toch niet zijn droomvrouw is, en komt per direct weer terug naar jou. En dat in enkele dagen tijd. Heeft hij eigenlijk ook maar een seconde nagedacht over wat hij zichzelf en jou heeft aangedaan hiermee?

En wat ik ook zou belangeijk vinden: als je hem vergeeft en alles komt weer goed, praat er dan over. Wat de oorzaak, wat er is fout gegaan, en wat jullie (hij) beter kunnen doen.
Want het hele voorval vergeten en 'gewoon' hopen dat het nooit meer gebeurt, zo zal het niet werken vrees ik. Dan mag je volgende maand weer een topic openen omdat hij nu weg is met zijn collega/buurmeisje/whatever...

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 14:29

Het is je eigen beslissing...

Maar ik ga dus helemaal met bravespots mee...
Als mijn vriend mij voor een week laat zitten voor een ander, mag hij het bekijken... zeker als je al zo lang bij elkaar bent, want wat ben jij dan waard? Ze liepen op hun "eerste" date al hand in hand... Nagelbijten / Gniffelen

Hij heeft je gewoon hard via de telefoon laten zitten, spreekt af met een ander en het wordt geaccepteerd...

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 14:35

Noppes schreef:
Het gaat voornamelijk om hem inderdaad. Natuurlijk is dat domme wijf ook hartstikke schuldig want van een bezette kerel hoor je af te blijven.
Maar je weet nu wel dat je 'vriend' je vrij makkelijk aan de kant zet. Dus ook ik ben het met bovenstaanden eens

Hoeveel moeite heeft hij al gedaan om te laten zien dat hij er ontzettend veel spijt van heeft?

Helemaal mee eens!
Op het moment dat zij hem gek maakt zet ie je zo aan de kant...had toch even ernstig achter me oor gekrabt als ik jou was.
Hij laat je zo vallen! En jij neemt dat terug?

En hij zegt tegen haar dat ie haar sexmaatje voor een week niet hoeft te zijn...dus dáárom blijft ie maar bij jou? Als zij wel meer bied dan kan jij weer opzouten?

Ook erg benieuwd wat ze uitgevreten hebben in die tijd....als ie hand in hand met haar loopt en afspraakjes heeft...heeft ie je niet erg gemist! Knipoog

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 15:06

_Skess_ schreef:

Maar als hij geen zin had om haar seksmaatje te zijn, waar had hij dan wel zin in? Want hij heeft je niet zonder reden aan de kant gezet.
Dus wanneer zij liet blijken dat ze hem echt leuk vind, het weer wil proberen en hem graag weer terug wil, dan waren ze nu vast gezellig bij elkaar.
Realiseer je dat wel even meid dat je je wel weer heel gemakkelijk openstelt voor hem. Hij is 'gedumpt' door zijn ex want zij wil hem niet als echt vriendje maar alleen voor tijdelijk. En daarom gaat hij maar weer naar jou toe.
Zo komt het over

guccio

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 15:48

jeetje je vent wil je verlaten voor een ander, bedenkt zich en jij staat hem met open armen op te vangen??
alsjeblieft zeg, waar is je zelfrespect!!

binkyl0ver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 16:00

Ik heb het hele topic meegelezen, alleen nog niet gereagerd.
Ik heb dit zelf nog nooit meegemaakt dus kan ook niet zeggen wat ik denk dat het beste is.
Het enigste wat ik wil zeggen dat je moet doen wat je hart je ingeeft, als jij denkt dat je hem terug kan nemen , dat dit een fout van hem is geweest en hij het niet weer zal doen, dan moet jij dat doen.
En als jij denkt dat die het nog een keer zal doen, dan niet.
Maar doe gewoon wat jij wil , en trek het je niet aan wat andere denken.
Dit is gewoon weer iets waarvan je kan leren.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 16:15

Hij komt nu wel echt om de verkeerde reden bij jou terug, als ik het zo lees... Niet omdat hij erachter kwam dat hij haar toch niet zo leuk vind, of omdat hij jou zo ontzettend mistte, maar omdat hij haar sexmaatje niet wilde zijn Verward Hoe sterk ik je eerst vond, hoe makkelijk ik je nu vind... Waarom maak je het die jongen niet wat moeilijker? Hij heeft het jou ook moeilijk zat gemaakt!!