Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

zonnebloem18
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:36

Hou er rekening mee dat spullen voorop de fiets wel maken dat de fiets zwaar stuurt.

Verder gewoon gaan testen, elke fiets en elk merk fietst anders. Ga in elk geval voor een middenmotor (mijn voorkeur heeft Bosch) die rijden het meest soepel.

Bereik is maar net waar jij hem voor gaat gebruiken. Ik fietste 3 a 4 keer per week 6km naar het station. Voor mij was een zware duurdere accu niet nodig.

_San87_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:49

Ik heb nu ook een transportfiets, dus ben dat zwaarder sturen wel gewend.

Ik ga nog eens nadenken. Pfffrr. Wel bedankt voor het meedenken, iedereen.

Moska

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:01

Gister mijn eerste volledige werkdag na de vakantie weer gehad (maandag had ik eerst nog een halve dag cursus). Moest naar Utrecht en na afloop hadden we teamuitje. Hartstikke gezellig, maar ik ben zo brak vandaag. Zat gisteren om 6.15 in de auto en was 22.20 weer thuis. Ben nu verkouden, heb keelpijn en heb het enorm koud. Zo jammer dat een weekje vakantie op deze manier snel vergeten is. De aanloop naar de vakantie toe was ook al zo hectisch. Blegh

chanicha
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:22

Marcella schreef:
Heb ook ooit zitten kijken voor een e-bike alleen niet veel keus als je al maximaal uitkom op framemaat 43. _O-

Mijn jongste heeft de Batavus en is heel klein maar dat gaat perfect al heeft haar zoon hem nu :')