Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 12:41

Ik had een mooi boek waar de afstandsbediening in zat zodat ie mooi opgeborgen was, maar altijd voor t grijpen.

Nu hebben we een nieuw kastje, met een méga unit van een afstandsbediening. Die past dus nooit in dat boek. Geprobeerd het gat wat groter te maken, maar dat ging niet, dus nu is ie verrot en ligt in de container.

Het is maar een klein iets, maar ik kan daar zo de schijt van krijgen :'). Kan ik weer iets nieuws verzinnen om die klote afstandsbediening uit t zicht op te bergen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 12:47

_San87_ schreef:
Ik had een mooi boek waar de afstandsbediening in zat zodat ie mooi opgeborgen was, maar altijd voor t grijpen.

Nu hebben we een nieuw kastje, met een méga unit van een afstandsbediening. Die past dus nooit in dat boek. Geprobeerd het gat wat groter te maken, maar dat ging niet, dus nu is ie verrot en ligt in de container.

Het is maar een klein iets, maar ik kan daar zo de schijt van krijgen :'). Kan ik weer iets nieuws verzinnen om die klote afstandsbediening uit t zicht op te bergen.

:')
Dus je wilt geen afstandsbediening op tafel hebben liggen maar wel een boek?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 12:49

Er is wel een wezenlijk verschil in uiterlijk!

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 12:49

Ik wil morgen curry maken, kon ik mijn pakjes melk ineens niet meer vinden, dus aan mijn moeder gevraagd of hun nog in huis hadden. Haal ik net vleeswaren uit de koelkast, ligt die melk in het vak eronder. Ik was al helemaal aan mezelf aan het twijfelen :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 12:53

Die piep hond van achter is weer de tuin in geflikkerd en blijft maar blaffen....

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 12:54

Niobe schreef:

Ja tussen je man op de bank en Brad Pitt ook waarschijnlijk :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 12:55

Suzanne F. schreef:
_San87_ schreef:

:')
Dus je wilt geen afstandsbediening op tafel hebben liggen maar wel een boek?

Ja. Boeken zijn mooi. Afstandsbedieningen niet.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 13:00

volledig mee eens San
Ik zou ook liever een boek zien dat afstandbediening want die dingen zijn gewoon spuuglelijk :o

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 13:34

Boek is groter dan een afstandsbediening. Hij ligt bij mij altijd op de bank. Degene die ik bijna niet gebruik liggen in de tv kast. Ik stoor me aan veel dingen maar niet aan afstandsbediening gelukkig.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 13:34

Ik heb altijd mijn huidige leesboek op een bijzettafeltje in mijn kamer liggen, staat zo leuk

Franse mensen die via vinted dingen bestellen, volgens mij hebben die alleen mondial relay ofzo want ik heb 5 verschillende pakketjes en die moeten allemaal met mondial relay. Laat dat pakketpunt nu net aan de andere kant van het dorp zitten, alleen door de weeks open van 13-18, en ik ben vaak rond 16/17 thuis van school.

Maar. Als alles opgestuurd is krijg ik geld. Daar doen we het voor :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 14:04

Suzanne F. schreef:
Boek is groter dan een afstandsbediening. Hij ligt bij mij altijd op de bank. Degene die ik bijna niet gebruik liggen in de tv kast. Ik stoor me aan veel dingen maar niet aan afstandsbediening gelukkig.

Die afstandsbediening die we nu hebben is langer dan t boek dat op de salontafel lag :'). Daarnaast gaat het niet om het formaat, maar, zoals ik al zei, om het uiterlijk.

Maar daar gaat het me niet om. Ik vond mijn oplossing mooi en handig en ik baal dat die niet meer werkt, okay.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 14:10

Suzanne F. schreef:
Niobe schreef:

_/-\o_ :')

haha, hoe kom je er op :D

Maar wist niet eens dat er boeken waren om een afstandsbediening in te stoppen.

Maar sommige apparaten werken op universele afstandsbedieningen, of zelfs op je telefoon.
Misschien kijken of een kleinere ook compatibel is?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 14:11

DuoPenotti schreef:
Suzanne F. schreef:

_/-\o_ :')

haha, hoe kom je er op :D

Maar wist niet eens dat er boeken waren om een afstandsbediening in te stoppen.

Maar sommige apparaten werken op universele afstandsbedieningen, of zelfs op je telefoon.
Misschien kijken of een kleinere ook compatibel is?

Domme vergelijkingen maken is niet zo moeilijk.

En ja, om prulletjes in te stoppen, of waardevolle spullen omdat er een kluis in zit, kan je in de boekenkast zetten, bijvoorbeeld.

Kleinere afstandsbediening werkt niet. Maar maakt ook niet uit, verzin wel wat anders :j.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 14:15

Mijne zweeft meestal onder een van de kussentjes op de bank, dan is het alleen even balletje balletje spelen om erachter te komen onder welk kussen hij ligt.

Uit het oog is opgeruimd... toch? :+

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 14:18

Polarize schreef:
Franse mensen die via vinted dingen bestellen, volgens mij hebben die alleen mondial relay ofzo want ik heb 5 verschillende pakketjes en die moeten allemaal met mondial relay. Laat dat pakketpunt nu net aan de andere kant van het dorp zitten, alleen door de weeks open van 13-18, en ik ben vaak rond 16/17 thuis van school.

Bloedirritant dat Mondial. Ik had hem als verzendoptie uit gezet, maar dat kan tegenwoordig niet meer geloof ik. Veel aanbieders hebben die als enige optie, ik moet dan 6,5 km kachelen naar een dorp verderop om het op te halen. Er zit een pakketpunt aan het eind van de straat hier, maar die is gestopt met Mondial -O-

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 14:30

Sinds kort zit er hier op 6km een mondial.
Vind het wel weer handig. De enige dichterbij is postNL op 3,5 km, de rest zit allemaal op de 6km.
Ik heb juist een hekel aan homer, dat is voor mij 10 km
Zelf nu 2 keer wat laten komen met Mondial, was best snel.

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 14:43

Tancreda4 schreef:
Die piep hond van achter is weer de tuin in geflikkerd en blijft maar blaffen....

Woon je naast me want precies dit :')

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 14:47

Ik moet 16 km rijden voor een mondial pakketpunt... ga er niet speciaal voor rijden dan wachten de kopers maar ff

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 14:47

black_kelpie schreef:
Polarize schreef:

Bloedirritant dat Mondial. Ik had hem als verzendoptie uit gezet, maar dat kan tegenwoordig niet meer geloof ik. Veel aanbieders hebben die als enige optie, ik moet dan 6,5 km kachelen naar een dorp verderop om het op te halen. Er zit een pakketpunt aan het eind van de straat hier, maar die is gestopt met Mondial -O-

Ik had inderdaad geen optie om bepaalde verzenders uit te zetten
Echt ALLES zit aan de kant van het dorp waar ik woon. Dhl punt, zij hebben ook een budbee kluis, postnl zit er direct naast, paar winkels verderop homerr en ups punt.. alleen mondial zit echt volledig de andere kant op.

Maar goed, het is nu wel meteen 5 pakketjes die ik heen kan brengen, dus ik ben er dan ook weer vanaf

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 15:06

M'n pony staat op de kliniek maar ze wordt super gestrest en wild als ze mij ziet. Dus nu ga ik niet langs om dr rustiger te houden en dat voelt ook niet goed.... |(

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 15:51

Speciaal naar de action gereden in een bepaald dorp omdat ik dacht dat hij daar open was….

Dicht….

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 16:55

_San87_ schreef:

Bij de kwantum hebben ze opbergboeken. Misschien is dat wat?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 17:02

Mellow schreef:
_San87_ schreef:

Bij de kwantum hebben ze opbergboeken. Misschien is dat wat?

Ja, ik moet even kijken. Die van de Kwantum hebben geen losse bladeren, dat had mijn boek wel.

Misschien maak ik er zelf wel een.

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 17:18

Die zijn wel wat nepper inderdaad.

Raya11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 17:29

Voel me echt kots misselijk en naar.
Na m'n relatiebreuk heb ik het allemaal even los gelaten maar merkte dat ik behoefte had na zo'n lange tijd om het nog wel enigszins normaal af te sluiten.
Word weer zo respectloos op gereageerd er word gewoon echt gespeeld met mijn gevoelens. Ben gewoon weer helemaal terug bij af en voel alle emoties gewoon door elkaar heen.
Net terug van verjaardag maar had m'n hoofd er allesbehalve bij.
Ik weet niet hoe mensen dit doen hoor, zo'n relatiebreuk..