Knapperd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shenavallie schreef:Super leuke foto's, Polarize!![]()
Wij hadden alleen drie mini vlokjes vanmorgen en de rest van de dag niets meer. Het bleef zelfs niet eens liggen (gelukkig!!!!). Ik hield even mijn hart vast dat het door zou zetten, want mijn ouders zouden langskomen en komen vanuit de andere kant van het land.
Wat me brengt bij wat mij blij maakte vandaag: mijn ouders kwamen mijn babykleren en (ooit door mijn vader zelfgemaakte) wieg brengen voor mijn zoon en schoondochter, die in maart hun uk verwachten. De wieg is zelfs nog in gebruik geweest voor mijn broer, die ouder is dan ik. Mijn eigen zoon heeft ook in deze wieg gelegen, dus leuk om te bedenken dat zijn eigen kind er straks ook in ligt.
en wat fijn voor je ouders, hun eerste achterkleinkind?
Ineke2 schreef:Ravi snapt gaan liggen ( en dat hij ook blijft liggen ipv meteen weer opstaat na zijn beloning). Hij doet het nu ook zonder een snoepje ( wel stembeloning en/of met speeltje)
Knapperd
MarlindeRooz schreef:Ik ging net even tellen.
Heel december hoef ik maar 9 dagen te werken. Verdeeld over vier weken. En heb van 23 dec tot 5 januari vrij. En dan is ook nog 1 dag lunchen bij Van der Valk met werk.![]()
![]()
Én de dikke knakworst op pootjes is er in december.
Little_Gift schreef:Shenavallie schreef:Super leuke foto's, Polarize!![]()
Wij hadden alleen drie mini vlokjes vanmorgen en de rest van de dag niets meer. Het bleef zelfs niet eens liggen (gelukkig!!!!). Ik hield even mijn hart vast dat het door zou zetten, want mijn ouders zouden langskomen en komen vanuit de andere kant van het land.
Wat me brengt bij wat mij blij maakte vandaag: mijn ouders kwamen mijn babykleren en (ooit door mijn vader zelfgemaakte) wieg brengen voor mijn zoon en schoondochter, die in maart hun uk verwachten. De wieg is zelfs nog in gebruik geweest voor mijn broer, die ouder is dan ik. Mijn eigen zoon heeft ook in deze wieg gelegen, dus leuk om te bedenken dat zijn eigen kind er straks ook in ligt.
Wat een mega mooie symboliek zeg! Ik hou ervanen wat fijn voor je ouders, hun eerste achterkleinkind?
Shenavallie schreef:MarlindeRooz schreef:Ik ging net even tellen.
Heel december hoef ik maar 9 dagen te werken. Verdeeld over vier weken. En heb van 23 dec tot 5 januari vrij. En dan is ook nog 1 dag lunchen bij Van der Valk met werk.![]()
![]()
Én de dikke knakworst op pootjes is er in december.
Dat is nog eens een mazzelmaand, super!

)
al een tijdje aan het kijken naar nieuwe jasjes voor de Chihuahuatjes maar ik wou deze keer echt kwalitatief qua pasvorm en die prijzen pf...
Little_Gift schreef:Ja die is inderdaad het meest classy (stijlvol) vind ik ook.
Zonet je voorbeeld gevolgdal een tijdje aan het kijken naar nieuwe jasjes voor de Chihuahuatjes maar ik wou deze keer echt kwalitatief qua pasvorm en die prijzen pf...
Maar na vandaag zelf doorweekt te zijn in het bos en te zien dat ze zich niet 100% comfy en vrij kunnen bewegen in al hun huidige jasjes, nu toch maar gelijk thuis gekomen en besteld van een echt goed merk.
Alle andere jasjes zijn het telkens zo net niet/net wel qua pasvorm dus nu had ik er genoeg van en heb ik alsnog maar gelijk een gekend merk met gekend goede pasvorm besteld.
3 jasjes (1x 25 CM, 1x 27,5 CM en 1x 32 CM)... 150 euro![]()
![]()
Maar als ik ze straks ongedwongen en ongehinderd zie rennen in het bos ipv gevangen in hun jasje, zal dat het dubbel en dwars waard zijn![]()