Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 18:42

MarlindeRooz schreef:
MarlindeRooz schreef:
Heel teleurstellend cadeau gekregen van m’n vriend voor m’n verjaardag. En een dag te laat.

Maar het past perfect bij hoe hij is (praktisch) dus ik vind het eigenlijk wel hilarisch aan de andere kant. :=

Zelfs dat is beter dan een USB-C lader terwijl je een iPhone hebt. :=

Eh, wat? Grapje toch?

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 18:43

Nee.

Heb wel een iPad met USB-C maar daar heb ik al een oplader voor. :=

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 18:45

Dat is wel heel weg, marlinde...

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 18:47

MarlindeRooz schreef:
Zelfs dat is beter dan een USB-C lader terwijl je een iPhone hebt. :=

Nee! :wow: :oo

Geen stiekem romantisch diner ergens op de agenda? Met op z'n minst een leuk kettinkje of armbandje? -O-

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 18:47

Oef, ik hoop oprecht dat dit een knullige fout is Marlinde. Ik zou erg teleurgesteld zijn. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 18:49

Geef 'm een menstruatiecup voor kerst, Marlinde. :))

Mijn ergernis van vandaag (naast Britten op de weg) is Currys PC World. :x Echt een 0 voor customer journey. Ik heb een nieuwe laptop (+ adaptertje) nodig, want m'n huidige begint echt langzaam de geest te geven. De adapter kon ik niet ophalen in de buurt, maar was bereid er best een eindje voor te rijden, dus ik klik de winkel aan waar ik ze allebei kon ophalen, ervan uitgaande dat dat vandaag kon (er stond namelijk niets bij). Krijg ik in het volgende scherm: de laptop kan ik maandag ophalen, de adapter vrijdag. Ja, doei, dan laat ik het wel bezorgen. :evaw:

Vervolgens bestel ik het hele zwikkie dus opnieuw - apart dit keer, want dan kon ik de laptop vandaag nog ophalen in Bury en werd de adapter binnen 3 tot 5 werkdagen bezorgd. Dus ik alvast naar Bury, daar een beetje rondgelopen terwijl ik wachtte op de bevestiging dat ik die laptop kon ophalen. Afijn, drie keer raden wie er bijna zes uur later thuis is en een kwartier voor sluitingstijd nog steeds geen mail heeft ontvangen dat de laptop klaarligt. 8)7

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 18:52

Nog gefeliciteerd marlinde.

Dat is wel heel erg.
Hopelijk neemt hij je nu mee voor een verrassingsdiner.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 18:54

Dat mijn vriend en ik een andere mening hebben over een opgeruimd en schoonhuis. Vanavond komen zijn vrienden lang voor zijn verjaardag, sommige zijn nog niet in dit huis geweest dus willen graag een rondleiding. Dus ik zeg zo ruim de was in de badkamer even op als je klaar ben met douchen. Zegt die jaa ze mogen wel zien dat er in dit huis geleefd wordt hea. -:(-

Nu komt hij uit een huishouding waar het altijd een paasei bende is en ik eentje met een schoonmaak freak als moeder. Maar een beetje mee werken kan wel...

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 19:07

Halve kamer moeten slopen om wat te kunnen isoleren en aan te passen. Echt, hoe lomp ben je dat je een volledige radiator in bouwt zodat je zelfs niet eens meer bij de knop kan. En dan zo in elkaar zetten dat de ombouw ook echt gesloopt moet worden. Leuk dat uit het zicht schroeven, ik heb dus de hele middag planken van elkaar geprobeerd te trekken. Is uiteindelijk wel gelukt, maar de kamer ziet er niet uit en lijf doet pijn. En het hout was gebeitst zonder de vloerbedekking af te plakken dus allemaal gore bruine vlekken.

Wordt komend jaar met vakantiegeld dus die kamer weer opknappen, met ook de gipsplaten vervangen en als ik toch bezig ben hoop ik andere kledingkast te kunnen plaatsen. Huidige is van steigerhout dus regelmatig splinters en kleding met halen...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 19:14

We zijn ook uit eten geweest (op eigen kosten van mezelf) en ik heb een Hunkemöller cadeau bon gehad. Maar goed ik ben inderdaad best teleurgesteld maar het kwam niet onverwachts zeg maar.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 19:16

Nieuwssites die een Amber-alert nieuwsbericht sturen met in de inhoud "Meer informatie volgt" en dan gewoon geen extra informatie toevoegen, maar wel de pushnotificatie op telefoons geven. Daar heb je toch helemaal niets aan?

En m'n hoest. Ik blijf het gevoel houden dat er wat in m'n keel zit qua vocht ofzo, maar ik krijg het met hoesten niet weg. Maar daardoor blijf ik ook steeds die hoestprikkel houden.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 19:34

MarlindeRooz schreef:
We zijn ook uit eten geweest (op eigen kosten van mezelf) en ik heb een Hunkemöller cadeau bon gehad. Maar goed ik ben inderdaad best teleurgesteld maar het kwam niet onverwachts zeg maar.

Je hebt je eigen etentje betaald? -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 19:37

Ja anders werd het te duur, we hebben beide ons eigen eigen betaald he. ik heb niet alles betaald.

Maar goed het is wat het is.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 19:38

MarlindeRooz schreef:
Nee.

Heb wel een iPad met USB-C maar daar heb ik al een oplader voor. :=

Neee dat is echt slecht! En hij dacht serieus dat het een goed cadeau was? Ik ben dan wel benieuwd wat hij z'n hele leven voor verjaardagscadeaus heeft gekregen, wat voor referentiekader heeft hij dan joh. :=

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 19:39

MarlindeRooz schreef:
Ja anders werd het te duur, we hebben beide ons eigen eigen betaald he. ik heb niet alles betaald.

Maar goed het is wat het is.

Jullie studeren allebei toch? Dan begrijp ik het iets beter. :=
Laatst bijgewerkt door marleen_88 op 22-10-22 19:40, in het totaal 2 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 19:40

@marleen nee mijn vriend studeert niet meer. Hij werkt fulltime.

Je kan mijn vriend het beste omschrijven als “praktisch”. Hij zou zelf dolblij zijn met zo’n cadeau en snapt dan niet goed dat een ander dat niet is.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 19:40

MarlindeRooz schreef:

Jeetje, ook nog je eigen etentje betaald? -O-
Nog gefeliciteerd!!!

Een vriendin van mij kreeg ooit eens van haar ouders Clearasil en wattenschijfjes voor haar verjaardag omdat ze last had van acne :=

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 19:42

MarlindeRooz schreef:

Je kan mijn vriend het beste omschrijven als “praktisch”. Hij zou zelf dolblij zijn met zo’n cadeau en snapt dan niet goed dat een ander dat niet is.

Oh, dan vind ik het heel erg dat jij je eigen deel moest betalen. In combinatie met de lader waar je niks aan hebt, vraag ik mij af waar dit mis gaat. :(:)
Niks mis met praktische cadeaus, maar dan moet het ook wel daadwerkelijk nuttig zijn.

Clearasil als cadeau? -O-

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 19:46

MarlindeRooz schreef:

Dus je kan 'm ook niet terugpakken door een BIC pen te geven met kerst? -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 19:55

MarlindeRooz schreef:

Ik vind t wel een beetje droevig :(:)... Sorry.

Hij zal ook zijn goede kanten hebben :).

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 20:12

MarlindeRooz schreef:

En hij heeft niet het inlevend vermogen om te bedenken dat wat de een praktisch en prettig vindt, voor de ander niet zo hoeft te zijn? Ik zou het eerlijk gezegd gewoon uitspreken. Is pijnlijk en ongemakkelijk, maar als hij niet weet wat er fout gaat, loop je van de ene teleurstelling in de volgende en dat is eigenlijk nog pijnlijker voor jullie beide. Stel hij wilt het heel graag goed doen (waar ik even vanuit ga, omdat hij je iets geeft waar hij zelf erg blij van zou worden), vindt hij een verlanglijstje misschien wel fijn. Of, wat ik doe, omdat ik het ontiegelijk moeilijk vind om cadeaus voor mijn vriend te bedenken (die weinig wilt en wat hij wilt zich enorm in verdiept en dan zelf aanschaft) is altijd alert zijn op hints door het jaar heen en direct noteren op een lijstje. :')

Vind het wel oprecht rot voor je. -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 20:30

Haha rustig dames we hebben het natuurlijk gewoon besproken en uitgesproken. Hij vind het sneu dat ik een beetje teleurgesteld ben en ik vind het hilarisch dat hij zolang nagedacht heeft en dan besluit een oplader te geven. Hij dacht dat ik er geen had omdat ik die van hem gebruikte (uit luiheid). En een Hunkemöller bon met een leuk bedrag natuurlijk.

Het etentje was afgesproken dat ik die zelf wilde betalen omdat ik liever een cadeau had dan alleen een etentje.

Het is wel het beste van het beste qua oplader en het is ook wel een heel praktisch (en duur ding).

Maar verder is het meestal echt een schatje en hij bedoelde het echt heel goed. :=

Edit, toevoeging van mijn vriend die wilde weten wat ik op bokt had gezet. Het is een fantastisch ding, hij is gemaak van heel goed materiaal en hij laadt super snel op (65 watt ipv 12).

:') :') :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 20:33

MarlindeRooz schreef:
Haha rustig dames we hebben het natuurlijk gewoon besproken en uitgesproken. Hij vind het sneu dat ik een beetje teleurgesteld ben en ik vind het hilarisch dat hij zolang nagedacht heeft en dan besluit een oplader te geven. Hij dacht dat ik er geen had omdat ik die van hem gebruikte (uit luiheid). En een Hunkemöller bon met een leuk bedrag natuurlijk.

Het etentje was afgesproken dat ik die zelf wilde betalen omdat ik liever een cadeau had dan alleen een etentje.

Het is wel het beste van het beste qua oplader en het is ook wel een heel praktisch (en duur ding).

Maar verder is het meestal echt een schatje en hij bedoelde het echt heel goed. :=

Edit, toevoeging van mijn vriend die wilde weten wat ik op bokt had gezet. Het is een fantastisch ding, hij is gemaak van heel goed materiaal en hij laadt super snel op (65 watt ipv 12).

:') :') :')

Goed dat je dit erbij zet. Ik zou niet weten wat ik anders zou moeten :7.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 20:34

Het moest erbij snapje. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 20:34

@Vriend van Marlinde: volgend jaar bel je mij een maand van tevoren en geef ik je instructies over wat je gaat kopen voor haar verjaardag. :))