Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magicmist schreef:Ik heb er nu 1 die vreselijk opdringerig is.
Het was gearriveerd bij het afhaalpunt en nog geen 10 min later kreeg ik bericht of ik het die dag zou ophalen. Uhm nee. Dat red ik niet.
Vandaag opgehaald en jawel. Ik zit net in de auto en al bericht of ik op alles ok wil drukken.
Alles in mij zegt. lekker laten wachten..
Maar dat is ook weer niet netjes.maar jee kom op zeg..
Earth schreef:Oke ik heb ook wat. Ik had rolschaatsen erop staan voor €40.-
En ik heb blijkbaar een stomme fout gemaakt want ik had 5 items voor 40% bundelkorting staan.
Nu heeft ze dus 5 items gekocht voor €34.- Terwijl de prijs bij elkaar €60.- was. Plus dus die €40.- van de rolschaatsen.
Het is stom van mij dat ik dit heb gedaan maar ik vind dit ook wel een beetje gehaaid ofzo![]()
Ik ga de bestelling annuleren, want dit vind ik wel heftig.
Blue_flower schreef:Soms vind ik dat bieden ook echt vervelend. Ik doe zelf ook wel eens bieden, maar dat is dan als iemand geen bundelkorting aan heeft staan of ik de prijs niet in verhouding vindt.
Nu krijgt iemand bij mij met 5 artikelen al 15% korting. Kwam op €10,62 ofzo uit. Kreeg ik een bod van €8,50 dus ik gaf €10,- aan. Krijg ik een bod van €9,50. Hou op hoor, het zijn in totaal 14 stuks kinderkleren. Niet iets heel bijzonders, vandaar de lagere prijs. Maar er zit 1 zo goed als nieuw vestje van Prénatal bij en een broekje van Babystyling.
Dan geef ik het nog liever weg als iemand om die 0,50 cent moeilijk gaat doen.
Gianti schreef:Ik heb een pakketje van iemand anders gehad… de verkoper is beetje afwachting met houding ‘ hoe gaan we dit oplossen’.. lastige situatie
pmarena schreef:Dat kan je toch gewoon wèl in je profieltekst zetten...
Ik heb er ook in staan "liever geen Homerr". Niet dat iemand het leest ofzo
iirrssjjee schreef:Blue_flower schreef:Soms vind ik dat bieden ook echt vervelend. Ik doe zelf ook wel eens bieden, maar dat is dan als iemand geen bundelkorting aan heeft staan of ik de prijs niet in verhouding vindt.
Nu krijgt iemand bij mij met 5 artikelen al 15% korting. Kwam op €10,62 ofzo uit. Kreeg ik een bod van €8,50 dus ik gaf €10,- aan. Krijg ik een bod van €9,50. Hou op hoor, het zijn in totaal 14 stuks kinderkleren. Niet iets heel bijzonders, vandaar de lagere prijs. Maar er zit 1 zo goed als nieuw vestje van Prénatal bij en een broekje van Babystyling.
Dan geef ik het nog liever weg als iemand om die 0,50 cent moeilijk gaat doen.
Dit snap ik inddd ook niet... als ik met een bundel inddd op een "gek" bedrag uitkom, zoals dus €10,62 zou ik zelf inddd ook een bod doen, maar dan voor €10,-. Maar om dan inddd meteen €8,50 te bieden en dan nog een keer af te dingen als je een tegenbod doet... Laat dan maar hoor
Marjo schreef:pmarena schreef:Dat kan je toch gewoon wèl in je profieltekst zetten...
Ik heb er ook in staan "liever geen Homerr". Niet dat iemand het leest ofzo
Ik vind je toon erg onvriendelijk overkomen, zeker icm de emoji's die je gebruikt. Ik heb geen plekje gevonden waar ik vrije tekst in een profiel kan neerzetten, dus vandaar mijn opmerking