Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Corelli

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 20:57

Nee, je naam staat er bij de homer stickers niet meer op :n

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 20:58

Alja schreef:
Maar het is alweer opgelost
Heb m’n geld terug gekregen, nu alleen bedenken als ik het weggooit of mee naar de naaiatelier ga.

Fijn dat het zo snel gefixt is. Maar ben je nou echt als verkoper zo scheel dat je dit niet ziet? :')

Ik denk wel dat je dit nog blijft zien als je het repareert.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 21:12

magicmist schreef:
Ik heb er nu 1 die vreselijk opdringerig is.
Het was gearriveerd bij het afhaalpunt en nog geen 10 min later kreeg ik bericht of ik het die dag zou ophalen. Uhm nee. Dat red ik niet.
Vandaag opgehaald en jawel. Ik zit net in de auto en al bericht of ik op alles ok wil drukken.
Alles in mij zegt. lekker laten wachten..
Maar dat is ook weer niet netjes.maar jee kom op zeg..

Ik heb dit ook een keer gehad. Zelf deed ze 5 dagen over verzenden. Komt het pakje aan, binnen een aantal minuten al mij een bericht sturen.

Ik heb het opgehaald en 4 sterren gegeven. Dat escaleerde volledig, waarna ik 1 ster kreeg. Ze zat mij daarna volledig te bestoken met berichten vol scheldwoorden en blokkeerde mij na ieder bericht zodat ik niet kon reageren. Ik kon mijn review ook aanpassen, dus omgezet naar 1 ster. Weinig aan te doen :')

Zo’n idioot heb ik daarna gelukkig niet meer getroffen! :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 07:01

Ik vind het altijd wel fijn dat je gelukkig wel kan reageren op reviews zodat je jouw kant van het verhaal kan doen als iemand onredelijk doet :(:)

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 22:00

Oke ik heb ook wat. Ik had rolschaatsen erop staan voor €40.-

En ik heb blijkbaar een stomme fout gemaakt want ik had 5 items voor 40% bundelkorting staan.

Nu heeft ze dus 5 items gekocht voor €34.- Terwijl de prijs bij elkaar €60.- was. Plus dus die €40.- van de rolschaatsen.
Het is stom van mij dat ik dit heb gedaan maar ik vind dit ook wel een beetje gehaaid ofzo :')
Ik ga de bestelling annuleren, want dit vind ik wel heftig. :=

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 22:03

Earth schreef:
Oke ik heb ook wat. Ik had rolschaatsen erop staan voor €40.-

En ik heb blijkbaar een stomme fout gemaakt want ik had 5 items voor 40% bundelkorting staan.

Nu heeft ze dus 5 items gekocht voor €34.- Terwijl de prijs bij elkaar €60.- was. Plus dus die €40.- van de rolschaatsen.
Het is stom van mij dat ik dit heb gedaan maar ik vind dit ook wel een beetje gehaaid ofzo :')
Ik ga de bestelling annuleren, want dit vind ik wel heftig. :=

Had ik laatst ook, een fitness set van 95 euro erop en allemaal items van 5 euro of minder. Had ze voor 60 euro die fitnesskleding en 4 shirtjes :=
Las hier dat je 1x kan annuleren en daarna een automatische negatieve review krijgt (?) maar die had ik er graag voor over gehad haha. Uiteindelijk alleen de set voor 80 verkocht.
Laatst bijgewerkt door MerleSimone op 04-10-24 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 22:04

Ik zou ook annuleren en de bundelkorting aanpassen :j

Even een berichtje naar de koper met excuus. Foutje maken kan toch :)

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 22:06

Ja dat heb ik ook gedaan. Ik heb ook gezegd dat ze 20% bundelkorting mag gebruiken.
Maar dat gaat ze vast niet doen, want ze wilde natuurlijk de korting.
Ik was eerst helemaal blij, hey een bundel verkocht! Tot ik zag hoeveel en wat erin zat _O-
1 Item van 40 euro en de rest allemaal van 3, 4, 5 en 6 euro :=
Wel slim hoor _O-

Ze heeft nu de rolschaatsen voor €35.- gekocht. Dat is ook prima.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 00:14

Ook een keer gehad. Sportkleding waarvan 2 nieuwe dingen van zo'n €20,- per stuk. Had ze 2 items aan toegevoeg van €1,- en daardoor inddd 40% of 50% korting.... Die heb ik ook geannuleerd toen. Want de hele set was toen iets van €20 of €25 terwijl er dus 2 items van €20 per stuk bij zaten. Ja helaas voor haar, maar dat ging mij inddd ook iets te ver.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 06:40

Ja als je dat niet wilt moet je de bundelkorting aanpassen inderdaad.

Op zich hoeft het ook niet altijd expres gehaaid te zijn. Ik kijk ongeacht of er wel of geen bundelkorting aan staat, ook altijd wel even wat iemand nog meer verkoopt. En soms / vaak zit daar alleen iets kleins interessants voor me bij :)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 08:55

Ik heb om die reden de bundelkorting uitstaan. Bieden kan altijd toch? Dan creëer je je eigen bundelkorting. En dat is ook max 40%

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 09:14

Ik heb mijn bundel korting daarom maar tot max 10% staan want ik heb ook dingen van 1e erop staan en iets hoger met een verschil groot genoeg waarmee anders inderdaad misbruik ervan word gemaakt. En dan kijk ik met eventueel bieden nog of ik nog wat meer doe ja of nee. Maar imo is 10% al netjes want vinted prijzen zijn normaliter ook gewoon al tweedehands prijzen.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 09:59

Soms vind ik dat bieden ook echt vervelend. Ik doe zelf ook wel eens bieden, maar dat is dan als iemand geen bundelkorting aan heeft staan of ik de prijs niet in verhouding vindt.

Nu krijgt iemand bij mij met 5 artikelen al 15% korting. Kwam op €10,62 ofzo uit. Kreeg ik een bod van €8,50 dus ik gaf €10,- aan. Krijg ik een bod van €9,50. Hou op hoor, het zijn in totaal 14 stuks kinderkleren. Niet iets heel bijzonders, vandaar de lagere prijs. Maar er zit 1 zo goed als nieuw vestje van Prénatal bij en een broekje van Babystyling.
Dan geef ik het nog liever weg als iemand om die 0,50 cent moeilijk gaat doen. :+

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 10:54

Blue_flower schreef:
Soms vind ik dat bieden ook echt vervelend. Ik doe zelf ook wel eens bieden, maar dat is dan als iemand geen bundelkorting aan heeft staan of ik de prijs niet in verhouding vindt.

Nu krijgt iemand bij mij met 5 artikelen al 15% korting. Kwam op €10,62 ofzo uit. Kreeg ik een bod van €8,50 dus ik gaf €10,- aan. Krijg ik een bod van €9,50. Hou op hoor, het zijn in totaal 14 stuks kinderkleren. Niet iets heel bijzonders, vandaar de lagere prijs. Maar er zit 1 zo goed als nieuw vestje van Prénatal bij en een broekje van Babystyling.
Dan geef ik het nog liever weg als iemand om die 0,50 cent moeilijk gaat doen. :+

Dit snap ik inddd ook niet... als ik met een bundel inddd op een "gek" bedrag uitkom, zoals dus €10,62 zou ik zelf inddd ook een bod doen, maar dan voor €10,-. Maar om dan inddd meteen €8,50 te bieden en dan nog een keer af te dingen als je een tegenbod doet... Laat dan maar hoor :Y)

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 11:15

Ik heb die bundelkorting fijn uit gezet. Ze kunnen bieden en dan bepaal ik zelf wel of dat akkoord is.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 12:46

Ik heb bundelkorting wel aangezet, maar ben daarnaast ook bereid om te zakken als iemand een realistisch bod doet :j

Ik vind het eigenlijk jammer dat je niet echt een profieltekst kan maken waar je dat soort dingen in kan zetten, dat zou best fijn werken denk ik.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 12:47

Ik heb een pakketje van iemand anders gehad… de verkoper is beetje afwachting met houding ‘ hoe gaan we dit oplossen’.. lastige situatie :(

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 13:27

Dat kan je toch gewoon wèl in je profieltekst zetten... :?

Ik heb er ook in staan "liever geen Homerr". Niet dat iemand het leest ofzo :=

Ja vervelend is dat als verkoper 2 pakketjes heeft omgewisseld. Ik heb nu weer iemand die een populaire broek kocht, en pakje niet gehaald heeft. Heel veel sorry maarja daar schiet ik niks mee op :o

Geen bericht dat ze nogmaals wil kopen ofzo.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 13:34

DHL heeft ook weleens pakketjes omgewisseld. Hoeft niet perse de fout van de verkoper te zijn.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 14:53

Gianti schreef:
Ik heb een pakketje van iemand anders gehad… de verkoper is beetje afwachting met houding ‘ hoe gaan we dit oplossen’.. lastige situatie :(

Hoe gaan we dit oplossen? Gewoon terug op kosten van verkoper toch?

Ik heb dat ook 1x gehad, maar toen was het een leuke trui en die heb ik toen ook overgenomen

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 14:56

pmarena schreef:

Ik vind je toon erg onvriendelijk overkomen, zeker icm de emoji's die je gebruikt. Ik heb geen plekje gevonden waar ik vrije tekst in een profiel kan neerzetten, dus vandaar mijn opmerking :)

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 15:40

iirrssjjee schreef:
Blue_flower schreef:

Dit snap ik inddd ook niet... als ik met een bundel inddd op een "gek" bedrag uitkom, zoals dus €10,62 zou ik zelf inddd ook een bod doen, maar dan voor €10,-. Maar om dan inddd meteen €8,50 te bieden en dan nog een keer af te dingen als je een tegenbod doet... Laat dan maar hoor :Y)

Het is alsnog gekocht nu voor die €10 :+

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 15:41

Marjo schreef:
pmarena schreef:

Ik vind je toon erg onvriendelijk overkomen, zeker icm de emoji's die je gebruikt. Ik heb geen plekje gevonden waar ik vrije tekst in een profiel kan neerzetten, dus vandaar mijn opmerking :)

In profiel zou ik dat inderdaad ook niet weten. In de advertentie kun je wel tekst kwijt maar die lees ik ook nauwelijks.

Heb ook geen zin om elke advertentie veel tijd aan te besteden.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 15:52

Ja dat een beetje, een algemene tekst die bij elke advertentie naar boven komt lijkt me dan makkelijker. Ik wil niet in elke advertentie hetzelfde zeggen :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 16:23

Gianti schreef:

Verwacht jij toevallig sportschoenen?
Daar zit ik nog mee in mijn maag!