Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lenaa_tje schreef:Zebrastreep schreef:Ik zit nu wat te drinken in een restaurant en een mevrouw blijft maar hoesten nu heeft het noorden vakantie dus verwacht dat ze zich gewoon verslikt heeft in het eten... Althans ik observeerde een beetje en het begon met het eten.
Niet elke hoester heeft corona maar ik zie het personeel soms even zelfs komen observeren en raar kijken.
Is het voor jezelf niet fijner om gewoon in het huisje jezelf te vermaken? En in de natuur.
Vakantie moet leuk en ontspannend zijn en als je, je zo druk maakt kan ik mij voorstellen dat het alleen stress oplevert.
Daarmee wil ik niet zeggen dat je, je aanstelt. Helemaal niet. Maar dit lijkt mij niet fijn.
Zebrastreep schreef:Ik zit nu wat te drinken in een restaurant en een mevrouw blijft maar hoesten nu heeft het noorden vakantie dus verwacht dat ze zich gewoon verslikt heeft in het eten... Althans ik observeerde een beetje en het begon met het eten.
Niet elke hoester heeft corona maar ik zie het personeel soms even zelfs komen observeren en raar kijken.
verootjoo schreef:Zebrastreep schreef:Ik zit nu wat te drinken in een restaurant en een mevrouw blijft maar hoesten nu heeft het noorden vakantie dus verwacht dat ze zich gewoon verslikt heeft in het eten... Althans ik observeerde een beetje en het begon met het eten.
Wat heeft verslikken en het feit dat het noorden vakantie heeft met elkaar te maken![]()
Waarom gaat het personeel observeren?Die kunnen toch ook niet zien of het Corona is of niet? Of gewoon even vragen?
verootjoo schreef:Zebrastreep schreef:Ik zit nu wat te drinken in een restaurant en een mevrouw blijft maar hoesten nu heeft het noorden vakantie dus verwacht dat ze zich gewoon verslikt heeft in het eten... Althans ik observeerde een beetje en het begon met het eten.
Wat heeft verslikken en het feit dat het noorden vakantie heeft met elkaar te maken![]()
Waarom gaat het personeel observeren?Die kunnen toch ook niet zien of het Corona is of niet? Of gewoon even vragen?
Destination schreef:Maar Zebrastreep, het klinkt niet alsof je het heel erg naar je zin hebt op AmelandEerst vond je het al te druk, nu zat er een vrouw te hoesten in een restaurant. Op zich had je ergens wel kunnen verwachten dat het druk is op een eiland nu de vakanties zijn begonnen in grote delen van Europa.
Zebrastreep schreef:Omdat er in het noorden gewoon weinig besmettingen zijn. Ik ken bijvoorbeeld helemaal niemand die het heeft of heeft gehad of eraan is overleden dus de meeste mensen die hier nu zijn komen uit het noorden en Noord Duitsland
Zebrastreep schreef:Destination schreef:Maar Zebrastreep, het klinkt niet alsof je het heel erg naar je zin hebt op AmelandEerst vond je het al te druk, nu zat er een vrouw te hoesten in een restaurant. Op zich had je ergens wel kunnen verwachten dat het druk is op een eiland nu de vakanties zijn begonnen in grote delen van Europa.
Ja ik snap wel dat het vakantie is en dat het gewoon gebeurd maar angst zal ik altijd helaas hebben ook zonder corona
Zebrastreep schreef:Destination schreef:Maar Zebrastreep, het klinkt niet alsof je het heel erg naar je zin hebt op AmelandEerst vond je het al te druk, nu zat er een vrouw te hoesten in een restaurant. Op zich had je ergens wel kunnen verwachten dat het druk is op een eiland nu de vakanties zijn begonnen in grote delen van Europa.
Ja ik snap wel dat het vakantie is en dat het gewoon gebeurd maar angst zal ik altijd helaas hebben ook zonder corona
Zebrastreep schreef:Omdat er in het noorden gewoon weinig besmettingen zijn. Ik ken bijvoorbeeld helemaal niemand die het heeft of heeft gehad of eraan is overleden dus de meeste mensen die hier nu zijn komen uit het noorden en Noord Duitsland
Sizzle schreef:Zebrastreep schreef:Ja ik snap wel dat het vakantie is en dat het gewoon gebeurd maar angst zal ik altijd helaas hebben ook zonder corona
Dat is akelig, ik hoop dat he daar hulp voor hebt.
elnienjo schreef:pien_2010 schreef:Ik heb het over een levend mens al in een lijkzak ritsen. Daar ging het artikel over!
Gruwelijk! Hopelijk was diegene in coma, maar je zou dit toch als nabestaande te horen krijgen. Wat 'n mensonterend einde.
Mellow schreef:elnienjo schreef:[
Gruwelijk! Hopelijk was diegene in coma, maar je zou dit toch als nabestaande te horen krijgen. Wat 'n mensonterend einde.
https://www.ad.nl/buitenland/schrijnend ... ~ad45565f/
Hier kun je het artikel wel lezen...