Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 16:59

Lau schreef:
Nee vriendlief is meer van ja ze is familie hè. Het hele stuk dat wij elkaar niet kunnen luchten of zien dus ik dan uit bescherming maar weg ga vergeet hij gewoon. Hij wil gewoon niet zien dat ik het niet comfortabel vind als ze rond gaat kijken. En dus ook gewoon tussen mijn persoonlijke spullen zit en alles.

Heeft de huisbaas (of hebben jullie) niet iets van een plattegrond wat jullie door kunnen sturen waar die informatie op staat? Of dat je zelf wat maten kunt opmeten en doorgeven?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 17:06

Telpeva schreef:
Lau schreef:
Nee vriendlief is meer van ja ze is familie hè. Het hele stuk dat wij elkaar niet kunnen luchten of zien dus ik dan uit bescherming maar weg ga vergeet hij gewoon. Hij wil gewoon niet zien dat ik het niet comfortabel vind als ze rond gaat kijken. En dus ook gewoon tussen mijn persoonlijke spullen zit en alles.

Heeft de huisbaas (of hebben jullie) niet iets van een plattegrond wat jullie door kunnen sturen waar die informatie op staat? Of dat je zelf wat maten kunt opmeten en doorgeven?

Ja die heeft ze maar dat is niet goed genoeg voor mevrouw

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 17:09

Ik snap wel dat ze graag wil kijken. Ik zou ook niet kunnen wachten, denk ik :o. Maar als jij dat niet wil moet ze dat gewoon respecteren en wachten tot zij de sleutel heeft.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 17:09

xDenies schreef:
Mn ma komt net thuis dus nu kan ik sowieso haha :P Maar nog steeds geen pakket ...

Die van ons kwam gister om half 8 ipv. Tussen 2 en 4 :') maar hij kwam!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 17:12

Artist's block. Kakzooi. :') O, en waarom de hele straat al máánden de hele dag door aan het klussen is, is me een raadsel, maar ik word er wel knettergek van inmiddels. 8)7 Had ik nu toch maar een noise cancelling koptelefoon gekocht in plaats van een open back.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 18:09

Dat ik eten besteld had en expres een tijd doorgegeven ipv zsm. Zodat ik wat beter wist hoe laat ze zouden komen en zsm geen touw aan vast te knopen is. Ik bestelde met bezorgtijd van ruim uur later, ze waren al wel open. Ondertussen zit ik al 25 minuten te wachten. :+

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 18:15

lenaa_tje schreef:
xDenies schreef:
Mn ma komt net thuis dus nu kan ik sowieso haha :P Maar nog steeds geen pakket ...

Die van ons kwam gister om half 8 ipv. Tussen 2 en 4 :') maar hij kwam!

Yes! Toen ik onder de douche vandaan kwam belde ze net aan. Dus heb het ook :D

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 18:37

Lau schreef:
Dat die teef van een schoonzus morgen even komt kijken hoe het appartement eruit ziet. Ik wil die stomme koeiekut niet in mijn huis. Ze mag het 1 aug zien aju.

Schoonfamilie kies je niet, die krijg je :=. Sterkte

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 18:46

Dat ik al de hele dag in een rok loop waarvan mijn zusje net bij thuis komst zegt, mooie onderbroek heb je aan. Met avocado's? :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 18:48

nicole_floor schreef:
Dat ik al de hele dag in een rok loop waarvan mijn zusje net bij thuis komst zegt, mooie onderbroek heb je aan. Met avocado's? :')

Nee oliebol dat is wel heel naar :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 18:48

nicole_floor schreef:

_O- _O-
Oepssss!

Voortaan maar zwart eronder?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 18:50

nicole_floor schreef:

Oh ik moest lachen, dank je wel _O-!

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 18:50

Collega's hebben ook niks gezegd ofzo. Normaal doen ze dat wel. Ik doe er idd de volgende keer zwart of wit onder.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 19:18

Aan die irritante vragen van de mensen bij de persconferentie. Hoevaak wil je hetzelfde antwoord horen?

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 19:21

Aan mn gebrek aan energie vandaag.
Van 1 tot 4 geslapen, niet aan een stuk door maar toch & vanochtend ook uitgeslapen dus snap er helemaal niks van

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 20:04

Dat ik nu alle controle moet loslaten en het er zo moeilijk mee heb. Kan wel janken.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 20:04

Dat ik pizza had besteld en de bezorger aangaf dat ik nog 1€ moest pinnen voor de extra saus :? Had dat niet besteld en bezorger sprak slecht Nederlands.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 20:14

De prijs van dubbele prullenbakken. Ik wil erg graag mijn afval scheiden maar heb geen plek voor een tweede prullenbak. Maar als ik zie hoe duur die krengen zijn, dan ga ik er nog een tweede keer over nadenken.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 20:22

Jolien87 schreef:
De prijs van dubbele prullenbakken. Ik wil erg graag mijn afval scheiden maar heb geen plek voor een tweede prullenbak. Maar als ik zie hoe duur die krengen zijn, dan ga ik er nog een tweede keer over nadenken.

Yep, ik heb dus maar bakken van Ikea in de kelderkast en schuur staan. Wel tig keer heen en weer lopen, maar ik kon alleen hele kleine dubbele prullenbakken vinden of dure.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 20:54

MyWishMax schreef:
Jolien87 schreef:

Yep, ik heb dus maar bakken van Ikea in de kelderkast en schuur staan. Wel tig keer heen en weer lopen, maar ik kon alleen hele kleine dubbele prullenbakken vinden of dure.

Ja, ik vind het ergens best belachelijk.
Ik woon in een studio zonder berging of kelderkast. De afmetingen van de keuken laten ook te wensen over dus ik kan ook geen keukenkastje opofferen voor nog een extra prullenbak of doos.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 21:09

Dat mijn nieuwe bestelde petje weer eens veel te groot is voor mijn achterlijk kleine hoofd :(

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 21:41

Ik erger me aan mensen die hun mondkapje enkel over de mond doen/hem afzetten tijdens het praten.. Ja, dan heeft het zin mensen :')

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 21:43

Mijn klasgenoten. Sorry, maar hóé kun je zo idioot doen, en dat op de “eerste” dag weer school... ik weet begot niet hoe zij in de A-stroom terecht zijn gekomen, maar je zou iets meer hersens verwachten dan

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 21:47

Dat als je je niet expliciet uitspreekt tegen racisme, je kennelijk voor bent :?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 21:51

LadyMadonna schreef:
Dat als je je niet expliciet uitspreekt tegen racisme, je kennelijk voor bent :?

Ja dat snap ik ook niet waarom denken mensen voor andere.