[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 22:08

Freekieee schreef:
Vind dat erg gaaf om te zien hoor! Sommige foto’s zijn zo mooi!

Wat is het acc van die arts ?

Dat is dit account

https://instagram.com/mrs_angemi?igshid=ea3e4nze8c1s

Veel foto’s hebben een waarschuwing, maar de foto’s die je direct kan zien, kunnen ook best heftig zijn.

Je ziet overigens meer dan alleen afgehakte ledematen (ik zag laatst tijdens m’n ontbijt een los oog voorbij komen :') ) , ook bepaalde ziektes die ze dan uitlegt.
Sowieso ook een heel informatief account!

Thioro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 23:21

beert schreef:
In dat account en dan 15 september. Een ezel die een jonge hyena te pakken neemt. Ik snap wel dat die ingezet worden tegen wolven als ik dat zo zie zeg.. die ezel lijkt hem dood te bijten.

Doet me denken aan deze (vrij bekende) fotoserie van een muilezel die een poema doodt.

https://images.app.goo.gl/yTt6DFSTJYzSBF8x8

Muilezel/ezels kunnen badass zijn met roofdieren.

wittepit

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 23:52

Volgens mij was dat fake, was de poema al geschoten voor de muilezel zijn tanden erin zette. Al zou ik het graag geloven! Ze zetten toch ook wel ezels in om schapen te bewaken tegen wolven?

Thioro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 09:23

Geen idee of het fake was. Maar ezels worden idd wel eens ingezet als kuddebeschermers.
Het zijn geen robocops en ze zullen ook wel eens een slag verliezen maar ze staan er om bekend agressief te zijn tov roofdieren.

Sommige paarden zijn ook geen lieverdjes met bvb honden.
Een collega van me gaat graag in de zomer op trektocht te paard. In volledige autonomie, dus alles gaat mee op het paard. Liefst zo ongerept mogelijk (in Frankrijk).
Zo was hij een paar jaar geleden naar de cevennes vertrokken. Daar lopen ook verwilderde honden rond (die meer schade aan de kudde schapen daar toebrengen dan wolven).
Op een bepaald moment merken ze op dat ze door een meute wilde honden gevolgd worden en dat die hen beginnen in te sluiten.
Toen 1 van de honden in hoefbereik van zijn paard kwam heeft die gelijk een rake trap uitgedeeld. Hond dood en meute droop weer af.
Ze hadden zonder de reactie van het paard weldegelijk problemen kunnen krijgen met die honden.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 09:33

Zulke dieren dingen... Ik kan er prima testen als een leeuw een jong net geboren zebra jong pakt.... Maar kan dus ect niet kijken naar een buffel die een leeuw te grazen neemt :o Best stom he. Maar dat hoort niet ofzo in m'n hoofd en kan ik heel slecht handelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 10:00

Ik vind het soms moeilijk om te zien, maar kan er wel tegen dat dit de wet van de natuur is. Foto's kan ik ook veel beter handelen dan filmpjes, al moet het al heel erg gaan eer ik dat wegklik.
Wat ik echter absoluut weiger te bekijken zijn (close-up) foto's en filmpjes van spinnen :+ Bah bah bah. Alleen al omwille van de huntsman vertik ik bijvoorbeeld om naar Australië te gaan :)) en andere landen waar zulke viezerikken zitten (zoals black widow) staan ook niet hoog op mijn bucketlist.

Dat hertje met die uitpuilende ogen vond ik ook niet echt smakelijk en toch wel komisch tegelijk.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 10:58

Hier ook een grote angsthaas met spinnen. :=
Dus ben ook erg blij dat ik dat filmpje niet gezien heb.
De rest kan ik aardig hebben.
Ik kan ook aardig wat hebben qua mensen, maar bot breuken...
Daar wordt ik toch altijd wel naar van. %)

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 11:27

Sanet schreef:
Hebben jullie wel eens de serie Criminal Minds gekeken (nu op Prime)? Ik vind het wel een luguber idee dat er zoveel slechte of verknipte mensen op de wereld zijn. Je ziet in de serie maar zelden gore details ofzo, maar het idee.
1 van de acteurs is ook gestopt omdat hij er gewoon naar van werd hoeveel nare dingen er met mensen kunnen gebeuren.

Edit: de serie gaat over de BAU (Behavioral Analasis Unit) binnen de FBI. Ze helpen lokale politie met het voorzien van een daderprofiel van criminelen, als (serie)moordenaars, bankovervallers, kidnappers, etc...

Ik ben een heel groot van vanaf het eerste seizoen, maar vraag me wel af over wie je het hebt. Iedereen die is gestopt had andere redenen, dus ik vraag me af wat ik gemist heb.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 12:17

Anoeska27 schreef:
Ik ben een heel groot van vanaf het eerste seizoen, maar vraag me wel af over wie je het hebt. Iedereen die is gestopt had andere redenen, dus ik vraag me af wat ik gemist heb.

Gaat om de acteur die Jason Gideon speelde:

“The biggest public mistake I ever made was that I chose to do Criminal Minds in the first place,” Patinkin said. “I thought it was something very different. I never thought they were going to kill and rape all these women every night, every day, week after week, year after year. It was very destructive to my soul and my personality. After that, I didn’t think I would get to work in television again.”

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 12:23

Sanet schreef:
Anoeska27 schreef:

Gaat om de acteur die Jason Gideon speelde:

“The biggest public mistake I ever made was that I chose to do Criminal Minds in the first place,” Patinkin said. “I thought it was something very different. I never thought they were going to kill and rape all these women every night, every day, week after week, year after year. It was very destructive to my soul and my personality. After that, I didn’t think I would get to work in television again.”

Die is weg gegaan omdat de andere acteurs niet meer met hem samen wilden werken. Hij kwam regelmatig te laat opdagen en gedroeg zich niet collegiaal. Op de laatste opnamedag was hij vrijwel alleen op de set omdat de rest klaar met hem was en dat is ook de reden dat hij niet in beeld kwam toen hij een aantal seizoenen later werd vermoord. Ze hebben ook nooit meer een terugblik van hem getoond, alle terugblikken waren met een andere acteur.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 14:48

ahhh dus zo, ik vroeg mij al af waarom dat zo was.

Dat geloof ik eerder dan wat hij erover zegt, het is een serie, niet het echte leven.

ferropaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 00:14

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 00:19

Bizar he? En dat meisje die hem in de val heeft gelokt wordt niet eens gestraft omdat ze te jong is.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 02:17

Tja, die engeltjes kunnen de gevolgen van hun daden nog niet overzien...

En zijn ze de leeftijd al gepasseerd dat ze in staat zijn om te beseffen dat de dood definitief is?

*sarcasm uit

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 09:16

Nou ja zeg.....
Meisje heeft niet alleen gelokt maar ook het mes geregeld.
En ze is dan wel jong, maar beseft echt wel dat steken dood kan betekenen, zeker als dat ook het doel leek.

Die jongen word toch nooit niks meer...sorry.
Men is eerlijk als kanker zo ver gewoekerd is en niet te genezen, maar als iemand daar in de bovenkamer zo gewoekerd is moet alles nog verzonnen worden om te helpen. Met wel slachtoffers tot gevolg.
Opsluiten en nooit meer loslaten, ook al is hij zo jong.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 10:34

2e keer al en dan maar max 10 jaar kunnen krijgen? 8)7

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 10:44

Silly1972 schreef:

Om vervolgens als jong volwassene nog verknipter in de samenleving los te worden gelaten

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 10:49

Die komt in gevangennis of tbs allerlei types tegen.. die je normaal niet ontmoet ook niet slim om daarop verder te groeien.en dan na 10 jaar weer vrij..
Zo een zou nooit meer vrij moeten komen na al 2 keer mensen neer te steken. Genezen.. lijkt mij niet echt mogelijk.

Zie je vaker bij tbs vrijheid grootste gedeelte gaat goed naar soms ook goed mis met moord tijdens een verlof

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 19:52

Knert schreef:
Silly1972 schreef:

Om vervolgens als jong volwassene nog verknipter in de samenleving los te worden gelaten

Nou precies

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 21:29

Ik ben coldcases aan het doornemen en eentje ervan doet me ontzettend denken aan een kennis van mijn man die vermist is. Maar bij hem staat niet geheel kloppende en ook geen uitgebreide info. Van beide mannen is de auto open terug gevonden met portemonnee, pieper/mobiel erin.

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 23:11

Van Herman Ploegstra?

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 23:20

Ze hebben de laatste lichaamsdelen van ichelle gevonden :(

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 23:35

Saintelette schreef:
Van Herman Ploegstra?

Ja klopt, zodra ik zijn zaak las moest ik gelijk aan Hanno denken.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 13:47

Een arts die video belt tijdens de rechtzaak tijdens operatie.

Met de bloederige handschoen.

Werd stop gezet.door de rechter.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 14:07

DuoPenotti schreef:
Nou ja zeg.....
Meisje heeft niet alleen gelokt maar ook het mes geregeld.
En ze is dan wel jong, maar beseft echt wel dat steken dood kan betekenen, zeker als dat ook het doel leek.

Die jongen word toch nooit niks meer...sorry.
Men is eerlijk als kanker zo ver gewoekerd is en niet te genezen, maar als iemand daar in de bovenkamer zo gewoekerd is moet alles nog verzonnen worden om te helpen. Met wel slachtoffers tot gevolg.
Opsluiten en nooit meer loslaten, ook al is hij zo jong.

Helemaal met je eens. :j