Maar de erwten gaan enorm, de knoflook en uien ook. De kolen gaan eindelijk van start, net als de bonen. Aardappels doen lekker hun ding, die lijken het ook erg goed te doen.
Aardbeien zijn verzwolgen dus even in de gaten houden wanneer die uitlopers krijgen en dan komen die volgend jaar op een andere plek.
Tomaten zijn nog steeds erg sneu. Ik heb 3 planten gekocht, daarvan is er vorige week 1 overleden door een dikke hagelbui. Verder heel erg veel hagelschade aan alle planten dus het ziet er niet zo best uit. Maar de slaatjes gaan groeien, de prei doet het nog, en ik lees het bericht van NotYourLine en bedacht me dat die gekke stengeltjes waarvan ik niet weet wat het is, de bosui moet zijn die ik vergeten was dat ik die had

Oh en de rode bes doet het ook goed! Zit goed vol en ik zie de eerste besjes al kleuren.
Het kippenhok is bijnabijnabijna af, dus hopelijk kan ik daar deze zomer nog de eerste bewoners in zetten.
Prairy, ik volg ook Yggdrasil een klein beetje. Alleen is het bij mij meer een systeem van complete chaos ipv georganiseerde chaos