Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dagmar80

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 09:48

@ Ryder: Het zal inderdaad niet direct praktisch zijn bij zo'n kleintje, het ziet er gewoon heel leuk uit :D Ik kijk wel, ze kunnen er vast af en dan doe ik ze desnoods even om voor een leuke foto haha (ik zorg dat ik elke dag minimaal 1 leuke foto heb voor een mooi album als hij 1 jaar is).

Tuinbroekjes zijn inderdaad wel praktisch en heel leuk, ik kreeg de eerste van mijn moeder, dacht eerst dat het misschien niet zo'n handig kledingstuk was, al had ik mijn moeder wel geappt dat ik hem heel leuk vond (mijn moeder weet dat ik niet alles leuk vind dus appt vaak even dan van wat vind je hiervan?). Misschien dat hij die van de week nog aan kan, een groene met een soort van cheeta's erop, kleurtje staat hem ook leuk :) Namelijk met korte pijpen, dus niet voor de winter.

En ja shoppen <3 Vooral voor Daniel haha!

Wat een verzameling Peppertree! Inderdaad niet veel van hetzelfde, juist leuk, maar moeilijker om combinaties te maken. Met wat mooie basics in makkelijk te combineren kleuren (zwart, grijs en blauw bijvoorbeeld) kom je al een heel eind. Die tuinbroekjes zijn leuk :) Ik ben gek op tuinbroekjes voor Daniel en ook zo makkelijk met aankleden!

Erg leuk dat paperplanes shirtje. Daniel had voor de zomer een paperboats shirtje :P Maar die is alweer te klein :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-18 10:21

Afbeelding

Hier had Julia (mama ;) ) een gelukje. Haar grote neef had tijdje terug nieuwe Pinokkio schoenen gekregen maar weigerde die te dragen. Gelukkig vond Juul ze prachtig.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 10:22

Mazzeltje lautje.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 10:27

Dit vind ik een mooie outfit, voiral de jeans vind ik mooi.
Laatst bijgewerkt door dromertje2 op 15-09-18 10:48, in het totaal 1 keer bewerkt

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 10:38

Outfit van mijn kinderen vandaag.

Oudste c&a en jongste hema.

Afbeelding

Afbeelding

Dagmar80

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 10:42

@ Lautje: Leuke combinatie zo, staat haar erg schattig!
@Dromertje: Ook heel leuk! Van Hema kleding ben ik sowieso fan (de babykleding dan vooral). C&A heeft bij mij in de buurt niet zo heel erg veel babykleding, maar je oudste is duidelijk geen baby meer :D

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 10:45

Nee, en zeker niet voor baby jongens dus daarmee dat ik voor de jongste in de hema koop.

De oudste is verzot op auto s en derg en daar hebben ze dan weer veel met auto s enzo. Niet altijd mijn ding maar hij is daar dan zo content van en dat is het belangrijkste dys kopen we dat maar.

Ryder

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 10:50

Die spijkerbroek van C&A draagt mijn oudste ook Dromertje, fijn ding hè? Ik dacht, eens proberen... niet alles zit hem mooi. Maar ik vind die broek heel leuk!

Die trui van Hema is ook erg leuk, mooi voor de herfst.

Enneh... de zomerkleding kan weer aangetrokken worden deze week zag ik. Dinsdag 26 graden! :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-18 10:50

Schoenen zijn zoals geadviseerd wordt ze te kopen. Met 1 tot 1,5cm ruimte bij de teen. Maar vertekend ook door die spillepootjes en ronde neus voor. Is namelijk maat 24.

Die jeans is onze favoriet. Die is echt mooi. Van Ralph Lauren. Heeft oma meegenomen uit de outlet in Roermond. Anders koop ik niet zo’n broek voor dr. Is normaal €80,- :evaw:
Nu was hij €20,-
Ga binnenkort weer naar Roermond en hoop een aantal er weer te vinden.
Blousje is ook van Ralph Lauren. Echt heel Veel gedragen en nog als nieuw. Wordt helaas wat te klein.

Dat okershirtje is mooi warm van kleur! Hema heeft veel leuks dit najaar.

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 10:51

Dat is een mooi koopje Lautje! En leuk setje ook, die schoentjes staan er mooi bij.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 10:55

ja, niet te doen he. Had juist zomerkleding naar schap beneden in de kast gedaan :=

Laute: ja, is normaal mijn kleur niet zo maar deze vond ik toch leuk.

Ben nog opzoek naar een jasje voor de jongste, niet te dik want hij moet nog in de maxi cosy maar ga hem wel altijd zonder maxi cosy van de creche halen en wil hem dzn toch in de winter een jas aan doen maar nig niet mijn meug gevonden of in juiste maat.

En voor [naam] ga ik nog schoenen halen in decatlon want zijn nieuw schoenen zien er al lief uit na 2 weken school.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door dromertje2 op 15-09-18 10:57, in het totaal 1 keer bewerkt

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-18 10:57

Ik had bewust de t-shirts nog maar even in dr kast gelaten met idee van zal je zien dat...
Maar geloof dat het na die mooie dagen ook wel klaar is.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 10:59

Ik ben toe aan het najaar qua kleding <3

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-18 11:05

Ja qua kleding zeker weten! Is nu ook zoveel moois te vinden.

Maar qua voor mijzelf mag het altijd zomer zijn :D

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 11:09

Prachtige outfit Lautje. En die broek is idd heel mooi. Wel wat prijzig als je hem nieuw moet kopen dus. Wij zijn komend weekend in Limburg. Misschien moeten we toch eens gaan kijken dan. E is ook heel smal en ik heb moeite met het vinden van goeie spijkerbroeken. Voor de lengte moet ze echt 80 hebben, maar dat ik ze dan zo moet aansnoeren vind ik niet zo mooi.

Had laatst bij H&M wel een mooie broek meegenomen in maat 80. Die is niet zo breed, maar wel heel lang. Hopelijk pst ze die goed als ze naar 86 gaat.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-18 11:17

Hier dus ook problemen doordat ze smal is.
Momenteel staat deze heel mooi en nog een slim fit van name it. Maar die is zo dun van stof...
Heb ook Vingino liggen. Zijn mooi smal, maar zit ze precies tussen 2 maten in. De ene net te kort en de ander nog net wat te lang.

Ik zweer bij Roermond. Ik ga wel altijd als er ook daar sale is. Want anders blijft het duur.
Maar zoals mc gregor heeft ook altijd super leuke dingen voor weinig.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 11:18

Is voor mij te ver helaas :(

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-18 11:20

Ja jij zit echt nog een stuk naar boven. Ik rijd het in een uur en 3 kwartier en ga dan vaak samen met mijn moeder. Kunnen ene heen en ander terugrijden.
En gaan ook wel eens met hun camperbus en rijdt mijn stiefvader :+
Kan er tussendoor gewoon gelegen worden en tv gekeken :D

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 11:21

Dat is mij ook te ver helaas. Zou wel eens willen shoppen daar.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 11:22

jongste kan voor zijn lengte al broeken richting 74 aan maar maat 62 past nog goed voor zijn middel.
De broek die hij vandaag aan heeft moet ik zo dicht snoeren omdat hij anders van zijn poep valt. Al geluk stapt hij nog niet.
Maar hier gekend probleem. Eelfs bij de oudste die altijd wat brexer was heb ik nu hetzelfde probleem.
Jeans maat 104 langs beide kanten helemaal ingesnoerd met die knoopje zakt gewoon af maar 98 begint hij water in zijne kelder te krijgen :=

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 11:24

Roermond zijn we al een paar keer geweest toen we op een landalpark in de buurt op vakantie maar krijg bij zoveel volk een error in mijn hoofd dus zijn naar t dorp gevlucht :=

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 11:28

Hier ook wel toe aan het najaar, zo veel leuke dingen hangen. Z'n zomerkleren heeft ie (gelukkig) al tot in den treuren aangekund.

Schattige outfit zo, lautje! De jeans is idd erg mooi.
En de HEMA blijf ik ook super leuk vinden, met name voor baby's inderdaad. Betaalbaar ook, mooi meegenomen.

Mijn bestelling is binnen, erg blij mee! Twijfel stiekem toch over de legging, maar als ik hem hier dan bij dit jochie zie vind ik hem super leuk:
https://www.instagram.com/p/BnWqRHqlcB8 ... offeemommy

Een zwarte longsleeve en rode sokken heb ik ook, en zwarte adidas sneakers dan.. zo maar even overleggen met manlief...

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 11:29

Ja, je schijnt beter op een doordeweekse dag te kunnen gaan geloof ik he. Dan moet ik denker een maandag of woensdag doen met mijn mama. Wanneer is het daar sale? Ook juli en januari zeker?

Wij gaan nu naar cp in Limburg, dus dat zijn we al relatief dicht bij.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-18 11:40

Ja zelfde als normale sale vaak.

Maar ook als er geen sale is hebben ze hele leuke aanbiedingen.
Ik zorg altijd dat ik dr vroeg ben. Dan valt de drukte nog mee. En vermijd Duitse feestdagen. Het grootste deel bezoekers komt uit Duitsland.

Nymeria: ik vind het een leuke outfit!

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 12:01

Hier ook toe aan najaarscollectie, er ligt al teveel leuks in de kast.

Dromertje, ik vind een borgvest echt ideaal voor die kleintjes, zitten ze nog niet zo opgepropt in een jas en toch lekker warm.

Roermond is hier ook echt heel ver weg helaas, volledig andere kant van het land, lijkt me wel de leukste outlet. Al vond ik bataviastad laatste keer ook mooier geworden, zag dat ze een Tommy kids outlet gaan openen.

Hema vind ik heel wisselend qua kleding, maar nu veel okergeel en dat vind ik erg leuk.