Ik wist het eerst ook niet. Vind de verhalen wel gaaf
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Ik ben niet boos, whoopwhoop![]()
![]()
Ik wist het eerst ook niet. Vind de verhalen wel gaaf
Anoniem schreef:Je weet het, onvoorziene omstandigheden daargelaten, wel van tevoren hoor.
Het is niet dat je op de dag zelf de wijziging krijgt over het algemeen.
Dus je duik kun je wel uitkienen.
germie schreef:Anoniem schreef:Je weet het, onvoorziene omstandigheden daargelaten, wel van tevoren hoor.
Het is niet dat je op de dag zelf de wijziging krijgt over het algemeen.
Dus je duik kun je wel uitkienen.
Ik zoek echt een avondvlucht na 6 pm. Dan kan ik tot 1 uur inderdaad nog een duikje maken. Als ze opeens vervroegen dan heb je die optie niet meer en mis je dus een vakantiedag. Zo ook met een vertrekvlucht, is die 12 uur later dan mis je ook een vakantiedag.
Men zegt dat het bij charters meevalt op lange afstanden. Kijk een uurtje verschuiven maakt niet zo veel uit. Lastig.
Lienie_F schreef:Ik heb nóg een Afrikaanse verhalenvraag![]()
Zo'n 10/15 jaar geleden draaide er in de bioscoop een tekenfilm die zich afspeelde in Afrika. Veel weet ik er niet meer van maar Het was bij een woestijn, en alle personages waren donker. Ook was er een heks die mensen in standbeelden kon veranderen.
Ik vond die film toen zo eng dat ik halverwege de zaal uit ben gegaan (vandaar ook mijn gok qua tijd) maar nu weet ik dus na al die jaren nog steeds niet hoe het afloopt. Iemand die een idee heeft welke film dit is?
Flowery schreef:Als een dier dikker wordt (in mijn geval mijn kat) krijgen ze dan meer vacht of komt er meer ruimte tussen de haartjes?
Jolliegirl schreef:Is jouw gips rondom gesloten?
Dus dicht buiten de 2 openingen waar je hand doorheen zit.
xSCWx schreef:Flowery schreef:Als een dier dikker wordt (in mijn geval mijn kat) krijgen ze dan meer vacht of komt er meer ruimte tussen de haartjes?
Een dier moet het doen met het aantal haarzakjes dat hij tijdens zijn volwassenheid heeft (in de groei komen er nog wel haarzakjes bij omdat de huid ook nog groeit, met het lichaam mee). Dus er komt bij dik worden meer ruimte tussen de haartjes, maar puntje bij paaltje zal je daar niet veel van merken omdat een dier onwijs veel haarzakjes heeft die de hele huid bedekken.