En ik heb zoiets van "ja gut, ik weet niet wat ie ervan denkt dus ik doe ook maar niks". Bevestiging
Kan het hem toch moeilijk om de man af vragen en gisteren kwam er dan ook nog ineens bij dat hij echt iets tegen plastische chirurgie heeft, nu heb ik wel wat werk gehad én ik draag een pruik omdat ik last heb van hormonale kaalheid ... Dat soort dingen weet ie dus niet en ik had gisteren geen zin om dat na zijn uitlatingen op tafel te gooien
Het moet op dat vlak toch ook wel klikken..
Hier ook een (langharige) kat, als iemand allergisch is dan is dat best wel dikke pech. Want Poes gaat nergens heen.
(ik werk ook allerlei verschillende diensten, ochtend avond en nacht dus ik snap zijn probleem niet
)
al denk ik dat de meeste garçons enzo het niet echt opvalt hoor.. die zien toch zoveeeeel mensen op een dag
maar ik zou niet te lang wachten met een zoen of je komt in zo'n friendzone. Alhoewel, ik heb mijn "date" nu al zoveel jaren gefriendzoned 

Maar niet gezoend! Ik wist dat hij daar wat moeit mee had, dus de bal bij hem neer gelegd. 2e date was met de honden naar het bos, toen wel gezoend
Maar die laat steeds wel erg lang op zich wachten met berichten, en heb hem al 3x gevraagd waar hij woont, maar ik krijg daar steeds geen reactie op.