Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GamblersCup schreef:Banyu, dat met zegels weggeven of verkopen moet men helemaal zelf weten. Als men er geld voor wil hebben, niks of een zak drop als bedankje, heeft niemand wat van te vinden. Ik vind dat zó idioot he, dat men meent dat als je iets gratis hebt gekregen, je het ook maar gratis weg moet doen. Dan mag je nooit meer winst maken, handelen of gewoon de moeite die je er voor hebt gedaan laten betalen? Wat een bullcrap.
Shanna schreef:Afgelopen week ook een bijzonder iets. Ik was bezig een afspraak te maken om een product te komen bekijken/ kopen, verkoper had 2 dagen/ tijden aangegeven wanneer ik kon komen (zelfde avond of de middag er na). Reageer ik een uur later daar op, is het product al gereserveerd dus kan ik plots niet meer komen..![]()
Ik kan de verkoper nu beoordelen, maar ik wil zelf geen beoordelingen dus ik doe het maar niet
upendo schreef:Dan kunnen ze je wel terugbeoordelen.
Ik kreeg echt een onbeschoft mens die echt heel raar deed. Uiteindelijk geblokkeerd maar ze kon wel een beoordeling toevoegen.
Ik had gelukkig al gemeld bij marktplaats dus haar account is opgeheven..
miss_lizje schreef:Iemand tips betreft verkopen hindernis materiaal?
Nadat een kennis van mij is berooft van haar trampoline die eerder werd "opgehaald" dan afgesproken ben ik best voorzichtig met groter materiaal.
GamblersCup schreef:miss_lizje schreef:Iemand tips betreft verkopen hindernis materiaal?
Nadat een kennis van mij is berooft van haar trampoline die eerder werd "opgehaald" dan afgesproken ben ik best voorzichtig met groter materiaal.
Ik denk dat je dat risico altijd houd? Al had ik met een tafel ophalen ooit iemand die me het adres een uur voor de ophaalafspraak toegestuurd heeft. Vond het eerst een beetje raar, maar later bedacht ik me dat het puur voor de veiligheid bedoeld was. Prima dus.
Of je moet de mogelijkheid hebben hetmateriaal te vervoeren? Dan spreek je ergens anders af waarje het naartoe brengt. Waar het geen zin heeft om "te vroeg" te komen "shoppen".
magda_90 schreef:Of ik een cactus, die 57 cm groot is, via een envelop kan verzenden. Ik zei prima, doe ik hem in de blender en dan in een zakje. Ze kon het antwoord niet waarderen.