Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Relaxed schreef:Want? Iedereen heeft sex en bijna iedereen leest 50 shades, maar als je er wat over zegt is het niet classy?
Drunksheep schreef:Relaxed schreef:Want? Iedereen heeft sex en bijna iedereen leest 50 shades, maar als je er wat over zegt is het niet classy?
Wat dacht je van zijn privacy?
En wat Lieveli idd zegt. Resistance zie ik zóveel dingen delen waarvan ik denk... misschien moet je dat met anderen delen maar niet zo openbaar op Bokt?
Drunksheep schreef:Ik lees alleen maar mee, maar vind het ook niet heel classy om dat zo op het web te gooienen helemaal als je 19 bent.
Je weet maar nooit wie het allemaal leest, en echt relevant voor dit topic is het niet.
Resistance schreef:Drunksheep schreef:Ik lees alleen maar mee, maar vind het ook niet heel classy om dat zo op het web te gooienen helemaal als je 19 bent.
Je weet maar nooit wie het allemaal leest, en echt relevant voor dit topic is het niet.
Het zal me echt een worst wezen wie het allemaal leest en of mensen het classy vinden of niet... Daarbij hebben mensen van 19 ook sex. Wat is het verschil tussen iemand van 30 en iemand van 19 die sex heeft?
Resistance schreef:Drunksheep schreef:Ik lees alleen maar mee, maar vind het ook niet heel classy om dat zo op het web te gooienen helemaal als je 19 bent.
Het zal me echt een worst wezen wie het allemaal leest en of mensen het classy vinden of niet... Daarbij hebben mensen van 19 ook sex. Wat is het verschil tussen iemand van 30 en iemand van 19 die sex heeft?
suikermeisje schreef:Ik doe het zelf niet (vanwege werk). Ik noem het weleens in een grapje maar niet de dingen die ik uitvoer.
Maar vind wel dat het gewoon genoemd moet kunnen worden. En ze verteld toch niet hoe en wat met die bondage.. ze noemt alleen dat dat gedaan wordt.
Resistance schreef:suikermeisje schreef:Ik doe het zelf niet (vanwege werk). Ik noem het weleens in een grapje maar niet de dingen die ik uitvoer.
Maar vind wel dat het gewoon genoemd moet kunnen worden. En ze verteld toch niet hoe en wat met die bondage.. ze noemt alleen dat dat gedaan wordt.
Dit inderdaad... er wordt gedaan alsof ik ieder detail van het proces beschrijf.Dit is dus wat ik bedoel. Alleen al bij het vallen van een woord slaat men op hol, ben je onclassy en ken je geen privacy. Ik dring je toch niets op ofzo? Ik sta toch niet in je oor te hijgen? Het spijt me dat men aanstoot neemt aan een woord wat ook in de Dikke van Dale geschreven staat.