Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:33

Ik vraag me gewoon een beetje af waarom iemand dat zou willen delen. En dat heeft niks met classy/niet classy te maken maar soms denk ik, daar heb je toch vriendinnen voor?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:33

janderegelaa schreef:
Wie gaat er zo mee naar de sauna? Ik wil mn laatste restje griep eruit zweten.

helaas moet ik zo uit eten anders was ik meegegaan, wil die griep ook wel kwijt...

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:34

Relaxed schreef:
Want? Iedereen heeft sex en bijna iedereen leest 50 shades, maar als je er wat over zegt is het niet classy?

Wat dacht je van zijn privacy?

En wat Lieveli idd zegt. Resistance zie ik zóveel dingen delen waarvan ik denk... misschien moet je dat met anderen delen maar niet zo openbaar op Bokt?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:34

Drunksheep schreef:
Relaxed schreef:
Want? Iedereen heeft sex en bijna iedereen leest 50 shades, maar als je er wat over zegt is het niet classy?

Wat dacht je van zijn privacy?

En wat Lieveli idd zegt. Resistance zie ik zóveel dingen delen waarvan ik denk... misschien moet je dat met anderen delen maar niet zo openbaar op Bokt?

Ik weet ook niet of haar onderschrift sarcasme is of eerlijkheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:35

Drunksheep schreef:
Ik lees alleen maar mee, maar vind het ook niet heel classy om dat zo op het web te gooien := en helemaal als je 19 bent.

Je weet maar nooit wie het allemaal leest, en echt relevant voor dit topic is het niet.

Het zal me echt een worst wezen wie het allemaal leest en of mensen het classy vinden of niet... Daarbij hebben mensen van 19 ook sex. Wat is het verschil tussen iemand van 30 en iemand van 19 die sex heeft? :o?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:35

Relaxed schreef:

tja we zijn natuurlijk niet allemaal zo ruimdenkend maar ik vind dat een meisje van 19 wel ff gewaarschuwd hierin mag worden...

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:36

Resistance schreef:
Drunksheep schreef:
Ik lees alleen maar mee, maar vind het ook niet heel classy om dat zo op het web te gooien := en helemaal als je 19 bent.

Je weet maar nooit wie het allemaal leest, en echt relevant voor dit topic is het niet.

Het zal me echt een worst wezen wie het allemaal leest en of mensen het classy vinden of niet... Daarbij hebben mensen van 19 ook sex. Wat is het verschil tussen iemand van 30 en iemand van 19 die sex heeft? :o?

Dat iemand van 30 misschien iets beter nadenkt wat ze op internet gooit.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:38

Resistance schreef:
Drunksheep schreef:

Je bent niet 'al' en volwassen vrouw van 30, je bent 'nog maar' een meisje van 19.
Alles wat je hier plaatst blijft altijd terug te lezen voor werkelijk iedereen. Ook toekomstige relaties, werkgevers of wie dan ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:41

Volgens mij komt men op internet vaak een stuk "ergere" dingen tegen dan het woordje "bondage". Daarbij ben ik oprecht van mening dat sex, op wat voor gekke manier dan ook, iets moet zijn waar je over moet kunnen praten en wat niet als onclassy of raar moet worden beschouwd. Het zou veel makkelijker zijn als iedereen gewoon openlijk kon praten over hele normale dingen zonder dat daar gelijk de stempel "niet classy" oid op wordt geplakt. :)

Dat bedoel ik niet om mensen aan te vallen, ik zoek er ook geen aandacht mee. Mijn onderschrift is een keer ontstaan door een grap in "het gezicht van de bokker" topic, en heb het sindsdien niet meer veranderd.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:48

Ja sorry maar ik hoef niet te weten hoe jij seks hebt enzovoort.

Wat, waar, wanneer en hoe ik seks heb houd ik lekker tussen mij en mijn vriend. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:49

MarlindeRooz schreef:

Wat, waar, wanneer en hoe ik seks heb houd ik lekker tussen mij en mijn vriend. :j

Ook goed. Dan lees je er overheen. :)

Iedereen schrijft hier wat hij wil schrijven hoor.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:52

Ik doe het zelf niet (vanwege werk). Ik noem het weleens in een grapje maar niet de dingen die ik uitvoer.

Maar vind wel dat het gewoon genoemd moet kunnen worden. En ze verteld toch niet hoe en wat met die bondage.. ze noemt alleen dat dat gedaan wordt.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:53

MarlindeRooz schreef:

denk idd dat er nu wel alles over gezegd is *\o/* *\o/*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:55

Ik vind het prima dat er over seks gesproken wordt, ik ben verre van Pientje Preuts maar ik hoef echt niet te weten hoe iemand 'het' nou precies doet.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:57

lieveli schreef:
Ik vind het prima dat er over seks gesproken wordt, ik ben verre van Pientje Preuts maar ik hoef echt niet te weten hoe iemand 'het' nou precies doet.

laat ik dat bij jou nou net willen weten :+

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:58

Ach ieder zijn keuze in wat hij of zei deelt, nietwaar? Dit vind ik niet storend, kijk als je vol in detail gaat is wat anders.. Maar laat elkaar lekker delen wat ze willen. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 19:01

suikermeisje schreef:
Ik doe het zelf niet (vanwege werk). Ik noem het weleens in een grapje maar niet de dingen die ik uitvoer.

Maar vind wel dat het gewoon genoemd moet kunnen worden. En ze verteld toch niet hoe en wat met die bondage.. ze noemt alleen dat dat gedaan wordt.

Dit inderdaad... er wordt gedaan alsof ik ieder detail van het proces beschrijf. :') Dit is dus wat ik bedoel. Alleen al bij het vallen van een woord slaat men op hol, ben je onclassy en ken je geen privacy. Ik dring je toch niets op ofzo? Ik sta toch niet in je oor te hijgen? Het spijt me dat men aanstoot neemt aan een woord wat ook in de Dikke van Dale geschreven staat.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 19:02

mirthheee schreef:
Ach ieder zijn keuze in wat hij of zei deelt, nietwaar? Dit vind ik niet storend, kijk als je vol in detail gaat is wat anders.. Maar laat elkaar lekker delen wat ze willen. :j

Ben gek op details.... :o

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 19:06

Daar zijn sites voor Jan ^^

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 19:07

lieveli schreef:
Daar zijn sites voor Jan ^^

Welke sites kijk jij dan?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 19:09

Oh dat is allemaal via the deep web, dat is heel lastig en ingewikkeld voor een n00b.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 19:10

:')

Mijn leuk voor ff in het wild meneer krijgt gevoelens voor me geloof ik...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 19:11

Meteen afkappen als het niet wederzijds is.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 19:16

MarcoBorsato schreef:
Meteen afkappen als het niet wederzijds is.

En film het dan kan Lieveli het in het Deepweb plaatsen.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 19:17

Resistance schreef:
suikermeisje schreef:

Dit inderdaad... er wordt gedaan alsof ik ieder detail van het proces beschrijf. :') Dit is dus wat ik bedoel. Alleen al bij het vallen van een woord slaat men op hol, ben je onclassy en ken je geen privacy. Ik dring je toch niets op ofzo? Ik sta toch niet in je oor te hijgen? Het spijt me dat men aanstoot neemt aan een woord wat ook in de Dikke van Dale geschreven staat.

Ik denk niet dat mensen hier op ingaan omdat zij het vervelend vinden om te lezen, maar eerder omdat Bokt een zeer openbare plaats op het internet is en men (potentiële werkgevers en bijvoorbeeld mensen van je school) je makkelijker dan je denkt kunnen vinden en dan kunnen lezen dat je je met zulke dingen bezighoudt. An sich is het natuurlijk jouw eigen keuze wat je doet in de slaapkamer :D Maar omdat je hier op Bokt geen macht hebt over wie het leest, is het vaak wat wijzer om dergelijke details achterwege te laten. Het zou zonde zijn als je later solliciteert voor je droombaan en je niet wordt uitgenodigd op gesprek omdat die werkgever die berichtjes hier op Bokt heeft kunnen lezen.
Net als met social media als het ware, daarbij is het vaak ook verstandig om bepaalde dingen iets meer privé te houden.