Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 17:22

Vragen mag altijd, ik heb geen idee... Zelf heb ik er 6
2x coconut bay aangezien deze niet meer op voorraad was in Large of medium.

1x Vanille Bourbon, omdat ie maar $5,- was.
En vind die geur echt heeeeerlijk! Maar alleen de small was dus zo goedkoop.
Achteraf spijt dat ik daar niet nog eentje van genomen heb! :+

Apple pumpkin precies hetzelfde, en bij deze kende ik de geur niet...

En de ocean side is achteraf een foutje in de aantal geweest. Bleek die al in het winkelmandje te hebben staan.
Maar dat geeft niet, vind 'm lekker ruiken, dus die gaat wel op! :+
Maar Smalls ga ik niet mee bestellen, vind ze qua verhouding qua prijs erg klein en tegenvallen.

En iemand anders had 8 small zelf gekozen, dus dat is echt haar keuze geweest!
Geen idee waarom eigenlijk!
Laatst bijgewerkt door Banyu op 17-02-16 17:22, in het totaal 1 keer bewerkt

little_birdy

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 17:22

de prijs en heb maar een kleine woonkamer :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 17:25

Ik ga er toch maar een VC in winkelmandje doen bij de volgende bestelling!
Scheelt toch wel bijna een tientje!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 17:25

Is het nog gelukt met omsmelten Little Birdy?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 17:26

Oh begrijp me niet verkeerd hoor, absoluut niet! Viel me toen op de foto's alleen op dat het er zo veel waren! Dus dacht misschien om de geuren te leren kennen, of wellicht door het gewicht ofzo. Want ik vind ze zelf inderdaad ook echt mini :j. En hoor dat ze qua geurverspreiding niet zo goed zijn, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee, is alleen van horen zeggen. Dus vroeg me de gedachten erachter af. Vind ze zo op de kast wel heel erg schattig.

Echt Lisitano? Anders qua? Geur of geurverspreiding?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-16 17:34

Yv_ schreef:
Oh begrijp me niet verkeerd hoor, absoluut niet! Viel me toen op de foto's alleen op dat het er zo veel waren! Dus dacht misschien om de geuren te leren kennen, of wellicht door het gewicht ofzo. Want ik vind ze zelf inderdaad ook echt mini :j. En hoor dat ze qua geurverspreiding niet zo goed zijn, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee, is alleen van horen zeggen. Dus vroeg me de gedachten erachter af. Vind ze zo op de kast wel heel erg schattig.

Echt qua geur. Ik merkte dat echt bij de Duizendpoot, de jar vond ik lekker, melt vond ik niks aan. Ik vond Wild Rose daar echt geweldig ruiken uit de jar, dus ik had een melt pack meegenomen zonder te ruiken. Maar eenmaal thuis rook de melt muf, terwijl de jar zo puur rook >;)

Ik vind small jars zo zonde van m'n geld := Ik sta dan voor zo'n keuze en denk dan dat de small jar nog redelijk betaalbaar is, dan vind ik het toch wel heel klein en wil ik een medium jar. Want ja, daar doe je dan veel langer mee. En als ik de medium jar in handen heb denk ik ach die 5 euro :') Dus ik heb altijd large jars _O- en geen geld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 17:35

Lisitano: Jij hebt de cotton candy jar van YC toch? Is hij de moeite?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 17:37

Alle mediums die ik heb was eigenlijk omdat die er in het groot niet waren :')

En de mini VC was omdat ik dan aan mn gratis verzendkosten kwam O:)

Overigens vind ik de minis van VC er wel beter uit zien als van YC. Lijken teminste wat groter _O-

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 17:39

Yv_ schreef:

Oh nee vragen mag je altijd toch! :+
Als ze er in large waren had ik ze in large besteld, maar helaas! :P
Qua formaat vind ik ze zoooo tegenvallen voor die €12,49, maar eigenlijk inderdaad ook wel schattig zo'n baby jar!

Van de HoneyDewMelon bestel ik wel een medium, want die is er (nog) niet in Large!
Lisitano schreef:
Yv_ schreef:

Echt qua geur. Ik merkte dat echt bij de Duizendpoot, de jar vond ik lekker, melt vond ik niks aan. Ik vond Wild Rose daar echt geweldig ruiken uit de jar, dus ik had een melt pack meegenomen zonder te ruiken. Maar eenmaal thuis rook de melt muf, terwijl de jar zo puur rook >;)

Ik vind small jars zo zonde van m'n geld := Ik sta dan voor zo'n keuze en denk dan dat de small jar nog redelijk betaalbaar is, dan vind ik het toch wel heel klein en wil ik een medium jar. Want ja, daar doe je dan veel langer mee. En als ik de medium jar in handen heb denk ik ach die 5 euro :') Dus ik heb altijd large jars _O- en geen geld.

2 Small jars, en je hebt de prijs van een medium jar!
Maar denk precies hetzelfde over de 5 euro verschil, en geen geld! :+, kunnen we wel een handje schudden volgens mij! :')

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-16 17:39

DeMolenhoek schreef:
Lisitano: Jij hebt de cotton candy jar van YC toch? Is hij de moeite?

Ik denk dat jij die te zacht vindt. Ik vind 'm heel fijn, zoete, warme suikerspin, maar het is geen geur op de voorgrond en als ik lees wat voor geuren jij al zacht vindt := Dan ga je deze niet ruiken vrees ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 17:42

Ok dank je! Dan laat ik hem voor wat het is :)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-16 17:43

DeMolenhoek schreef:

Je zou kunnen kijken of er nog tarts te vinden zijn. Die heb ik nog niet geprobeerd. Salt Water Taffy was als tart ook echt sterker dan de jar.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 17:44

Ben die op MP tegen gekomen in tarts...
Vond hem zelf in de Jar wel lekker ruiken, maar te zacht, dus was bang dat ik 'm ook niet ging ruiken, en dan doe ik het liever maar niet! :oo

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 17:46

Ik hoop maar dat het zachte mij niet gaat teleurstellen van CC dan O:)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 17:47

Volgens mij ruik ik tarts ook niet allemaal. Nu toevallig dan wel de Sparkling Cinnamon, maar er zijn ook geuren geweest die ik heeeeeulemaal niet rook! :x
En dan durf ik die al niet meer in Jar te nemen.... 8)7

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-16 17:48

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 17:50

Die heeft een grote familie !!
Vond het op het eerste oog altijd op 2 lolly's lijken!

Oh, en ik bedenk me btw dat ik CC cadeau heb gekregen van iemand in een tart..
Dus die ga ik ook maar eens erop gooien binnenkort, eens kijken of de geur echt zo is, en misschien alsnog in een Jar bestel.... Ben raar vandaag geloof ik! :')

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-16 17:52

Stamper schreef:
Volgens mij ruik ik tarts ook niet allemaal. Nu toevallig dan wel de Sparkling Cinnamon, maar er zijn ook geuren geweest die ik heeeeeulemaal niet rook! :x
En dan durf ik die al niet meer in Jar te nemen.... 8)7

Ik durf te denken dat het ook fases kunnen zijn. Ik had nog een halfje YC Black Cherry liggen, vorige keer rook ik echt helemaal niets. 0.
En nu brandde ik het andere halfje en ik vond 'm mega sterk en aanwezig. Dat is ook zo'n fijne geur <3 Mijn neus is echt vreemd, sommige geuren vind ik smerig en zes maanden later sta ik springend naast mijn brander. Ik weet niet wat dat nou is.
Daarom zweer ik geuren ook niet snel af.

Al heb ik laatst Snowflake Cookie weer een kans gegeven. Die is nog steeds smerig :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 17:58

Lisitano schreef:
DeMolenhoek schreef:

Je zou kunnen kijken of er nog tarts te vinden zijn. Die heb ik nog niet geprobeerd. Salt Water Taffy was als tart ook echt sterker dan de jar.

Gho, het is omdat ik snowflake cookie wil bestellen daar die in promo is. Heb vanaf €40 gratis verzenden dus had hem anders er nog bij genomen. Maar ga dan voor wat tarts gaan :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 17:59

Oké, bizar!
Misschien dat het ook komt, dat ik vrijwel elke dag wel brand oid?
Moet overigens nog altijd een GC blokje erin gooien, die ik bij een ruil kreeg.
Vind 'm eigenlijk niet eens lekker, maar wel de moeite waard om het uberhaupt te gaan proberen.

Snowflake Cookie, heb ik er nog 6 van liggen + Large Pilar ($10,-) , vind 'm lekker!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 18:03

Snowflake cookie heb ik een tart van, nog niet gebrand. Maar vind m droog al niet lekker :=

Goose is zo fijn <3

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-16 18:04

Stamper schreef:
Oké, bizar!
Misschien dat het ook komt, dat ik vrijwel elke dag wel brand oid?
Moet overigens nog altijd een GC blokje erin gooien, die ik bij een ruil kreeg.
Vind 'm eigenlijk niet eens lekker, maar wel de moeite waard om het uberhaupt te gaan proberen.

Snowflake Cookie, heb ik er nog 6 van liggen + Large Pilar ($10,-) , vind 'm lekker!

Misschien? Ik probeer ook dagelijks wel te branden maar vaak lukt het me niet. En áls ik brand is het doordeweeks max 3 tot 4 uur lang 's avonds en ben ik tussendoor nog weg om m'n honden goed uit te laten. Soms staat het me ineens ook tegen.

Ik vind het ook moeilijk kiezen deze periode, mijn hoofd is al bij het voorjaar dus ik wil geen zware wintergeuren maar het is te koud voor frisse of bloemengeuren.

Goose Creek is echt wel de moeite waard! Ik heb zelf ook even moeten wennen maar nu is het echt mijn favoriete merk voor de melts! Snowflake Cookie vind ik echt verschrikkelijk, koekjeslucht met bitterzoet glazuur of iets. Chemisch luchtje bleh.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 18:06

Hier ook gewoon 4 uurtjes, 1 waxinelichtje 4 uur brandtijd. Daar blijft het ook bij!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 18:08

Oh maar dat merk ik ook wel hoor. Blijft langer licht --> *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*
Ik houd ook van zware kaneel luchtjes. Maar merk dat ik die ook nu al ff niet heb gepakt. Meer wat zachters of zoeters.
En ik geloof dat ik nu Campfire Marshmellow heb gebombardeerd tot favoriet <3

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 18:10

Wat kunnen sommige mensen toch veel vragen voor een jar! _O-
Zeker +/- €25 a €30 meer vragen dan dat je er zelf voor betaald heb! :+
Maargoed, zo zijn meerdere geloof ik! :=