Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Riddershow schreef:Wat wel erg duidelijk genen aangeeft is je oorlelletje. Ik ga kijken of ik het kan opzoeken. Maar daarbij is maar 1 verantwoordelijk voor ipv bij ogen en haren verschillende)
En zoals het volgensmij was is een hangend oorlelletje dominant. Dus als je beide ouders een hangend oorlelletje hebben moet jij het ook hebben. Zo niet, dan ben je van de melkboer
Hier gelukkig geen rossig haar of bruine ogen bij de kinderenDe oorlelletje heb ik nog niet geïnspecteerd, maar moet ook goed zijn...
Sheran schreef:Vanavond geef ik een feestje voor vrienden (de meesten nog student). Ik heb alles in huis gehaald, maar als non-alcoholist realiseerde ik me natuurlijk niet dat ik geen glazen had voor de wijn... ik heb wel wijn gekocht omdat ik weet dat een paar mensen het drinken.
Kan ik wijn ook in een ander glaasje doen, een mooi waterglaasje bijvoorbeeld, of is dat echt 'not done'?
Sheran schreef:Vanavond geef ik een feestje voor vrienden (de meesten nog student). Ik heb alles in huis gehaald, maar als non-alcoholist realiseerde ik me natuurlijk niet dat ik geen glazen had voor de wijn... ik heb wel wijn gekocht omdat ik weet dat een paar mensen het drinken.
Kan ik wijn ook in een ander glaasje doen, een mooi waterglaasje bijvoorbeeld, of is dat echt 'not done'?
Flowery schreef:Kimmie25501 schreef:Waarom piept onze auto als het 4 graden wordt?
Om te waarschuwen voor gladde wegen geloof ikDe auto van mijn vriend piept ook zodra het 3 graden of minder is, schrik me telkens de piep
enamorada schreef:Stel nou een vrouw is zwanger en zij blijkt kanker te hebben. Kan chemo dan wel uitgevoerd worden, ondanks de baby? En stel dat zij nog ongeveer 3 maanden te leven heeft, maar ze moet nog 5 of meer maanden tot ze uitgerekend is, wat gebeurt er dan met de baby? Misschien een beetje ongelukkig geformuleerd allemaal, sorry daarvoor.