Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boompje1985 schreef:Dat ik nu weer verkouden ben... houd het dan nooit op? Ik ben nu al 4 keer ziek geweest dit jaar, eerst griep, toen longontsteking,keelontsteking, koorstlip en eczeem uitbraak, daarna weer verkouden met veel snot in m'n neus en slijm in m'n keel en nu weer verkouden met vastzittend hardnekkig slijm in m'n keel.Ik heb dit jaar meer dagen gehad dat ik me beroerd voelde dan dagen gehad dat ik me goed voelde.
Boompje1985 schreef:Dat ik nu weer verkouden ben... houd het dan nooit op? Ik ben nu al 4 keer ziek geweest dit jaar, eerst griep, toen longontsteking,keelontsteking, koorstlip en eczeem uitbraak, daarna weer verkouden met veel snot in m'n neus en slijm in m'n keel en nu weer verkouden met vastzittend hardnekkig slijm in m'n keel.Ik heb dit jaar meer dagen gehad dat ik me beroerd voelde dan dagen gehad dat ik me goed voelde.
Dorus schreef:Collega's die een deadline niet halen en pas op het moment van de nieuwe deadline het werk gaan delegeren naar anderen.
Anderen die vorige week voor hun deel wel netjes hun deadline hebben gehaald
Dus eigenlijk erger ik me plaatsvervangend. Zij mogen nu gaan haasten zodat ik mijn deadline kan halen terwijl iemand anders er met de pet naar heeft gegooid. En natuurlijk ben ik weer degene die erachteraan kan jagen omdat ik anders mijn deadline niet kan halen.
Dorus schreef:Juist friendly, daar gaat het mij om. Ondanks herhaaldelijk aangeven dat ze hele slechte service geven wordt ik door zo'n muts afgepoeierd met "ik zal het doorgeven".