Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

friendly

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 18:15

Vraag de volgende keer als zoiets gebeurt dan om de manager en laat je niet afschepen. Bij raam 2 kunnen ze eigenlijk niks maar ik weet dat er knop is/was om automatisch een menu te maken als je los drinken, friet en een burger hebt aangeslagen wat ze bij raam 1 hadden moeten doen. Plus...ik zeg het dan ook altijd: "als u een menu ervan maakt bent u in verhouding goedkoper uit". Zouden ze overal moeten doen. Maar om een lang verhaal kort te maken. De manager kan en mag wel wat doen met je klacht als in geld teruggeven.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 18:40

Muts 1 zei dat wel, maar pas nadat er afgerekend was. En de manager stond achter muts 2, maar dat was echt muts 1e klas en manlief had er al geen zin meer in. Ik was woest! Op muts 1, muts 2 en man niet meer zo lief -:(-

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 18:43

Dorus schreef:
Muts 1 zei dat wel, maar pas nadat er afgerekend was. En de manager stond achter muts 2, maar dat was echt muts 1e klas en manlief had er al geen zin meer in. Ik was woest! Op muts 1, muts 2 en man niet meer zo lief -:(-

Als je je hier zo druk om kan maken, heb ik best met je te doen..

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 18:53

En dan te bedenken dat het echt maar 10 seconden kost om het verschil uit een kassa te halen en je zo een tevreden gast creëert. sannne, het gaat niet om je druk maken, het gaat om het gemis aan service wat ze horen te bied. Ik bied dit bijvoorbeeld wel bij een concurrent..

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 18:57

Ik heb zelf ook bij de Mc Donalds gewerkt een aantal jaar geleden.
Maar vaak genoeg als ik mensen vroeg of ze een menu wilden ipv alles los omdat het goedkoper was kreeg ik commentaar.
Zelfs een keer een vuile blik gekregen en nare woorden omdat ik iemand een tip gaf :+
Ik vroeg aan het begin nog of ze toevallig een menu wilde daarna ook niet meer.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 19:06

Juist friendly, daar gaat het mij om. Ondanks herhaaldelijk aangeven dat ze hele slechte service geven wordt ik door zo'n muts afgepoeierd met "ik zal het doorgeven".

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 22:09

Aan dat ik opgelicht ben met een concertkaartje.. gelukkkig pas 1 van de 2 aanbetaald en met twee mensen dus de schade is maar €15,- maar alsnog. Bah -O-

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 22:10

Vannochtend het uitmesten...
Monty (schuilnaam mocht iemand die pony opzoeken etc) is niet de makkelijkste pony. Dat weet 98%. Met verplaatsen maar andere stal (zodat zijn gemest kon worden) is hij uitgegleden en gevallen met de stal inlopen. Dus voornemen op het stevige stro en achterbenen gleden buiten die stal door. Degen die hem verplaatste deed dit vaker en ‘werkt’ ook op de manege. Dus ik zie een half uurtje later, dat de eigenaresse van Monty, al een kwartier zn been aan het koelen is.

Ondertussen lopen er zat mensen rond die pony die erbij waren ( en ook de persoon die met Monty liep toen hij viel liep steeds vlak langs )

Dus op een geven moment groet ik de eigenaresse bla bla. En zeg ik ‘Jaa arme paardje, uitgevallen en dan ook nog een wondje’ (lees: paard bloedde).

Waarop de eigenaresse reageert met : ‘wat? Is hij gevallen? Ik trof hem aan met bebloed been op stal en we zijn gelijk hier gaan koelen!’

Persoon stond daar inmiddels al 15 min te koelen, en komt er nu zo toevallig pas achter dat der paard bloed omdat hij is gevallen.... als je met dat paard loopt en je ziet vervolgens de eigenaresse met hem lopen dan kan jetoch wel even melden dat hij is gevallen en daardoor een wondje heeft etc?

Oke ik weet niet hoe dit over komt, Tis al laat, misschien zeg ik dingen dubbel of vergeet ik dingen :+
Is trouwens niet echt geërgerd, meer verbijstering dat ze nog niet wist dat paard was gevallen etc. Als je de eigenaresse een bebloed been ziet koelen en afspuiten en je weet dat toen jij met het beest liep, hij is gevallen, dan zeg je dat toch..?

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 06:46

Huisgenootje maakt me wakker omdat de stroom het niet meer doet omdat ze te veel apparaten tegelijk aan slingerde op dezelfde groep. Om 6:00. Thanks.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 09:38

Dat ik nu weer verkouden ben... houd het dan nooit op? Ik ben nu al 4 keer ziek geweest dit jaar, eerst griep, toen longontsteking,keelontsteking, koorstlip en eczeem uitbraak, daarna weer verkouden met veel snot in m'n neus en slijm in m'n keel en nu weer verkouden met vastzittend hardnekkig slijm in m'n keel. -O- Ik heb dit jaar meer dagen gehad dat ik me beroerd voelde dan dagen gehad dat ik me goed voelde.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 09:41

Boompje1985 schreef:
Dat ik nu weer verkouden ben... houd het dan nooit op? Ik ben nu al 4 keer ziek geweest dit jaar, eerst griep, toen longontsteking,keelontsteking, koorstlip en eczeem uitbraak, daarna weer verkouden met veel snot in m'n neus en slijm in m'n keel en nu weer verkouden met vastzittend hardnekkig slijm in m'n keel. -O- Ik heb dit jaar meer dagen gehad dat ik me beroerd voelde dan dagen gehad dat ik me goed voelde.

Dit hD ik kunnen posten.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 12:26

Boompje1985 schreef:

Ligt echt aan dit jaar. Het virus van dit jaar is echt onophoudelijk. Ik ben ook echt al meerdere keren ziek geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 12:50

De bouwvakker die zijn trekker voor het opstapje van de stoep parkeert , ik eerder de stoep opfietsen (weg ligt er nog uit ) en opeens toen ik langs de dixie fietste kwam hij uit de dixie :+ . Schrok mij dood

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 13:25

Dorus schreef:
Collega's die een deadline niet halen en pas op het moment van de nieuwe deadline het werk gaan delegeren naar anderen.
Anderen die vorige week voor hun deel wel netjes hun deadline hebben gehaald -:(-
Dus eigenlijk erger ik me plaatsvervangend. Zij mogen nu gaan haasten zodat ik mijn deadline kan halen terwijl iemand anders er met de pet naar heeft gegooid. En natuurlijk ben ik weer degene die erachteraan kan jagen omdat ik anders mijn deadline niet kan halen.

En na verificatie van wat nou bij wie hoort te liggen diezelfde persoon wederom niet op tijd d'r rapportages heeft opgeleverd. En uiteraard vandaag niet aanwezig waardoor ik weer achter die anderen aan kan jagen om m'n spullen te krijgen zodat ik de deadline wel kan halen.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 14:07

De stalgenoot (geen idee wie) die mij steevast iedere keer van het lesrooster haalt... En het is al zo lastig plannen de laatste tijd.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 14:42

Dat het weer eens uitloopt bij dokter :n

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 15:06

Dat ik met stofzuiger schoonmaken een blonde actie doe en nu dus een winkelhaakje op mijn duim heb die flink bloedde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 19:43

Dat mijn auto niet meer door wou starten, daar sta je dan. Gelukkig was mijn vader zo lief om me op te halen.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 11:08

Niet echt ergeren, maar meer een algemeen poedersuiker...
Mijn vriend is niet aangenomen op de opleiding waar hij zich enorm op verheugd had :( -O-

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 11:14

Dat ik vanaf 11 tot 14:15 tussenuur heb...

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 13:12

Stalkers! Get a life!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 14:43

Aan mijn analyse bestand die veel te groot is. Zit alleen maar te wachten tot dat kreng klaar is met rekenen. Ik wil vooruit!
En van dat trage gedoe van dat bestand word ik zelf ook alleen maar trager -O-

Oh, en dan komen er tussendoor ook nog continue mensen voorbij die vanalles aan mij vragen waardoor ik nog meer moeite heb om er met mijn hoofd goed bij te blijven :(

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 15:23

Dorus schreef:
Juist friendly, daar gaat het mij om. Ondanks herhaaldelijk aangeven dat ze hele slechte service geven wordt ik door zo'n muts afgepoeierd met "ik zal het doorgeven".

Vraag de volgende keer of je de manager kunt spreken en als dat nog niks uitmaakt om een klachtenformulier.

Ik heb bijna 10 jaar bij Mac gewerkt o.a als eerste assistent manager. En bij ons was wel een leuk team. En gasten werden netjes te woord gestaan. In principe zijn er behoorlijk wat controles onderandere door gast testers die letterlijk meten hoe lang ze aan de kassa staan en binnen hoeveel tijd ze hun eten hebben. Maar ook doen ze lastig om te zien hoe de medewerker reageerd. Zeg maar een klant tevredenheid onderzoek. Ze kopen echt iets en maken een raport op en sturen dit naar Mac Donna's Nederland. Waar je overigens ook je klacht over een filiaal kunt laten weten. Maar die gast testers die zien er dus gewoon uit als andere gasten en pas als ze weg gaan laten ze ze het weten soms. Bij Mac zijn ze over het algemeen dus wel bezig met goede service. Daarnaast zijn er nog tal van andere controles vergelijkbaar aan kskenw maar dan met meer kritische punten.
Maar ik heb ook collega's gehad die dus a minder respect hadden voor de werkgever en b het dus niet zo nauw namen met de regels.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 07:16

Dat asos mijn broek en schoenen niet in stock had terwijl de website zei van wel. Ik blij besteld want had het zaterdag nodig. Is het geretourneerd omdat het toch niet in stock was. Dus nu krijg ik alleen mijn body en ketting.....
Dus net over emotioneel en verdrietig maar bij 2 andere sites schoenen en een broek besteld.

Ik heb afgelopen zaterdag mijn beste vriendje verkocht. Dus ben lichtelijk dramatisch en verdrietig en heb geshopt om mij beter te laten voelen. Al ging ik al naar dat feestje. Maar he een nieuwe outfit kopen als je verdrietig bent is altijd leuk.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 12:43

Eigenlijk aan twee dingen..

Dat ik net zowat van de trap val omdat ik mijn cosplay hakken aan het inlopen ben.
En dat de track&trace zegt dat mijn pakketje er is, maar er dus 0,0 pakketje in de brievenbus zit, maar ook geen papiertje van 'Goh, hij is daar en daar..'