Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kirja schreef:Zojuist de volgende reactie ontvangen, dit maakt me echt boos:
Uit fatsoen stuur ik je een e-mail terug, maar ik heb ze met twee hele ritsen opgestuurd naar je, de laarzen zijn gebruikt en je hebt er ook erg weinig voor betaald, je kunt niet verwachten dat je dan perfecte laarzen ontvangt, als je dat wel wilt, zul je ze in de winkel nieuw moeten kopen. Het blijft marktplaats. Dat is een handel site, ik doe niet aan garantie of terug koop. Het gaat hier om een paar tientjes die jij hebt uitgegeven, je kan daarvoor geen splinter nieuwe merk laarzen kopen.
joyce_eddy schreef:Ik heb weer kansloze reacties voor mijn winterdekena die splinter nieuw Zijn! Zucht!!
Wel 1 verkocht via bokt die bood normaal en is super goed en snel verlopen dus normale mensen zijn er wel! Vermoeiend die sneue mensen die denken nieuwe dekens voor 10 a 20 euro over te kunnen nemen! Ik vraag al biet de nieuwprijzen die ik zelf heb betaald
xx_Lyzet schreef:joyce_eddy schreef:Ik heb weer kansloze reacties voor mijn winterdekena die splinter nieuw Zijn! Zucht!!
Wel 1 verkocht via bokt die bood normaal en is super goed en snel verlopen dus normale mensen zijn er wel! Vermoeiend die sneue mensen die denken nieuwe dekens voor 10 a 20 euro over te kunnen nemen! Ik vraag al biet de nieuwprijzen die ik zelf heb betaald
Echt he... hier ook eentje die denkt dat mijn 300 grams deken 1.5 maand dus eigenlijk gewoon nog nieuw helenaal waterdicht en al voor 5 euro weg mag... eeeeeh wat denk je zelf?
Zoe_97 schreef:ik vind die bieding bij jouw deken niet zo raar. (net even in je ad gepiekt). Je eigen deken is een erg donkere foto wat vaak duid op gebreken willen verbergen (ik zeg niet dat jij dat doet). Het zou misschien helpen om buiten een foot te maken van het deken, waar je het volledig en de 2 zijden op ziet staan.
Janine1990 schreef:Zoe_97 schreef:ik vind die bieding bij jouw deken niet zo raar. (net even in je ad gepiekt). Je eigen deken is een erg donkere foto wat vaak duid op gebreken willen verbergen (ik zeg niet dat jij dat doet). Het zou misschien helpen om buiten een foot te maken van het deken, waar je het volledig en de 2 zijden op ziet staan.![]()
Ik denk dat je je scherm moet kalibreren... Ik zie geen donkere foto
Vientje schreef:Ik snap wel wat ze bedoelt bij het zien van jouw foto's. Ze zijn hier ook prima duidelijk, maar te ver weg en met te weinig "licht erop" om echt details te kunnen zien. Evt. scheurtjes en kwaliteit/staat van de gespen zie je er zo niet aan af. Ik ben daar ook altijd huiverig voor. Wat je evt zou kunnen doen is even de voorsluitingen van dichtbij op de foto zetten zodat je duidelijk kunt zien aan het gespwerk dat de deken echt weinig is gebruikt (geen roest oid). Dat illustreert al wat.
Neemt niet weg dat een bod van 5 euro bij een VP van 50 echt debiel isMaar ik kan me indenken dat mensen rond de 20-25 gaan zitten met deze foto's, ondanks dat op papier die deken de VP echt wel waard is.
Vientje schreef:Het "eerst zien, dan geloven" principe wat je op MP moet aanhouden?Ik vertrouw verkopers echt niet op hun blauwe oogjes. Zie alleen al de foto's van de eerder besproken laarzen: daar werd ook gezegd dat ze in goede staat waren... Foto's van details zie ik zelf als koper alleen maar als gedegen vooronderzoek. Helemaal uitsluiten kun je natuurlijk niks, maar een enkele relevante detailfoto is een kleine moeite die wellicht wel een hoop toevoegt.
Janine1990 schreef:Hahahah jaaa HTM, nuttige informatie. Koop je die toch lekker![]()
Wat zeuren zulke mensen dan...
HTM schreef:Janine1990 schreef:Hahahah jaaa HTM, nuttige informatie. Koop je die toch lekker![]()
Wat zeuren zulke mensen dan...
Tis dat het verhaal me aanspreekt, anders had ik er niet zo veel moeite in gestoken.
Volgens mij wil ze gewoon dat je langskomt, maar ga niet eff ruim 2 uur (enkele reis) in de auto zitten naar iets wat ik nog niet op de foto gezien heb.