Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

happypaardje

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 16:48

Whoeiii, dat ging ineens allemaal heel snel en soepel, ik heb een nieuwe lay-out! :):)
Ik ben er zelf helemaal blij mee, wat vinden jullie?
Zien jullie nog dingetjes die niet kloppen of er niet zo mooi uitzien?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 17:56

Het ziet er mooi uit! +:)+

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 18:08

Mooi!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 18:23

Ik vind hem erg mooi, happypaardje.

Leuke lakjes weer. Die krokodillenkleur is nog niet zo gek van een echte krok af.
connepon85 schreef:
Ik geloof er vooral in dat paarden gebaat zijn bij duidelijkheid en leiderschap. Ik kreeg bij deze manier een beetje het idee van: in de trailer, prima. Ren je er weer snel uit, ook prima. Maar misschien interpreteer ik het verkeerd hoor en zoals gezegd, er is niet één goede methode.

Heel erg bedankt voor je feedback. Ik kan me helemaal vinden in wat je zegt en dat het van de video misschien niet lijkt op duidelijkheid en leiderschap.
Ik vraag wel degelijk wat van haar, maar mijn hulpen zijn klein en mijn vraag is subtiel. Ze is erg bang en daarom dwing ik haar niet in de trailer te blijven.

Ik hou niet van "floading" (het dier zo met het angstige ding overstelpen dat ie het opgeeft, hetzelfde is een persoon die bang is voor spinnen in een glazen bak stoppen en 20 tarantula's erbij instoppen en de deksel dichtdoen en "wachten" tot de angst over is). Vertrouwen komt te voet en gaat te paard.

Dus ja ze mag er wel uit, want ik kan haar toch niet binnen houden. ;) Als ik haar tegen probeer te houden en ze rent dan toch achteruit, dan leer ik haar juist dat ze tegen druk van het halster, de ketting achter haar kont ed in te gaan en dat ze dan wel los komt. Dat wil ik haar absoluut niet leren. Dan heb ik daar later veel last van. Ik wil haar in mijn eentje kunnen laden en ik wil dat ze er zelf in gaat. Dat zijn mijn 2 prioriteiten.

Mijn definitie van leiderschap is: duidelijke opdrachten en vertrouwen geven en het de 'volgeling' zélf laten doen.

Nogmaals ik ben heel blij dat je feedback geeft, want ik zit soms zo in mijn eigen niche dat ik vergeet hoe het voor anderen er kan uit zien.

Mijn blog van vandaag: 5 Simple things to improve your horses life

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 18:27

Dankjulliewel! :)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 18:39

Mooi hoor Happypaardje!

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 22:30

Hoi, ik ben er weer! Heel erg bedankt voor het medeleven dat waardeer ik heel erg. Afgelopen zaterdag is mijn oma begraven en het was een mooie uitvaart. Ik heb er inmiddels vrede mee, ze was al 93.

Ik zal morgen proberen om alles bij te lezen, jullie zijn inmiddels vijf pagina's verder :D .

Vandaag heb ik een blogpost over huidverzorging. Na je dertigste is het namelijk nodig om kritischer naar huidverzorging te kijken dan daarvoor. Vandaag leggen ik uit hoe, wat en waarom en deel ik persoonlijke tips. http://beautyfanatic.nl/huidverzorging- ... -verschil/

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 09:23

Mijn inspiratie is weer helemaal terug, en zeker nu ik mijn vakantie voor september heb geboekt :):) Hoera, Amerika!

Vanavond moet ik ook voor de eerste keer aan een universiteit gaan spreken over mijn blog en seksisme en alles wat er de afgelopen dagen is gebeurd. Heb er best veel zin in :D Al had ik misschien beter wat visitekaartjes gemaakt, maar goed, daar is het nu te laat voor.

93 is een erg mooie leeftijd, Conchita. Fijn dat het een mooie uitvaart was :)

Inge, je nieuwe theme ziet er leuk uit! Alles heeft netjes een plaats zonder te overweldigend te zijn en het past ook bij de inhoud van je blog :j Je nieuwe aanpak klinkt goed, trouwens. Ik ben sowieso een fan van minder maar beter posten. Ben benieuwd naar waarover je nog gaat schrijven!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 09:29

Ahhh superleuk! I <3 NY! Alleen wordt mijn vakantie dit jaar toevallig wel IJsland :D.

Inderdaad een érg mooie leeftijd Conchita, maar toch blijven zulke gebeurtenissen verdrietig.

Petropolitan

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 10:07

@Yasmine: Wat grappig zeg! Ik bekijk nu net jou blog en jij was aangeraden bij onze Noorderlijke bloggersmeeting vorige week. Het wereldje is maar klein. :Y)

En wat gaaf dat je mag spreken op de universiteit over je blog en seksisme! Veel plezier en succes! :)

Mijn visitekaartjes moeten vandaag binnen komen, dat voelt toch wel profi hoor. -:)

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 10:15

Ha Mara, ik ben gister uitgenodigd om me aan te sluiten bij die groep! Helaas dus net te laat voor de meeting, maar hopelijk ben ik er bij de volgende wel bij. :)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 10:17

Ha, wat leuk Imre! Wordt het zometeen nog een bloggers annex bokt meeting ook. :P

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 13:05

Yasmine schreef:
Mijn inspiratie is weer helemaal terug, en zeker nu ik mijn vakantie voor september heb geboekt :):) Hoera, Amerika!

Vanavond moet ik ook voor de eerste keer aan een universiteit gaan spreken over mijn blog en seksisme en alles wat er de afgelopen dagen is gebeurd. Heb er best veel zin in :D Al had ik misschien beter wat visitekaartjes gemaakt, maar goed, daar is het nu te laat voor.

93 is een erg mooie leeftijd, Conchita. Fijn dat het een mooie uitvaart was :)

Inge, je nieuwe theme ziet er leuk uit! Alles heeft netjes een plaats zonder te overweldigend te zijn en het past ook bij de inhoud van je blog :j Je nieuwe aanpak klinkt goed, trouwens. Ik ben sowieso een fan van minder maar beter posten. Ben benieuwd naar waarover je nog gaat schrijven!

Dankjewel! :)

Ook al ga je "toch maar weer" naar Amerika, wel supertof. Je klinkt er ook zo enthousiast over in je post! :D

Oh, en heel veel succes vanavond. Geniet er van! Laat je hier even weten hoe het ging? :)

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 14:18

Ziet er mooi uit Happypaardje!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 15:31

Gaaf Yasmine, had ook al op je blog gereageerd!

Bij mij vandaag de Blogspiratie Tag

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 16:59

Supernetjes Inge!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 06:43

Ik ben pas (weer) 3,5 maand aan het bloggen. Slechts met 2x per week maar ik heb nu al mijn records met maart 2015 gebroken! *\o/* Ik heb meer bezoekers dan in 2010 toen ik begon en 56 posts had en nu in 2015 in totaal 28 posts.

Ik heb ook zo ontzettend veel landen nu ik in het Engels blog. Bezoekers uit 61 verschillende landen om precies te zijn. :wow:

Ik kan niet wachten om mijn statjes van december 2015 te zien als ik 2x per week blijf bloggen in het Engels.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 08:02

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 08:40

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 08:49

Dat vind ik ook zo leuk aan bloggen in het Engels, al die verschillende landen die je blog bezoeken :D

Vind je nieuwe lay out echt super Happypaardje!
Lekker opgefrist, maar nog wel dezelfde stijl als je oude lay out.
Erg mooi.

Vandaag een lakje waar ik niet zo enthousiast over ben: Pop the trunk

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 08:56

@happypaardje: ik vind de foto van jou zo mooi, op jouw blog!

@Imre: herkenbaar. Nu wij in Canada wonen kopen we geen diepvries/magnetron/kant-en-klaar/pakjes/zakjes meer. Is een hele omschakeling, maar zoveel gezonder. Pizza is ook veel lekkerder op een simpel pita broodje en zelf belegd.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 08:59

@Dnt: die lak heb ik hier ook in de winkel gezien en bijna gekocht. Ik zit in het "oranje commitee" zeg maar, voor de organisatie van Koningsdag en het is onwijs lastig om -wat-dan-ook-maar in het oranje te vinden dus ik zat al naar die lak te kijken. Drie laagjes? Neuh, niet voor deze moeder-met-kleuter. LOL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 09:04

Ik zou hem skippen, er zijn echt fijnere oranje lakken te krijgen.

Als je access hebt tot Wet n Wild zou ik daar een oranje creme van kiezen.

In hun Wild shine lijn hebben ze eentje die Nuclear War heet en die heel mooi is.
Wat ik gehoord heb lakt hij fijn, 2 laagjes en hij is maar 0,99 of 1,99.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 09:09

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 09:19

Leuk!

Zo, ik word gek van die "smileys" vandaag, haha!

Hoop dat jullie je bokt sensuur uit hebben staan, zo niet: dan ben ik érg nieuwsgierig wat-ie ervan maakt _O-
Dragon banketstaaf