Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
chanicha schreef:Knap hoor Marocje, als er iemand tegen me schreeuwt ga ik helemaal uit mijn plaat
Telpeva schreef:Dag 2 van mijn 'huisarrest' en ik word er zo chagrijnig van. Gisteren zou een timmerman langskomen, die kwam niet opdagen. Vandaag zou een elektricien langs moeten komen maar ik zie nog altijd niks. Wat een vervelend takke bedrijf.
En ja dit is nog steeds van de renovatie van mijn huis, van de week was de oplevering en daar kwam uit dat er nog dingen gedaan moeten worden. De afspraak was dat dat gisteren en vandaag zou gaan gebeuren... Nou, kom langs dan als je een afspraak maakt, verdoe mij tijd niet.
Ze hebben vandaag nog een uur voordat hun werkdag erop zit, ik geloof het niet dat er nog iemand langs gaat komen.
2 dagen thuis gezeten voor die lui, voor Jan met de korte achternaam.

Telpeva schreef:Dag 2 van mijn 'huisarrest' en ik word er zo chagrijnig van. Gisteren zou een timmerman langskomen, die kwam niet opdagen. Vandaag zou een elektricien langs moeten komen maar ik zie nog altijd niks. Wat een vervelend takke bedrijf.
En ja dit is nog steeds van de renovatie van mijn huis, van de week was de oplevering en daar kwam uit dat er nog dingen gedaan moeten worden. De afspraak was dat dat gisteren en vandaag zou gaan gebeuren... Nou, kom langs dan als je een afspraak maakt, verdoe mij tijd niet.
Ze hebben vandaag nog een uur voordat hun werkdag erop zit, ik geloof het niet dat er nog iemand langs gaat komen.
2 dagen thuis gezeten voor die lui, voor Jan met de korte achternaam.

_San87_ schreef:Ik ben op zoek naar een elektrische fiets en ik heb keuzestress.
Ik wil het liefst een transportfiets, maar is dat ook handig? Welk merk is goed, is goedkoop duurkoop, accu in het frame, niet in het frame, welk bereik is genoeg, questions questions.
transportmodel met MIK-bevestigingssysteem (heel fijn voor een eventuele mand of fietstassen, die klik je dan zo weer los), stuurslot, Bosch middenmotor, 7 versnellingen, kleurendisplay en met de flow-app kun je je standen aanpassen (eco, tour, tour+, sport etc). Lekker breed zadel dus fijn voor damesbillen en hij is ook nog eens leuk om te zien. En een dubbele standaard, ik vind dat ook heel fijn.Roodvos schreef:Hoe vaak denk je/wil je de fiets gaan gebruiken?
Ik heb ca. 5 jaar geleden een e-bike gekocht bij de Lidl. Dat is een prima fiets, zeker voor wat ik er mee doe (de afgelopen 1,5-2 jaar helemaal niets).
Dus als het is om uit te proberen of het je bevalt en of je er werkelijk meer mee gaat fietsen, zou ik eerst een budgetmodel kopen. Dan weet je ook wat je wel/niet bevalt. En kan je daarna altijd nog de fiets op Marktplaats zetten en een duurder model kopen waarbij je precies weet wat je nodig hebt.
xPabloBokt schreef:_San87_ schreef:Ik ben op zoek naar een elektrische fiets en ik heb keuzestress.
Ik wil het liefst een transportfiets, maar is dat ook handig? Welk merk is goed, is goedkoop duurkoop, accu in het frame, niet in het frame, welk bereik is genoeg, questions questions.
Ik heb een Gazelle Miss Grace C7 en ben daar heel tevreden mee
Voor €500-600 via Marktplaats en dat is een prima fiets
_San87_ schreef:Ik ben op zoek naar een elektrische fiets en ik heb keuzestress.