Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:38

Marocje hopelijk is het nu opgelost. Goed dat je zo rustig ben gebleven.

Zebrastreep het is ook niet leuk om nee te moeten zeggen.
Maar denk aan jezelf. Jij ben belangrijk.

Chou hoe is je tentamen gegaan?

chanicha
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:00

Knap hoor Marocje, als er iemand tegen me schreeuwt ga ik helemaal uit mijn plaat O:)

chanicha
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:05

Ze zijn van de woningbouw hier want ik krijg een nieuw aanrechtblad, man man en maar in en uit lopen en alle deuren open ~~}>

Marocje
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:09

chanicha schreef:
Knap hoor Marocje, als er iemand tegen me schreeuwt ga ik helemaal uit mijn plaat O:)

Ja, heel gemeen van mij wellicht maar juist doordat ik zo rustig bleef werd zij alleen maar bozer. Toen ze begon met “die poedersuiker ook!” was ik er idd klaar mee, blockte haar en zei dat ik met haar man in gesprek was. Kan ze tieren, maar dat doet ze dan tegen een muur :')

Sorry maar dan geef ik je echt ff het gevoel dat ik je als een kleuter moet behandelen. Op die manier sprak ze naderhand ook tegen me trouwens (alsof ik de strenge juf was waarbij de kleuter weer in een goed blaadje probeerde te komen :Y)

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:03

_San87_ schreef:
chanicha schreef:
San heeft het geen nut om naar België te rijden?
Of naar Spanje dan rij ik wel mee :))
[ Afbeelding ]

Ik woon in Rhenen, dus helaas. Naar Duitsland is wel een optie. Dat zou dan een combinatie met boodschappen worden oid.

Ik werk in Rhenen !

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:05

Mijn ergernis is nu, ik heb een paar maanden geleden van Dierenkliniek veranderd,
en krijg nu ineens 2 sms'jes en 2 mails binnen van mijn oude Dierenkliniek.

En heb al zo'n hekel aan bellen...

(25-02 heb ik deze aanmelding gedaan)

_Jody_
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:10

Aangezien je frustratie ergeren bij jullie zo hielp, probeer ik het ook ff.

2 maand geleden van hondenschool veranderd en zit nog niet in de groepsapp, maar geen probleem dacht ik. Kwam vorige week op les aan en was wat vroeg dus ff in de auto gewacht en ging ik naar binnen, bleek er geen les te zijn. Wat raar, heb geen appje gehad. Mijn frustratie geuit en de betreffende instructrice zou het doorgeven. Je raad het al, de hele week niks meer gehoord. Misschien dat ze het mondeling wou bespreken tijdens de les ofzo, geen idee. Maar had op een appje gehoopt, aangezien ik niet altijd zo mondig ben/kan zijn en bij appje kan ik er altijd ff over nadenken voordat ik reageer.

Nou had ik gisteren om 20.55 een appje gestuurd of er vanavond wel les is, maar tot nu geen appje gehad of uberhoud gelezen

Sterre98

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:16

Ik ga ook klagen want dat helpt. Ik zou in 14:00 gebeld worden door t ziekenhuis. Nadat ik nadrukkelijk heb aangegeven dat ik alleen op maandag telefonisch bereikbaar ben ivm werk. Heb gelukkig vrij kunnen krijgen, maar raad eens wie er geen telefoontje heeft gehad nog?

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:34

Spierpijnnn

Telpeva
Moderator Algemeen
Bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:53

Dag 2 van mijn 'huisarrest' en ik word er zo chagrijnig van. Gisteren zou een timmerman langskomen, die kwam niet opdagen. Vandaag zou een elektricien langs moeten komen maar ik zie nog altijd niks. Wat een vervelend takke bedrijf.
En ja dit is nog steeds van de renovatie van mijn huis, van de week was de oplevering en daar kwam uit dat er nog dingen gedaan moeten worden. De afspraak was dat dat gisteren en vandaag zou gaan gebeuren... Nou, kom langs dan als je een afspraak maakt, verdoe mij tijd niet.
Ze hebben vandaag nog een uur voordat hun werkdag erop zit, ik geloof het niet dat er nog iemand langs gaat komen.

2 dagen thuis gezeten voor die lui, voor Jan met de korte achternaam.
⚠️ Telpeva kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.

Tancreda4
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:55

Mijzelf. Dat ik zo lomp ben. Nieuwe bel die ik op m'n deurpost wilde schroeven maa daarvoor moest de achterkant eraf. Dat ging nogal rot. Uiteindelijk gelukt maar uiteraard gesloopt dus nu moet m'n bel aan t achterkantje geplakt worden....

En nog een x aan mijzelf. De waterfontein van mn kat deed het niet meer. Dus nieuwe gekocht. Lees ik de gebruiksaanwijzing om hem aan te sluiten, zie ik 'probleem oplossen' en dat ik de oude misschien moet ontkalken. Dat gedaan. En ja hoor, werkt weer als een zonnetje. Voor niets een nieuwe gekocht }:0

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:02

kan je de nieuwe niet terugbrengen Tancreda?

mijn ergernis, paaseitjes.. ik was zo goed bezig, al ruim 10 kg kwijt.. en dan toch een half zakje paaseitjes opvreten. stom :(

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:13

Het zou extreem koud hebben na een uurtje chillen op bed.
Ik heb echt alleen even gelegen/gerust dus niet geslapen.
Maar nu heb ik het zo bizar koud

Marcella
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:13

Telpeva schreef:
Dag 2 van mijn 'huisarrest' en ik word er zo chagrijnig van. Gisteren zou een timmerman langskomen, die kwam niet opdagen. Vandaag zou een elektricien langs moeten komen maar ik zie nog altijd niks. Wat een vervelend takke bedrijf.
En ja dit is nog steeds van de renovatie van mijn huis, van de week was de oplevering en daar kwam uit dat er nog dingen gedaan moeten worden. De afspraak was dat dat gisteren en vandaag zou gaan gebeuren... Nou, kom langs dan als je een afspraak maakt, verdoe mij tijd niet.
Ze hebben vandaag nog een uur voordat hun werkdag erop zit, ik geloof het niet dat er nog iemand langs gaat komen.

:(:)

Waardeloos.

pjer
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:17

Laatste stuk hout voor iets gebruiken en dan met het schuren de puntjes van het object eraf breken. :(
Nu nog net een ander stukje gevonden van de juiste maat maar 1mm dikker, dat moet dan maar. Nu ultra voorzichtig schuren.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:54

Dat ik geestelijk nog moe ben, en dat na 2 dagen werken...
Wat lichamelijk en geestelijk vermoeiend was.

Morgen moet ik eigenlijk ook werken, en dan vannacht weer aan een halve slaappil.. -O-

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:17

Telpeva schreef:

Alweer? Wat balen zeg.
Is het niet een idee dat ze je een sms sturen of bellen wanneer ze die dag komen?
Ik bedoel dan op de manier van: ik ben onderweg of iets in die trant.
Dan kan je gewoon eventueel een blokje om.

Dit zou ik zelf ook super frustrerend vinden en heb om die reden ook wel eens bedrijven genegeerd omdat er geen afspraken mee te maken viel. In jouw geval nu niet handig, maar ik herken het gevoel. :(:)

Mijn spieren zijn moe van te lang stil staan denk ik, dat is het enige wat ik gedaan heb.xD
Laatst bijgewerkt door xSagan op Vandaag, 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:18

hahahatsjoe schreef:
_San87_ schreef:

Ik woon in Rhenen, dus helaas. Naar Duitsland is wel een optie. Dat zou dan een combinatie met boodschappen worden oid.

Ik werk in Rhenen !

Ik ook!

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:23

Ik ben op zoek naar een elektrische fiets en ik heb keuzestress.

Ik wil het liefst een transportfiets, maar is dat ook handig? Welk merk is goed, is goedkoop duurkoop, accu in het frame, niet in het frame, welk bereik is genoeg, questions questions.

Roodvos
Bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:45

Hoe vaak denk je/wil je de fiets gaan gebruiken?

Ik heb ca. 5 jaar geleden een e-bike gekocht bij de Lidl. Dat is een prima fiets, zeker voor wat ik er mee doe (de afgelopen 1,5-2 jaar helemaal niets).

Dus als het is om uit te proberen of het je bevalt en of je er werkelijk meer mee gaat fietsen, zou ik eerst een budgetmodel kopen. Dan weet je ook wat je wel/niet bevalt. En kan je daarna altijd nog de fiets op Marktplaats zetten en een duurder model kopen waarbij je precies weet wat je nodig hebt.
⚠️ Roodvos kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 18:20

_San87_ schreef:

Ik wil het liefst een transportfiets, maar is dat ook handig? Welk merk is goed, is goedkoop duurkoop, accu in het frame, niet in het frame, welk bereik is genoeg, questions questions.

Ik heb een Gazelle Miss Grace C7 en ben daar heel tevreden mee :) transportmodel met MIK-bevestigingssysteem (heel fijn voor een eventuele mand of fietstassen, die klik je dan zo weer los), stuurslot, Bosch middenmotor, 7 versnellingen, kleurendisplay en met de flow-app kun je je standen aanpassen (eco, tour, tour+, sport etc). Lekker breed zadel dus fijn voor damesbillen en hij is ook nog eens leuk om te zien. En een dubbele standaard, ik vind dat ook heel fijn.

In Waalwijk is van Gazelle ook een groot e-bike testcenter, daar kun je zo goed als alle modellen uitproberen. In Dieren zit er ook nog een zie ik, dat is voor jou dichterbij. Maar weet niet of ze daar ook alles hebben.

Marcella
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:24

Heb ook ooit zitten kijken voor een e-bike alleen niet veel keus als je al maximaal uitkom op framemaat 43. _O-

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:24

Roodvos schreef:
Hoe vaak denk je/wil je de fiets gaan gebruiken?

Ik heb ca. 5 jaar geleden een e-bike gekocht bij de Lidl. Dat is een prima fiets, zeker voor wat ik er mee doe (de afgelopen 1,5-2 jaar helemaal niets).

Dus als het is om uit te proberen of het je bevalt en of je er werkelijk meer mee gaat fietsen, zou ik eerst een budgetmodel kopen. Dan weet je ook wat je wel/niet bevalt. En kan je daarna altijd nog de fiets op Marktplaats zetten en een duurder model kopen waarbij je precies weet wat je nodig hebt.

Voor het dagelijkse woon-werkverkeer. Dus veel gebruik. Ik wil ook gewoon een goede fiets.

xPabloBokt schreef:
_San87_ schreef:

Ik heb een Gazelle Miss Grace C7 en ben daar heel tevreden mee :)

Die heb ik o.a. op mijn lijstje staan, hij is wel duur.

2e hands kopen durf ik niet echt aan...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:29

Wij hebben laatst een tweedehands e-bike moeten kopen omdat de andere gestolen was -O- Voor €500-600 via Marktplaats en dat is een prima fiets :j

Het loont soms ook om over de grens te kijken.

Mijn ergernis? Thuis komen met tassen vol boodschappen en eerst de kat kunnen wassen ^)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:32

_San87_ schreef:

Ik heb de cortina E- U4 transport. Ik hem al 6 of 7 jaar en ik ben er nog steeds heel tevreden mee.

Ik erger me eraan dat er een paard in mijn verenigingsles zit, waar mijn paard zich helemaal aan opvreet. De ruiter is zwanger, dus zij komt niet meer. Vorige week hierdoor een eindelijk weer een fijne les kunnen rijden. Nu wordt die ruiter tijdelijk vervang door iemand anders en nu ben ik bang dat het wel met datzelfde paard is...