Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:54

20 euro op mijn rekening gestort van mollie payments en zou niet weten waarvoor het is.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:02

Snoraly schreef:
Bellatrix schreef:
Heb je er maar zo weinig? :oo

Dit jaar helaas wel, stage is in februari begonnen en 1 juli in dienst gegaan. Tijdens mijn stage geen enkele vrije dag gehad :')

@Josien Ja precies dat, mijn energielevel ligt al laag en dan heb ik niet eens kinderen.

Kan je niet het gesprek aangaan? Dan zullen ze toch ook wel inzien dat vakantiedagen goed en gezond zijn. En dat je dan productiever bent? :o

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:15

Snoraly schreef:
Bellatrix schreef:
Heb je er maar zo weinig? :oo

Dit jaar helaas wel, stage is in februari begonnen en 1 juli in dienst gegaan. Tijdens mijn stage geen enkele vrije dag gehad :')

@Josien Ja precies dat, mijn energielevel ligt al laag en dan heb ik niet eens kinderen.

Dit had ik idd ook toen ik van uitzendkracht naar vast contract bij bedrijf zelf ging. :')

Over kinderen gesproken, ik moest de mijne net ophalen van de opvang omdat die ziek zou zijn en koorts zou hebben. Wat mijn trouwens vandaag echt niet uitkwam, want ik had EHBO herhaling... Meet ik thuis zijn temperatuur heeft die helemaal geen koorts en hij wou ook meteen op zijn loopfiets door het huis scheuren. Dus zo ziek is die ook niet..

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:21

Ik ben vanaf 25 aug dit jaar ook van uitzend contract naar vast contract bij het bedrijf gegaan maar ik had het hele voorgaande jaar nog gewoon vrije dagen van het uitzend bureau. Nu ik vast zit kreeg ik nog een x aantal vrije dagen voor de maanden die nog kwamen in dit jaar. Ik had 55 uur gekregen en daar was de 2 weken kerstvakantie al af. Dus ik red het prima nog dit jaar.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:25

Ik heb officieel maar vier weken vakantie. Maar dat is meer een suggestie zeg maar. :P

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:33

Ik heb officieel 5 weken, maar niemand houdt dat bij. Alle feestdagen zijn volgens de CAO ook vrije dagen, dus dat scheelt ook weer. Met alle overuren kom ik op veel meer uren uit. Ik hou het zelf goed bij en neem de tijd wanneer dat pas of nodig is.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:36

Donderdag hebben we een speciale dag en daarom willen we ergens gaan lunchen. Maar verder dan een kop tomatensoep, brood, salade of een uitsmuiter kom je hier in NL echt niet he voor de lunch. Waren we maar in Italië....

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:46

Bloodymary schreef:
Donderdag hebben we een speciale dag en daarom willen we ergens gaan lunchen. Maar verder dan een kop tomatensoep, brood, salade of een uitsmuiter kom je hier in NL echt niet he voor de lunch. Waren we maar in Italië....

Ik ga heel vaak lunchen, maar eet zelden een kop soep en een uitsmijter hoor :D

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:48

Josien_ schreef:
Bloodymary schreef:

Oh, nou ben ik benieuwd. Ik zie alleen maar van die standaard lunchgerechten overal. Ja of een hamburger.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:54

Ik zie ook vaak carpaccio salade op de kaart staan, vind ik altijd erg lekker en neem ik vaak. Soms kan je ook gewoon saté met friet kiezen ofzo.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:55

Ja, misschien ben ik wel te veeleisend. Vind die dingen ook al te gewoon en eet ik te vaak. Wil gewoon iets aparts, maar dat is alleen tijdens dinertijd. En in het buitenland.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:57

Waar zoek je iets Bloodymary?

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:02

Foaly schreef:
Waar zoek je iets Bloodymary?

Regio Nederweert-Someren-Heeze.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:05

Ai, daar ben ik niet bekend. Maar ik zou dan haast zeggen, ga de grens over en kijk wat je daar kunt vinden _O-

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:07

Hahaha, goede tip!

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:12

Josien_ schreef:
Bloodymary schreef:

Ik ga zelden lunchen, maar eet heel vaak een kop soep en een uitsmijter :+

Blijf een beetje ziekjes. Zere keel, rillerig. Straks maar even langs de super voor verse sinaasappelsap en kippensoep.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17 min geleden

Bloodymary schreef:
Oh, nou ben ik benieuwd. Ik zie alleen maar van die standaard lunchgerechten overal. Ja of een hamburger.

Haha, jij wilt een drie gangen lunch?
Daarvoor moet je in NL vaak wel naar een iets duurder segment.
Bij de standaard lunch tentjes moet je vaak wel iets meer zoeken om lekkere pasta's, broodjes, salades of vlees te kunnen eten.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15 min geleden

DHL heeft mij gemist. Toch gek dat ik op dat tijdstip thuis in bed lag en mijn bel niet gehoord heb. Dat is een bel waarvan ik meteen rechtop spring dus niet te missen :+

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12 min geleden

Auto van paps is total loss... Zo leuk van die onverantwoorde jongens en verzekeringen waarmee je met uitgekeerde bedrag geen vergelijkbare auto kan kopen.

Zit echt voor een bizar hoog bedrag schade aan....

En dpd die geen bericht geeft hoe laat ze komen, vervolgens kwamen ze precies toen ik weg was, maar geen pakket te vinden. In de app staat bij mij bezorgd, bij tracking bij de buren maar niet welke buren......
Met mijn geluk ligt het bij de vreselijke mensen die ik echt ontwijk als ik de kans heb en die mij niet eens gedag kunnen zeggen en waar ik echt hele nare ervaringen mee heb tot politie moeten bellen met spoed aan toe. Zij pakken vaker pakketten aan, maar echt als je zo kinderachtig en achterbaks bent zeg dan gewoon nee. Ik wil niet bij jullie langs moeten komen. Ik weiger pakketten van hen wel namelijk. :+

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 9 min geleden

Waardeloos is dat MWM, zit je lekker met een flinke kostenpost door toedoen van een ander. Hoe gaat het met je vader?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 4 min geleden

Die heeft gelukkig nergens last van gekregen. Of niet erger als normaal en paar dingen waarvan hij niet weet of het door ongeluk komt of gewoon normaal. Want hij had bijvoorbeeld al last van beide heupen, 1 is versleten en 1 is al vervangen maar dat is mislukt tijdens de operatie (spieren en zenuwen beschadigd en geen volledig herstel meer mogelijk), ook altijd al last van rug omdat hij geen tussenwervelschijven meer heeft. Dus pijn heeft hij elke dag wel. Hij heeft net zo'n slecht lijf als ik heb :') maar hij heeft geen nieuwe dingen gemerkt en wij waren bang voor whiplash ofzo maar dat gelukkig niet.

Alleen dus de ziekte erin mbt het geld en de auto idd. Hij had hier nog aantal jaar in door willen rijden en dan zijn allerlaatste auto kopen. En we hebben allemaal laatste jaren flinke pech gehad, dus financieel ook even een domper nu.