Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Snoraly schreef:Bellatrix schreef:Heb je er maar zo weinig?
Dit jaar helaas wel, stage is in februari begonnen en 1 juli in dienst gegaan. Tijdens mijn stage geen enkele vrije dag gehad
@Josien Ja precies dat, mijn energielevel ligt al laag en dan heb ik niet eens kinderen.
Snoraly schreef:Bellatrix schreef:Heb je er maar zo weinig?
Dit jaar helaas wel, stage is in februari begonnen en 1 juli in dienst gegaan. Tijdens mijn stage geen enkele vrije dag gehad
@Josien Ja precies dat, mijn energielevel ligt al laag en dan heb ik niet eens kinderen.
Bloodymary schreef:Donderdag hebben we een speciale dag en daarom willen we ergens gaan lunchen. Maar verder dan een kop tomatensoep, brood, salade of een uitsmuiter kom je hier in NL echt niet he voor de lunch. Waren we maar in Italië....
Josien_ schreef:Bloodymary schreef:Donderdag hebben we een speciale dag en daarom willen we ergens gaan lunchen. Maar verder dan een kop tomatensoep, brood, salade of een uitsmuiter kom je hier in NL echt niet he voor de lunch. Waren we maar in Italië....
Ik ga heel vaak lunchen, maar eet zelden een kop soep en een uitsmijter hoor
Josien_ schreef:Bloodymary schreef:Donderdag hebben we een speciale dag en daarom willen we ergens gaan lunchen. Maar verder dan een kop tomatensoep, brood, salade of een uitsmuiter kom je hier in NL echt niet he voor de lunch. Waren we maar in Italië....
Ik ga heel vaak lunchen, maar eet zelden een kop soep en een uitsmijter hoor
Bloodymary schreef:Oh, nou ben ik benieuwd. Ik zie alleen maar van die standaard lunchgerechten overal. Ja of een hamburger.
maar hij heeft geen nieuwe dingen gemerkt en wij waren bang voor whiplash ofzo maar dat gelukkig niet.