Gelukkig van m'n pa, die heeft er twee.

En dan ben je het huis van je ouders aan het leegruimen en dan denk je: "Goh, die gingen ook niet vaak de lege flessen wegbrengen." Het kan nog erger:

En dan tegen ons zeggen dat wij de rotzooimakers zijn in huis

Die kritiek op de kleine zeemeermin vind ik echt de ergernis van de week. Net of het voor het eerst is dat teksten van disney nummers worden aangepast. Daarbij zijn die films altijd een medium geweest om kinderen bepaalde normen en waarden te leren. Kromme gedoe ook, eerst loopt men te zeiken over de lentekriebels week dat het niet verder moet gaan dan consent en dat dat het hele jaar door aan bod moet komen. Vervolgens wordt er een halve zin aangepast in een liedje juist om consent aan te kaarten, staan we weer op ons achterste benen.
Het zijn trouwens braids geen dreadlocks. Vooral met braids hadden ze heel goed de kant op kunnen gaan van de haarkleur in de animatie, maar ik ga ervan uit dat ze een live action realistisch willen maken. De CGI van disney kan wat mij betreft niet slecht genoeg eruit zien. De medewerkers die daar voor verantwoordelijk zijn hebben niet de beste arbeidsvoorwaarden zegmaar.