Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:50

Marocje schreef:
Hmm, dat lijkt mij niet: vroeger was het juist veel normaler dat een vrouw er voor de man was. Man werkte buitenshuis en zorgde voor het inkomen, vrouw voor hem, het huis en de kinderen.

In al die jaren is dat steeds meer gelijk getrokken, maar er zitten nog mensen tussen die nog die ouderwetse gedachte hebben. Vermoed wel dat dit door de komst van social media veel zichtbaarder is.

Pien verwoord het goed. Er is een groep die terug wil naar het conservatisme. Je ziet het in Amerika ook gebeuren waar zelfs een vice president het liked dat iemand een uitspraak doet dat vrouwen niet meer mogen stemmen.

In NL zit er ook een groep mannen die aanhanger van Andrew Tate zijn en die groep is groter dan je denkt.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:52

Klopt Rainiri, in de mode is sinds enkele jaren het size zero weer populair. Helaas. Zullen we als vrouwen echt voor moeten vechten dat we niet weer daar naar toe gaan.

Sanne1977

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:21

Ik heb toch maar mijn Tinder aangezwengeld. Ben niet echt op zoek, maar onder het mom van de beste remedie om over een break up te komen, te gaan daten is.

De vorige ronde stond er eentje spontaan bij mijn huis als verassing, of ik even adres kon geven want volgens Tinder was hij nog maar 1 km verwijderd. Gelijk afgekapt en nog weken kreeg ik hele zieke songteksten toegestuurd.

Word niet blij van wat ik zie hoor… misschien ben ik te kritisch of nog teveel met mijn gedachten bij mijn ex FWB…

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:26

Hmmm ik zie er ook niks tussen, of heel sporadisch. Voelt echt een beetje als wegwerp..

Had voor de vakantie wel ff leuk contact, maar dat was ook verwaterd en vandaag appte ie weer. Maar veel komt er niet uit (beide kanten trouwens).

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:33

Ik denk dat mannen het verwarren met dat alles kan en mag en dus uitgesproken mag en kan worden en het respect daarmee uit het oog verliezen.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:59

Happy_Hippie schreef:
Wat fijn zeg! Dat is toch wel super lief als iemand dat doet <3
Nog een volgende date gepland?

capopjekop, wat leuk zeg dat het tot dusver zo goed verloopt!

Jester_, jeetje dat is wel erg heftig idd :')

Yonker, hahahaha ja grote rode vlag weg ermee

Hier nog een 2e date gehad en uiteindelijk nog een 3e maar na de eerste date gaf ik al duidelijk aan dat ik de eerste paar dates niet thuis af wilde spreken omdat ik me daar niet prettig bij voelde.
Maar toch continu elke x weer blijven vragen, ook zelf heel weinig intresse tonen maar vervolgens wel zeggen dat ik maar meer moet appen :')
Uiteindelijk na de 3e date heb ik gezegd dat het hem niet gaat worden, ik voel me bijna verplicht om bij hem thuis film te kijken en intiem te gaan doen.. Zei tie ja voor mij is het intieme gedeelte belangrijk om te weten of ik verlieft bent, dit vind ik heel gek je vind iemand leuk toch of niet?

Had al men twijfels, dus weg ermee :o

Verder kom ik de laatste dagen weinig leuks tegen en zo wel reageren ze niet, zit op Tinder en bumbel zijn er nog andere apps die okay zijn?
Had wel op Bumble nou 2x perongelijk een leuk iemand weg geswiped |o

Weg ermee inderdaad, wat een rare gast zeg, die is het dus eigenlijk maar om 1 ding te doen dan.

Jaaa, sterker nog, hij was zaterdag hier :') en gisteren, dus zo leuk was het wel haha.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:02

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:04

Ja ik volg die groep op instagram.

Na mijn laatste kerel waar ik 2 dates mee had gehad ben ik echt voorzichtig. Deze man werd helemaal dramatisch en bleef drammen om te bellen / praten want hij kon het geen plekje geven.

2 dates…. En helaas wist hij m’n adres. Hij heeft niks gedaan maar ben wel bang geweest.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:07

Het is natuurlijk van de zotte dat wij als vrouwen weer voorzichtig moeten zijn en dit gedrag moeten herkennen. Want het werkelijke probleem is toch echt die man. Maar toch wel handig om dit soort fases te weten om het te herkennen.

Maar merk aan mijn mannelijke collegaś dat ze echt geen benul hebben.

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:00

Oef wat een engerds zeg! Hadden jullie op basis van het chatcontact dan helemaal nog niet van dat soort signalen gezien en/of een voorgevoel?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 46 min geleden

Een aantal van die manipulatieve/controle punten herken ik wel in mijn ex. Ik ben niet voor niks al jaren single, flink muurtje opgetrokken en vind het heel eng om weer een verbinding aan te gaan, bang dat ik weer controle verlies.

Het gaat om dit stukje:
dicteren hoe hun partner zich moet kleden, wanneer ze het huis mogen verlaten, wat ze eten en met wie ze mogen omgaan.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 43 min geleden

Klinkt inderdaad bekend. Nooit meer in ieder geval.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 35 min geleden

Maar er zijn ook nog leuke en goede mannen!

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31 min geleden

Benzz schreef:
Maar er zijn ook nog leuke en goede mannen!

Nou precies dat!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27 min geleden

Tuurlijk zijn er heel veel goede mannen. Maar die toxische exemplaren leken in het begin ook goed en leuk te zijn en anders te zijn dan de meeste mannen op tinder. Dus het is niet gek dat je het vertrouwen in jezelf moet terug vinden en het vertrouwen in de mannen.

Je wilt nooit meer dezelfde fout maken. Het kost gewoon heel veel tijd om te helen na een toxische relatie. En ik snap goed dat je die rust niet zomaar overboord gooit met daten.

Ik merk ook dat het moeite kost om me echt helemaal open te stellen. Mijn date heeft allemaal groene vlaggen, maar toch knaagt er een stemmetje wat als dit ook manipulatie is.

Happy_Hippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 6 min geleden

Amandavd, wat leuk zeg dat klinkt als een goed vooruitzicht :):)

capopjekop, lastig is dat dat je toch door je verleden blijft vermoeden dat er een ‘adertje onder het gras’ zit.
Ik kan je geen advies geven maar laat ik het zo zeggen, wat heb je te verliezen nu?
Je kent m nog niet heel goed en als hij het niet is loopt er wel iemand anders ergens rond voor je!
Ik zou zeggen, blijf bij jezelf, hou je eigen tempo aan, leer elkaar kennen en ga op je onderbuikgevoel af :(:)

Misschien hadden die andere mannen al wel wat rode vlag signalen oid die je misschien niet (wilde) zien?