Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 09:42

Moet naar de tandarts. :')

Weet nu al hoe dat gaat: "je moet vaker tandenstokers gebruiken" *prikt in tandvlees* oh het bloed.. JA GEK HE. :')

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 10:19

Ik moet voor 8 mei een andere auto hebben en kan gewoon niets vinden wat ik wil -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 10:21

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 11:11

Captain schreef:

Weet nu al hoe dat gaat: "je moet vaker tandenstokers gebruiken" *prikt in tandvlees* oh het bloed.. JA GEK HE. :')

PRECIES _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 11:12

Het is koud op mijn werk. BRRRR!

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 11:13

Stress. Er stonden 3 dingen op mijn 'to do lijst, niveau lastig'. Zijn nu alle drie afgerond. Jeej! Maar de stress blijft nog wat nasudderen -O-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 11:22

Ik kan de postbode niet stalken die mijn pakketje aan boord heeft -O-
Het live vervolg systeem is uit -O-

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 12:02

Dat ik elke dag maar weer moet verzinnen wat ik ga eten.... Koken voor mezelf vind ik sws maar saai

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 12:19

LaPluche schreef:
Dat ik elke dag maar weer moet verzinnen wat ik ga eten.... Koken voor mezelf vind ik sws maar saai

Ik zou zeggen, vandaag kun je pilaf eten *\o/*

Hoe staat het ervoor met meneer kat?

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 12:28

Printer werkt niet |o

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 12:29

LaPluche schreef:

En in het weekend meerdere porties koken en de vriezer in? Hoef je het doordeweeks alleen maar op te warmen.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 12:30

Ik vind eten opwarmen echt jakiebah. Pasta kook ik nooit voor 2x, lang leve ooit eetproblemen te hebben gehad...

Mijn moeder belde dat ze Pasta Pesto gaat maken, of ik ook kwam **\O/**

Meneer de kat doet het op zich goed, hij kan zijn antibiotica af maken hier en dan wil de eigenaar dat ik hem weer op straat zet, want ze missen hem zo. :r
Hij is in ieder geval van de wormen en vlooien af en ik hoop dat ze hem laten helpen en dat ze zijn tanden laten doen. Maar ik ben er bang voor dat dat niet gaat gebeuren...

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 12:35

Dan is opnieuw opwarmen inderdaad wel een drempel ;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 12:36

LaPluche schreef:
Ik vind eten opwarmen echt jakiebah. Pasta kook ik nooit voor 2x, lang leve ooit eetproblemen te hebben gehad...

Mijn moeder belde dat ze Pasta Pesto gaat maken, of ik ook kwam **\O/**

Meneer de kat doet het op zich goed, hij kan zijn antibiotica af maken hier en dan wil de eigenaar dat ik hem weer op straat zet, want ze missen hem zo. :r
Hij is in ieder geval van de wormen en vlooien af en ik hoop dat ze hem laten helpen en dat ze zijn tanden laten doen. Maar ik ben er bang voor dat dat niet gaat gebeuren...

Wat?

Gewoon zeggen dat je m op straat zet en het niet doen. Zijn die eigenaren helemaal gestoord :'). Beest zag eruit alsof ie al jaren zwerft. Heb je ze de factuur van de dierenarts al gestuurd?

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 12:39

Wij gaan vanavond maar uit eten in het durp, ging eerder deze maand niet door dus ben zeer benieuwd :):)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 13:07

Ik zou ook eerst de gepeperde rekening van de da sturen.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 13:35

Ik zou de dierenartsrekening sturen (ik weet dat je niets/weinig betaald hebt) die voor de gemaakte kosten realistisch is. Dan zeggen dat je hem buiten zet zodra ze betaald hebben (incl voer, kattenbakspul en je brandstofkosten van bezoek dierenarts)... Wedden dat je niets meer hoort.....

Ik erger me aan een van onze katten. Gekomen in covid periode en zwaar gehecht aan mijn man. Nu die weer regelmatig een dag naar kantoor is en bijna alle avonden regelwerk op de voetbal heeft, is poes wat uit haar doen. Kinderen en ik zijn niet goed genoeg, aldus hare tuttigheid, dus ze is lastig, loopt krijsend op zoek naar de baas door het huis.... Wil tig keer door de deur toch naar de gang, terug naar de woonkamer, terug naar de gang etc.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 13:48

Aan de andere kant, La Pluche heft zelf die keuze gemaakt dat voor de kat te doen.
Ik denk dat de buurman het daar dan op gooit. Zo'n figuur lijkt het me wel.
En ik ben bang dat volgens de wet nog gelijk heeft ook.

Maar kattenluik/ raam open, denk dat hij steeds bij je binnen zit. Daar kun jij toch niets aan doen O:)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 14:07

Captain schreef:

Dat doet mijn tandarts niet meer nadat ik heb gezegd dat ik het niet doe en daar niks meer over wil horen. Ik heb dat in mijn dossier laten zetten om van dat gezeur af te zijn. Ik kom elk half jaar op controle, vind het allemaal zacht gezegd niet prettig. Ik ben geen klein kind meer en beslis zelf wel wat ik wel of niet doe. Dat betekent dat elke keer hetzelfde riedeltje afdraaien alsof ze tegen een kleuter praten maar eens afgelopen moet zijn :j

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 14:08

Ik moet eigenlijk elk half jaar, maar daar heb ik echt geen zin in. Dus ga maar eens per jaar, ben eerder wel altijd elk half jaar gegaan maar moest dan 2x dezelfde factuur betalen, dahaag! _O-

En ik zeg gewoon braaf: "Ja weet ik, maar vergeet ik." en dan kan ik er weer een jaar tegenaan. _O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 14:19

En daarom tandenstokers gaan gebruiken bespaar je je zelf ook een hoop tandarts kosten mee. Mijn gebit is er ontzettend door op vooruit gegaan plus geen vervelende pijn meer.

Ik doe het altijd voordat ik op bed ga. Eerste paar keren ben je even bezig maar als je de smaak te pakken hebt ben je binnen 1 minuut haast al klaar.

Anders was het twee keer tandarts en twee keer mondhygiëniste per jaar. Met een beetje geluk ben ik nu klaar voor minder als 100 euro per jaar dus dat kan wel een hoop schelen.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 14:23

Poging 6 ofzo om mijn oude telefoon over te zetten naar de nieuwe. Nu moet de "nieuwe" (oude van mijn man) eerst een software update doen. Ik heb hier werkelijk geen zin in, het geduld niet voor etc.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 14:26

Ik wist het van tevoren, maar dat mijn auto vandaag pas zo laat klaar is. En dat ik bij mijn favoriete hotel voor het eerst iemand tref aan de telefoon die helemaal geen service wil verlenen, wat een botte hork.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 14:27

De bouwvakkers hier schuin tegenover die tekeergaan met hun jekker. Alle ramen en deuren staan erbij open, dus dat lawaai galmt mn woonkamer door.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 14:28

Oh ergernis vergeten te delen , ik lees nu het woord auto en denk die moest ik nog delen.

Weer bijna 400 euro lichter door mijn Ford.

Ding heeft al bijna meer gekost aan reparaties dan de aankoop :')