Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:16.364 positieve tests in de afgelopen 24 uurDat is een flink record!
https://www.nu.nl/coronavirus/6166494/r ... risis.html
Relaxed schreef:veerledec schreef:[ [url=m/iyyBIn.png]Afbeelding[/url] ]
De zuidelijke landen doen het allemaal nog goed, de noordelijke stijgen allemaal. De invloed van het weer?
Dat denk ik wel, maar de landen onderaan zijn volgens mij ook wel streng met qr en mondkapjes..
veerledec schreef:[ [url=m/iyyBIn.png]Afbeelding[/url] ]
De zuidelijke landen doen het allemaal nog goed, de noordelijke stijgen allemaal. De invloed van het weer?
Winged schreef:Cayenne schreef:Op de beelden op Omroep Brabant zie je ook gewoon mensen hutjemutje bovenop elkaar gestapeld in de straten..
hoor net op het nieuws ook een paar quotes 'vanavond lekker feesten!' en 'Ik ga toch morgen naar ibiza, sterkte hier jongenssss!'
Echt wtf.
Winged schreef:Cayenne schreef:Op de beelden op Omroep Brabant zie je ook gewoon mensen hutjemutje bovenop elkaar gestapeld in de straten..
hoor net op het nieuws ook een paar quotes 'vanavond lekker feesten!' en 'Ik ga toch morgen naar ibiza, sterkte hier jongenssss!'
Echt wtf.
purny schreef:Hij heeft in feite wel gelijk... Ibiza is geel en wij zijn donker donker donker rood